25 مدل لباس عروسکی کوتاه جذاب و ترند 2023

25 مدل لباس عروسکی کوتاه جذاب و ترند 2023


منبع: مدیسه

4

1402/2/31

11:08


یکی از پرطرفدارترین و زیباترین لباس‌های مجلسی و جذاب در میان دختران نوجوان و جوان ،‌ مدل لباس عروسکی کوتاه

25 مدل لباس عروسکی کوتاه جذاب و ترند 2023

یکی از پرطرفدارترین و زیباترین لباس‌های مجلسی و جذاب در میان دختران نوجوان و جوان ،‌ مدل لباس عروسکی کوتاه می‌باشد که به دلیل داشتن دامن کوتاه پفی و چین‌دار و چند لایه محبوبیت بسیار زیادی دارد.

مدل لباس عروسکی کوتاه دخترانه معمولا با پارچه‌های حریر و توری و گیپور دوخته می‌شود و طرح دامن آن فوق‌العاده زیبا و خاص است. بنابراین همه دختر خانم‌ها در هنگام انتخاب و خرید لباس مجلسی کوتاه، ابتدا به سراغ این مدل لباس می‌روند.

در این مطلب می‌توانید از میان مدل‌های گذاشته شده، ایده و الگو گرفته و بهترین انتخاب ممکن را در هنگام خرید یک مدل لباس عروسکی کوتاه دخترانه مجلسی داشته باشید.

حال ما در این مقاله به معرفی شیک‌ترین مدل لباس عروسکی کوتاه جدید و ترند سال پرداخته‌ایم.

لباس مجلسی زنانه آف شولدر صورتی پولک دوزی ویچی

لباس مجلسی زنانه آف شولدر صورتی پولک دوزی ویچی

این مدل لباس عروسکی کوتاه شیک به رنگ صورتی روشن بوده و بر روی خود پولک‌دوزی بسیاری دارد. مدل یقه این لباس مجلسی گرد بوده و تن‌خور قسمت بالاتنه آن چسبان یا به اصطلاح اسلیم فیت است و نحوه بسته شدن آن به صورت زیپی از پشت لباس می‌باشد. این مدل لباس عروسکی کوتاه در قسمت سینه‌ها دارای کاپ بوده و دارای آستین‌های چین‌دار می‌باشد. این لباس مناسب مهمانی‌های رسمی و نیمه رسمی است.

مدل لباس عروسکی کوتاه مجلسی

مدل لباس عروسکی کوتاه مجلسی

این مدل لباس عروسکی کوتاه دکلته دارای قدی کوتاه و طرحی چین‌دار می‌باشد و رنگ قرمز آن نمایانگر استایلی شیک و عروسکی برای دختران جوان و نوجوان می‌باشد. استایل کردن این لباس به همراه کفش پاشنه بلند و کیف دستی یک استایل زنانه بسیار جذاب را برای شما به همراه خواهد داشت.

لباس عروسکی کوتاه بالاتنه آدامسی

لباس کوتاه بالاتنه آدامسی

این مدل لباس مجلسی دارای دامنی چین‌دار بوده و فاقد آستین می‌باشد.یقه خاص این مدل لباس مجلسی عروسکی سبب شده تا با پوشیدن این مدل لباس در مهمانی‌ها بسیار خاص جلوه کنید و استایلی دلربا داشته باشید.

لباس مجلسی مدل ماهی

لباس مجلسی مدل ماهی

مدل لباس عروسکی کوتاه ماهی یا پری دریایی هیچگاه از مد نمی‌افتد. این مدل در قسمت بالاتنه چسبان و در ادامه کمی آزادتر می‌شود و سبب بلند جلوه کردن قد شما می‌شود. این مدل لباس مجلسی بر روی خود یک دامن تزیینی هم دارد که زیبایی آن را دو چندان می‌کند.

مدل لباس مجلسی عروسکی طرح‌دار

مدل لباس مجلسی عروسکی طرح‌دار

این مدل لباس عروسکی کوتاه بچه گانه با طراحی خاص خود و سنگ‌دوزی و طراحی‌های خاصی که بر روی آن انجام شده است یک انتخاب مناسب برای مهمانی بوده و استایلی جذاب و عروسکی را برای شما رقم خواهد زد.

مدل لباس عروسکی کوتاه آستین دار

مدل لباس عروسکی کوتاه آستین دار

این مدل لباس عروسکی با آستین توری و طرح‌دار خود به همراه دامن چین‌دار جلوه‌ای زیبا داشته و مناسب برای دورهمی‌ها و مهمانی‌های خودمانی می‌باشد.

مدل لباس عروسکی کوتاه سفید

مدل لباس عروسکی کوتاه سفید

این مدل لباس عروسکی کوتاه به رنگ سفید نزدیک‌ترین انتخاب به سلیقه دختر خانم‌های جوان می‌باشد.

مدل لباس مجلسی توری

مدل لباس مجلسی توری

این مدل لباس مجلسی با رنگ تیره خود و توری‌های کار شده در قسمت آستین و دامن و طرح‌های زیبای روی دامن یک گزینه عالی برای مجالس نیمه رسمی بوده و می‌توان آن را با کفش پاشنه بلند و انواع شنل ست کرد.

پیراهن چرم زنانه قهوه ای آتریسا Atrisa مدل Amma

پیراهن چرم زنانه قهوه ای آتریسا Atrisa مدل Amma

این مدل پیراهن عروسکی کوتاه زنانه از جنس چرم و به رنگ قهوه‌ای روشن می‌باشد و مناسب فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان است. این لباس دارای کمربندی ست بوده و نحوه بسته شدن لباس به وسیله زیپ می‌باشد.

قیمت انواع لباس مجلسی و پیراهن زنانه ترند و جذاب

 

لباس مجلسی گیپور

لباس مجلسی گیپور

این مدل لباس با رنگ قرمز و آستین سه ربع یک گزینه مناسب برای افراد لاغر بوده و همچنین طراحی خاص یقه این لباس به زیبایی آن می‌افزاید.

مدل لباس عروسکی کوتاه مخمل

مدل لباس عروسکی کوتاه مخمل

این مدل لباس مجلسی شیک زنانه یکی از پرطرفدارترین لباس‌های ترند امسال می‌باشد که توسط بسیاری از سلبریتی‌ها نیز مورد استفاده قرار گرفته است. طراحی خاص و رنگ چشم‌نواز این لباس مجلسی عروسکی آن را به انتخابی مناسب برای افراد خاص و شیک‌پوش بدل کرده است.

مدل لباس مجلسی عروسکی با رنگ تیره

مدل لباس مجلسی عروسکی با رنگ تیره

این لباس با دامن جذاب و بالاتنه طراحی شده و سنگ‌دوزی شده یک لباس عروسکی خاص بوده که با یک کیف دستی چرم و کفش پاشنه بلند یک استایل بسیار جذاب می‌سازد.

لباس مجلسی با یقه جواهردوزی شده

لباس مجلسی با یقه جواهردوزی شده

این لباس در قسمت یقه خود دارای گردنبند دوخته شده بر روی لباس بوده و به زیبایی هرچه تمام طراحی به رنگ مشکی بر روی تمام لباس انجام شده است.

لباس مجلسی مشکی با آستین توری

لباس مجلسی مشکی با آستین توری

این لباس مجلسی عروسکی به رنگ مشکی یک انتخاب برای افرادی است که استایل ساده و جذاب را می‌پسندند. آستین توری این لباس نیز طرحی ساده داشته و عاری از هرگونه شلوغی می‌باشد.

لباس مجلسی ساده یقه قایقی

لباس مجلسی یقه قایقی

این لباس عروسکی ساده با مدل یقه قایقی انتخابی شیک و مناسب برای افرادی است که به دنبال سادگی در عین حال زیبایی هستند.

لباس عروسکی با سرشانه پاپیونی

لباس عروسکی با سرشانه پاپیونی

این لباس به رنگ مشکی و نسبتا ساده دارای سرشانه‌ای پاپیونی بوده و استایلی جذاب را برای دختران نوجوان و جوان به همراه دارد.

مطالب کاربردی:  35 مدل لباس مجلسی ترک در طرح‌های منحصر به‌ فرد و خاص

 

لباس مجلسی لمه زنانه

لباس مجلسی لمه زنانه

لمه پارچه درخشان و براقی است که قدمتی دیرینه دارد. این پارچه زیبا درخشش خود را از انواع الیاف فلزی، از جمله مس، نقره و طلا گرفته است و لباس‌های مجلسی دوخته شده از این پارچه جزو پرطرفدارترین لباس‌ها در میان بانوان است.

لباس مجلسی عروسکی پف‌دار

لباس مجلسی عروسکی پف‌دار

این مدل لباس با رنگ خاص خود و کمربند طرح پاپیون به همراه رویه توری یک لباس مجلسی عروسکی شیک به حساب آمده و استایل بسیار جذابی برای شما خواهد داشت.

پیراهن توری سفید عروسکی دخترانه کوتاه

پیراهن  توری سفید عروسکی دخترانه کوتاه

این لباس با یقه تزیین شده و آستین توری و رنگ سفید یک پیراهن مجلسی عروسکی بسیار زیبا بوده که می‌توان آن را در تمام مجالس و مهمانی‌ها به تن کرد و درخشید.

پیراهن عروسکی کوتاه دخترانه یقه باز کمرچین برق‌دار

پیراهن عروسکی کوتاه دخترانه یقه باز کمرچین برق‌دار

این مدل لباس مجلسی عروسکی دخترانه با بافت ضخیم خود مناسب فصول سرد سال بوده و طراحی منحصر به فرد آن و یقه باز بودن آن جلوه‌ای زیبا به این لباس داده است.

لباس عروسکی مشکی کوتاه توری

لباس عروسکی مشکی کوتاه توری

بر خلاف مدل مشکی ساده که در ابتدا معرفی کردیم این نمونه رویه تمام توری داشته و نسبت به مدل قبلی کوتاه‌تر است.

لباس مجلسی زنانه دکلته مشکی گلدار هومنیتی

لباس مجلسی زنانه دکلته مشکی گلدار هومنیتی

این لباس مجلسی عروسکی دکلته طرح گلدار که تن‌خوری استاندارد دارد از جنس پلی‌استر تهیه شده و بالاتنه آن پیراهن کشی است و دارای نوار لاستیکی در قسمت بالای پیراهن برای استحکام پیراهن می‌باشد.

پیراهن مجلسی زنانه بنفش QUIZ

پیراهن مجلسی زنانه بنفش QUIZ

این لباس از برند انگلسی Quiz بوده و مدل یقه آن هفت باز است همینطور در قسمت پشت پیراهن سنگ‌دوزی شده و پشت پیراهن تا قسمت کمر کش به کار رفته است.

لباس مجلسی زنانه آف شولدر مشکی پولک دوزی ویچی

لباس مجلسی زنانه آف شولدر مشکی پولک دوزی ویچی

این لباس مجلسی عروسکی با مدل یقه خشتی و تن‌خور بالاتنه اسلیم فیت یک لباس مناسب برای مهمانی رسمی و نیمه‌رسمی بوده و نحوه باز و بسته شدن آن به کمک قزن و زیپ در پشت لباس می‌باشد.

مطالب مرتبط:  25 مدل لباس شب مجلسی خاص در ژورنال‌های خارجی

 

مدل لباس عروسکی کوتاه مشکی سفید تالی ویل

لباس مجلسی زنانه مشکی سفید تالی ویل

مدل لباس عروسکی دخترانه طرح خال خالی با جنس پارچه کرپ تن‌خوری معمولی داشته و مدل یقه آن هفت بوده همچنین نحوه بسته شدن آن زیپ در پشت لباس است.

 

منبع : pinterest

 

گوناگون دامن کوتاه لباس مجلسی زنانه آف شولدر صورتی پولک دوزی ویچی مدل لباس عروسکی کوتاه مجلسی لباس عروسکی کوتاه بالاتنه آدامسی لباس مجلسی مدل ماهی مدل لباس مجلسی عروسکی طرح‌دار مدل لباس عروسکی کوتاه آستین دار مدل لباس عروسکی کوتاه سفید مدل لباس مجلسی توری پیراهن چرم زنانه قهوه ای آتریسا Atrisa مدل Amma لباس مجلسی گیپور مدل لباس عروسکی کوتاه مخمل مدل لباس مجلسی عروسکی با رنگ تیره لباس مجلسی با یقه جواهردوزی شده لباس مجلسی مشکی با آستین توری لباس مجلسی ساده یقه قایقی لباس عروسکی با سرشانه پاپیونی لباس مجلسی لمه زنانه لباس مجلسی عروسکی پف‌دار پیراهن توری سفید عروسکی دخترانه کوتاه لباس عروسکی مشکی کوتاه توری لباس مجلسی زنانه دکلته مشکی گلدار هومنیتی پیراهن مجلسی زنانه بنفش QUIZ لباس مجلسی زنانه آف شولدر مشکی پولک دوزی ویچی مدل لباس عروسکی کوتاه مشکی سفید تالی ویل کفش پاشنه بلند کیف دستی قیمت انواع لباس مجلسی و پیراهن زنانه ترند و جذاب 25 مدل لباس شب مجلسی خاص در ژورنال‌های خارجی pinterest Get the Look SALE آرایش آرایش مجلسی آرایشیبهداشتی آشپزخانه آقای خوش تیپ آقایان آموزش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو