راهنمای مد تابستانی برای خانم ها | دورهمی دوستانه

راهنمای مد تابستانی برای خانم ها | دورهمی دوستانه


منبع: تیپ زا

4

1402/4/21

23:13


راهنمای مد تابستانی برای خانم ها | دورهمی دوستانه راهنمای مد تابستانی برای خانم ها | دورهمی دوستانه : حالا قسمت سخت فرا می رسد اینکه بفهمید هر روز چه بپوشید! اما کنار هم قرار دادن لباس‌های حرفه‌ای که هنوز استایل شما را به نمایش می‌گذارند، کمی دلهره‌آور به نظر می‌رسد به خصوص زمانی که […]

راهنمای مد تابستانی برای خانم ها | دورهمی دوستانه

راهنمای مد تابستانی برای خانم ها | دورهمی دوستانه : حالا قسمت سخت فرا می رسد اینکه بفهمید هر روز چه بپوشید! اما کنار هم قرار دادن لباس‌های حرفه‌ای که هنوز استایل شما را به نمایش می‌گذارند، کمی دلهره‌آور به نظر می‌رسد به خصوص زمانی که احتمالاً عادت دارید لباس غیر رسمی بپوشید.

به علاوه، مقابله با آب و هوای تابستان عامل دیگری است که باید در نظر گرفته شود. 

این راهنما تمام نکاتی را که برای لباس پوشیدن برای دوره استایل تابستانی خود به آن نیاز دارید همراه با وسایل ضروری کمد لباس و راهنمای مد تابستانی برای خانم های جوان به شما ارائه می دهد.

بر کسی پوشیده نیست که روشی که خود را معرفی می‌کنید می‌تواند بر درک شما – و حتی عملکرد شما – تأثیر بگذارد، به همین دلیل است که ما با این راهنمای مد تابستانی برای خانم های جوان به شما کمک می‌کنیم تا برای موفقیت لباس بپوشید.

راهنمای مد تابستانی برای خانم ها | دورهمی دوستانه

راهنمای مد تابستانی برای خانم ها | دورهمی دوستانه

نکاتی برای کمک به لباس پوشیدن برای تابستان

قابلیت تنفس را بهتر کنید : پارچه‌های قابل تنفس – ساتن، ابریشم، کتان، نخ – را در نظر بگیرید روان، گشاد.

رنگ‌های خنثی گرم با رنگ‌های روشن : معمولاً محل کار جایی برای پوشیدن لباس نئون مورد علاقه‌تان نیست، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید رنگ‌هایی را به کار ببرید. رنگ‌های خنثی گرم مانند بژ و شکلاتی را با اکسسوری‌های آبی یا زرد مانند پاشنه، کمربند، کیف ست کنید.

بلیزر : در حالی که وقتی که فقط پشت میز خود نشسته اید نیازی به پوشیدن کت بلیزر ندارید، خوب است که همیشه یکی از آن ها را با خود ببرید و در صورت  آن را در دسترس داشته باشید. این جلسات معمولاً رسمی‌تر هستند و ممکن است از شما انتظار داشته باشد که کت بلیزر بپوشید. همچنین معمولاً تهویه مطبوع دارند، پس نگران نباشید.

پیدا کردن کفش راحت مناسب : برای حفظ سلامت شما در ساعات طولانی و یا اگر در طول رفت و آمدتان پیاده روی می کنید ضروری است کفش‌های تخت و برخی از کفش‌های کتانی ، بهترین انتخاب‌ها برای راحتی شما هستند.

راهنمای مد تابستانی برای خانم ها | دورهمی دوستانه

ملزومات کمد لباس تابستانی

اینها پنج قطعه ضروری برای ست کردن به کمد لباس شما برای یک دوره تابستانی هستند که لباس پوشیدن را زیباتر می کند.

1. کتان 

می‌توانید در طول تابستان لباس کتان خود را با لباس‌های مختلف بپوشانید بیا اگر در یک نمایشگاه شرکت می‌کنید، این یک لباس ایده‌آل برای پوشیدن است.

راهنمای مد تابستانی برای خانم ها | دورهمی دوستانه

2. لباس نخی

لباس‌ها ساده‌ترین، سریع‌ترین و بهترین لباس‌های تابستانی را که می‌توانید بپوشید، می‌سازند: یکی را بپوشید، و اساساً آماده هستید که از در بیرون بروید. به علاوه، آنها برای غلبه بر گرمای تابستان در آن روزهای گرم و سوزان که می خواهید از پوشیدن شلوار خودداری کنید ایده آل هستند.

همه چیز در مورد ظاهر شیک و حرفه ای است بنابراین هر چیزی که خیلی کوتاه یا تنگ است را  برای آخر هفته ذخیره کنید.

یک لباس قد متوسط ​​یک انتخاب مطمئن است که شیک به نظر می رسد و به خوبی با کفش های پاشنه بلند، کفش های کتانی و صندل ست می شود.

راهنمای مد تابستانی برای خانم ها | دورهمی دوستانه

3. کیف

کیف های دستی سایز کوچک ممکن است مرسوم باشند اما وقتی نوبت به کار و دوره های کارآموزی می رسد به احتمال زیاد به یک کیف جادار برای استفاده روزمره نیاز خواهید داشت.

کیف یک انتخاب کلاسیک است که لباس‌های شما را بالا می‌برد و در عین حال می‌توانید تمام وسایل شما از جمله لپ‌تاپ، بطری آب، تنقلات، کیف پول و موارد دیگر را در خود جای دهید. (شما می توانید از یک کوله پشتی نیز استفاده کنید، اما من کوله پشتی ای را توصیه می کنم که به جای ظاهر معمولی مانند آنچه ممکن است در دانشگاه استفاده می کنید.

کیف

4. دامن میدی سبک

وقتی نوبت به حفظ خنکی در طول دوره تابستانی می‌رسد همه چیز مربوط به پارچه‌های سبک و استایل ساده و راحت است به هر حال تاپ های برش و شلوارک جین قرار نیست استایل خوبی نباشند!

یک دامن میدی راحت در پارچه ای سبک، یک پارچه عالی برای سرمایه گذاری است زیرا می توانید آن را با تاپ و کفش های مختلف در طول دوره کارآموزی خود بپوشید. این دامن اسلیپ میدی طرحی ساده دارد و با پارچه ای سبک ساخته شده است که در روزهای گرم وزن شما را سنگین نمی کند.

رنگ بژ خنثی آن را فوق‌العاده همه‌کاره می‌کند بیشتر از یک دامن با طرح ، اگرچه آن‌ها هم زیبا هستند و می‌توانید به طور یکسان با کفش‌های تخت، پاشنه‌دار و کفش‌های کتانی کوتاه به آن مدل دهید.

دامن میدی سبک

5. کفش کتانی سفید

کفش‌های کتانی  سفید، حتی فراتر از محل کار، جزء اصلی کمد لباس هستند آنها یکی از همه کاره‌ترین کفش‌ها هستند که تقریباً با هر لباسی، از جمله (برخی) حرفه‌ای‌ها، ست می‌شوند. اما پوشیدن یک جفت کفش ورزشی با مشخصات پایین در بسیاری از محل‌های کار کاملاً قابل قبول است. نکته کلیدی این است که جفتی ساده، خنثی و تمیز انتخاب کنید.

بهترین قسمت؟ آنها مسلما راحت ترین گزینه کفش هستند به خصوص اگر قرار است ساعت های طولانی روی پای خود بمانید یا اگر رفت و آمد شما شامل پیاده روی است!

کفش کتانی سفید

لباس تابستانی با شلوار

تاپ جلیقه ، شلوار ، گوشواره ، کفش

شلوار گشاد فوراً شما را شیک نشان می دهد و به همان اندازه که در زمان استراحت شما جذاب است، برای یک قرار نیز جذاب است. برای تابستان دورهمی، جفتی را انتخاب کنید که با پارچه سبک وزن ساخته شده است، مانند این جفت کتانی بژ چین دار با فاق بلند.

شما می‌توانید این شلوارهای خنثی را با انبوهی از تاپ‌های مختلف ست کنید، اما من دوست دارم آن‌ها را با یک جلیقه بپوشم تا ظاهری تازه و شیک از یک لباس کلاسیک حرفه‌ای داشته باشم. (یا آن را با یک بلوز برای ظاهری زیباتر جایگزین کنید)

لباس تابستانی با شلوار

لباس کلاسیک تابستانی

محصولات: لباس ، گوشواره ، کیف ، تخت

این لباس کلاسیک تر از یک لباس مشکی نیست و در حالی که من می دانم که مشکی ممکن است *تابستانی* ترین رنگ نباشد اما اگر لباس شما از جنس سبک وزنی ساخته شده باشد (این یکی از ترکیب نخ و کتان است)، باید کاملاً خوب باشید.

با کت و شلوار و ژاکت کش باف هم پوشیده می شود اگر می‌خواهید روی چند قطعه جدید برای کمد لباس خود سرمایه‌گذاری کنید بگذارید آن‌ها مانند این استایل همه‌کاره باشند!

برای داشتن ظاهری شیک آن را با کفش‌های زیبا بپوشید مانند این جفت نود و مشکی با یک پاشنه بلند.

یک بند زنجیر طلایی این کیف شانه ای بزرگ را برای ظاهری لوکس جذاب  می کند و یک جفت گوشواره طلا بدون اینکه زیاده روی کنید، به اندازه کافی جذابیت را به شما اضافه می کند.

لباس کلاسیک تابستانی

لباس تابستانی اکسسوری

بادی ، شلوار ، گردنبند ، کیف ، تخت

می‌دانم که فکر می‌کنید لباس‌ها برای لباس آخر هفته رزرو شده‌اند اما دوباره فکر کنید! یک بادی به رنگ خنثی با یقه بلند، آستین‌های کوتاه و طراحی بدون درز وقتی با دامن یا چند شلوار گشاد ست می‌شود و به آرامی زیر آن قرار می‌گیرد.

با چند شلوار دمپا گشاد کتان آبی رنگی به مجموعه خود اضافه کنید این شلوارها طراحی شده ای دارند اما رنگ پر جنب و جوش آنها را شیک و جوان نگه می دارد.

از آنجایی که شلوارها بسیار چشم نواز هستند بقیه ظاهر را با یک کیف دستی ساختار یافته و رنگ خنثی ، گردنبند آویز ساده و کت های بلند که با کت و شلوار مطابقت دارند حفظ کنید این جفت از جنس بازیافتی ساخته شده است و انعطاف پذیری دارد.

لباس تابستانی اکسسوری

لباس تابستانی مد روز

عینک آفتابی ، کیف ، کفش راحتی

لباس پوشیدن لزوماً به این معنی نیست که شما باید استایل شخصی خود را قربانی کنید به عنوان مثال ترند جلیقه این فصل را در نظر بگیرید . تاپ و لباس های جلیقه دوخت ظاهری براق و حرفه ای دارند که بر اساس کت و شلوار کلاسیک و لباس های مردانه است، اما در حال حاضر بسیار شیک هستند.

این لباس جلیقه آبی سرمه ای را با دکمه های مشکی متضاد در قسمت جلویی برای یک لباس مد روز امتحان کنید. ممکن است برای هر نوع مناسب نباشد.

لباس تابستانی مد روز

لباس تابستانی کژوال

شلوار ، تاپ ، گوشواره ، تخت ، کیف

به دنبال لباس کژوال تر هستید که هنوز جذاب به نظر برسد؟ با شلوارهای گشاد ظاهری کاملاً خنثی داشته باشید در مقایسه با یک تی شرت معمولی یا تاپ معمولی به آن حالتی جذاب بدهید.

لباس تابستانی کژوال

لباس تابستانی با دامن

تاپ ، دامن ، کفش کتانی

دامن میدی ساده در طول ماه‌های گرم تابستان ضروری است به لطف طول میدی و حالت ساده ، سبک و بادی است و در عین حال مناسب دورهمی دوستانه نیز می‌باشد. این دامن دارای یک طرح سیاه و سفید زیبا است که به شما امکان می دهد آن را با یک دسته از تاپ های مختلف ست کنید.

یک پیراهن آستین کوتاه سفید دکمه‌دار وقتی در دامن قرار می‌گیرد مانند سایر بلوزها و تاپ‌های بدون آستین زیبا به نظر می‌رسد.

برای ظاهر غیررسمی‌تر ، یک جفت کفش ورزشی بپوشید برای ظاهری زیباتر، به جای آن کفش های پاشنه بلند یا تخت را امتحان کنید.

لباس تابستانی با دامن

نظر شما در مورد راهنمای لباس تابستانی ما چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو