دانلود فیلم آموزش Learn Hacking Using Social Engineering

منبع: دانلود ها

62

1400/2/14

15:18


Udemy – Learn Hacking Using Social Engineering

یادگیری هک توسط مهندسی اجتماعی

فیلم-آموزش-Learn-Hacking-Using-Social-Engineering

در فیلم آموزش Learn Hacking Using Social Engineering در مورد متداول‌ترین تهدیدات مهندسی اجتماعی و نحوه محافظت از خود و سیستم‌های خود در برابر حملات ناشی از آن صحبت خواهیم کرد. این دوره طیف گسترده‌ای از سایت‌ها و ابزارها را به شما معرفی خواهد کرد که برای حملات هدف انجام شده و شما می‌توانید با شناسایی آن‌ها، گارد دفاعی بهتری در برابر آن‌ها داشته باشید. این دوره برای افراد است که می‌خواهند با مهندسی اجتماعی آشنا شده و خطرات آن را به طور موثر از بین ببرند. شما می‌توانید سیستم‌های خود را توسعه داده و خطرات آن را بررسی کنید. در این دوره، تکنیک‌های مختلفی در مورد محافظت از سیستم بیان خواهد شد و می‌توانید با نحوه بهره برداری از مرورگرها نیز آشنا شوید.

در فیلم آموزش Learn Hacking Using Social Engineering می‌توانید با حملات خارج از شبکه محلی آشنا شده و نحوه ایجاد ایمیل‌های فیشینگ را نیز فرا بگیرید. می‌توانید یک صفحه ورود جعلی ایجاد کرده و از آن برای انجام حمله استفاده کنید. تحلیل این موارد به شما کمک می‌کند که راه‌های حمله به سیستم خود را یاد گرفته و امنیت لازم را در لایه‌های نفوذی ایجاد کنید. فایل‌هایی موسوم به Evil Files، به‌صورت کاملا معمولی کارشان را انجام می‌دهند، اما دارای باگ‌هایی هستند که می‌توانند مشکلات زیادی را برای سیستم ایجاد کنند. همین فایل‌ها به عنوان یک حمله هدف در نظر گرفته شده و برای هک از آن استفاده می‌شود.

فیلم-آموزش-Learn-Hacking-Using-Social-Engineering

info

his course will teach you the most common social engineering threats and how to protect yourself and your systems from social engineering attacks.
You’ll learn how to perform attacks on targets using a wide variety of sites and tools, and develop payloads that effectively compromise the system.
By the time you’ve completed this course, you will have a strong knowledge about social engineering.
Who this course is for:For everyone who wants to learn social engineering.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو