خرید کولر گازی و اسپلیت از سایت دماتجهیز

خرید کولر گازی و اسپلیت از سایت دماتجهیز


منبع: دلگرم

104

1400/2/19

12:53


خرید کولر گازی و اسپلیت از سایت دماتجهیز

نکات مهم انتخاب و خرید انواع کولر گازی و اسپلیت:

اگر می خواهید از خنکی مطبوع و دلچسب کولر گازی و اسپلیت برای خنک کردن فضای مورد نظر خود استفاده نمائید و دقیقا نمی دانید بهتر است از چه نوع کولر گازی، با چه ظرفیت، برند، قیمت و مشخصاتی استفاده کنید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به همه سوالات شما در مورد قیمت خرید، مشخصات فنی، بهترین انواع کولر گازی و اسپلیت و... پاسخ دهیم!

امروزه انواع کولر گازی و اسپلیت یونیت ها از پرطرفدارترین و متداول ترین تجهیزات تهویه مطبوع بوده که برای تأمین سرمایش (و بعضاً همراه با گرمایش) در محیط‌های مختلف ساختمان‌های مسکونی و اداری مورد استفاده گسترده قرار می گیرند. (برای مطالعه تفاوت کولرگازی با اسپلیت و انواع آنها به ادامه توضیحات در همین صفحه مراجعه فرمایید)

چرا کولر گازی و اسپلیت قاچاق نخریم؟

در ابتدا لازم می دانیم توجه شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود تبلیغاتی که از سوی برخی فروشندگان سودجو برای عرضه و فروش کولرهای گازی و اسپلیت بانه ای و قاچاق بدون گارانتی معتبر ولی با قیمت ارزان تر!! صورت گرفته است (به ویژه برندهای جنرال، جنرال کیت و ...)، خرید این کولرها قطعا مشکلاتی را که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد به همراه خواهد داشت!

خرید کولر گازی و اسپلیت از سایت دماتجهیز

  • درج برچسب‌های تقلبی بر روی کولرهای گازی قاچاق هم اندازه ولی با ظرفیت پایین، برای فروش در ظرفیت‌های بالاتر (گاها برچسب ظرفیت کولرهای 24000 را روی کولرهای 18000 و برچسب 12000 را روی کولرهای 9000 نصب می کنند.)
  • نداشتن ضمانت و خدمات پس از فروش از شرکت معتبر، پاسخگو و خوشنام برای تجهیزاتی که نیاز به سرویس و شارژ دوره ای دارند.
  • عدم توانایی در تأمین قطعات و لوازم یدکی کولرهای گازی اسپلیت مانند کیت، کمپرسور، فن و ...
  • مصرف برق بالا و استفاده از کمپرسورهای چینی بدون نام (تقلبی) و استفاده از گاز R22 قدیم (البته ممکن است برچسب تقلبی R410a هم بزنند.)
  • برای تشخیص اصل و یا تقلبی بودن برند محصول مورد نظر، کافیست درخواست تصاویر محصول را از فروشندگان مختلف داشته باشید. در این صورت خواهید دید که هر یک از این تصاویر ارسالی با سایر تصاویر متفاوت است!! این یعنی نام ها، مدل ها و پنل‌های کولرهای گازی و اسپلیت قاچاق آنها تقلبی هستند.
  • خروج روغن کمپرسور و صدمه به کمپرسور کولر در کوتاه مدت (بدلیل نحوه حمل و عبور غیر استاندارد از مبادی مرزی کشور)
  • تخلیه احتمالی گاز مبرّد دستگاه در حین عملیات حمل و نصب کولر گازی و اسپلیت
  • احتمال نداشتن برخی آپشن‌های اعلام شده و همچنین 5 متر لوله مسی رایگان

کولر گازی یا اسپلیت ها دارای انواع مختلفی می باشند که مهم ترین آنها عبارتند از:

کولر گازی

کولر گازی پنجره ای، اسپلیت دیواری، داکت اسپلیت، کولر گازی ایستاده (در ظرفیت‌های 9000 تا 90000 بی تی یو) و کولر گازی پرتابل که نیازی به کندانسور بیرونی ندارد و صرفا برای ظرفیت‌های 7000 تا حداکثر 14000 بی تی یو و در مکان‌هایی با متراژ حداکثر 10 متر مربع مورد استفاده قرار می گیرد.

اسپلیت در لغت به معنی جدا از هم است و در این مورد برای کولرهای گازی که قسمت پنل داخلی (پنل دیواری یا اواپراتور خنک کننده) آن از قسمت کندانسور و کمپرسور (قسمت بیرونی) جدا شده است (و ارتباط عملکرد این دو قسمت با لوله های رابط مسی انجام می گردد) مورد استفاده قرار می گیرد.

کولر گازی های اینورتر با تبدیل برق متناوب به جریان برق مستقیم، موجب استارت تدریجی، کم صدا و کم مصرف دستگاه در هنگام راه اندازی کولر می گردند. اما میزان واقعی کاهش مصرف برق آنها نسبت به افزایش شدید بهای دستگاه قابل بررسی است. به عبارت دیگر گرانی تقریبا دو برابری قیمت کولر‌های گازی اسپلیت جدید اینورتر دار نسبت به مدل‌های معمولی، با توجه به مقدار واقعی کاهش مصرف برق در آنها (صرفنظر از ادعاهای اثبات نشده تبلیغاتی) دارای توجیه اقتصادی نیست.

کولر گازی اسپلیت ایستاده

کولر گازی اسپلیت ایستاده

کولرهای گازی ایستاده همانطور که از نامشان پیداست با نحوه استقرار و بهره برداری بصورت ایستاده روانه بازار می شوند. این کولرها هم مانند دیگر انواع اسپلیت ها از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده اند که پنل داخلی بصورت ایستاده در فضای داخلی کولر قرار می گیرد و بخش خارجی یا همان کندانسور در بیرون از ساختمان قرار می گیرد. کمپرسور این دستگاهها حین عملکرد، گرمای زیادی تولید می کند به همین خاطر باید در فضای بیرونی مانند بالکن یا بام ساختمان قرار گیرد.

نکته دیگر در مورد کندانسور یا بخش بیرونی کولرهای گازی اسپلیت ایستاده بزرگی ابعاد، وزن و حجم کندانسور آنها به دلیل ظرفیت بالای کولرهای گازی اسپلیت ایستاده می باشد. بدیهی است یونیت داخلی و خارجی این کولرها نیز توسط لوله به یکدیگر متصل می شوند و از این طریق با یکدیگر ارتباط دارند.

حین خرید کولر گازی ایستاده باید توجه داشت که برق مورد نیاز این کولرها معمولاً از نوع سه فاز می باشد.مثلا کولر گازی اسپلیت ایستاده مدل ZMFB-36HO3RANAشرکت زانتی با ظرفیت 36000BTU تک فاز می باشد، ولی این کولرها در ظرفیت‌های بالاتر معمولاً نیاز به برق سه فاز دارند.

در کولرهای گازی ایستاده از کمپرسور نوع اسکرال، پیستونی و روتاری با توجه به نوع ظرفیت و برند آن مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل تنوع در نوع کمپرسور کولرهای گازی ایستاده، در مناطق مختلف کوهستانی و یا گرمسیری می توان از این نوع سیستم سرمایش استفاده نمود.

سفارش خرید و گارانتی کولرگازی و اسپلیت :

  • یک نکته مهم و کاربردی در انتخاب ظرفیت کولر گازی و اسپلیت : معمولا برای یک اتاق 12 متری اسپلیت 9000 و برای مساحت 17 متری اسپلیت 12000 و برای 25 متر اسپلیت 18000 و برای سالن 40 متری اسپلیت 24000 و برای سالن 45 متری اسپلیت 32000 می تواند مناسب باشد.

خرید کولر گازی و اسپلیت از سایت دماتجهیز

قیمت کلیه کولر گازی و اسپلیت ارائه شده در دماتجهیز به روز بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ گردیده است . بطوریکه این قیمت ها نیز شامل بخش تضمین بهترین قیمت سایت دماتجهیز می باشد.(مراجعه کنید به بخش تضمین بهترین قیمت‌های سایت دماتجهیز)
در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز، اطلاعات فنی و قیمت‌های تضمین شده ده ها مدل از انواع کولرگازی و اسپلیت، از برندهای معتبر با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.

  • کاربر گرامی، با تشکر از شما جهت اطمینانی که به نظرات کارشناسی همکاران فروش دماتجهیز دارید، بدینوسیله به استحضار می رسانیم تعیین و انتخاب برند محصول مورد نظر باید صرفا توسط خریدار و براساس قدرت برند، اطمینان از ارائه خدمات بعد از فروش و مناسب بودن قیمت محصول انجام گردد.اما در زمینه انتخاب برند مورد تایید کولرهای گازی و اسپلیت ها با توجه به پرسشها و سوالات دائمی شما کاربران و مشتریان گرامی، به اطلاع می رسانیم اغلب مردم برندهای پرفروشی مانند LG، ایران رادیاتور، اجنرال، BOSCH یا سامسونگ را با توجه به کیفیت، قیمت و خدمات بعد از فروش مجاز و پاسخگوی آنها انتخاب و خرید می نمایند.
  • همچنین با توجه به اینکه مجموعه تخصصی دماتجهیز بعنوان عضو رسمی اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع، ارائه دهنده انواع کولر گازی و اسپلیت در منطقه خاورمیانه است، چنانچه برای هریک از کشورهای منطقه نیاز به Split AC Unit دارید، میتوانید سفارش خرید خود را با اطمینان خاطر، گارانتی محصول و قیمت مناسب به کارشناسان فروش ما بسپارید.

separator line

حتماً بخوانید:

لیست قیمت کولر گازی

لیست قیمت کولر گازی

در این بخش قیمت انواع کولر گازی اسپلیت، پنجره ای و ایستاده شامل برندهای: ال جی، بوش، سامسونگ، جنرال، پاناسونیک، ایران رادیاتور، گرین، هیتاچی، بکو…


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو