دانلود فیلم آموزش Graphic Design in Photoshop

منبع: دانلود ها

60

1400/2/20

15:42


در فیلم آموزش Graphic Design in Photoshop می‌توانید با نرم افزار فتوشاپ آشنا شده و با نسخه‌های مختلف آن کار کنید. این یادگیری تقریبا برای هر کاربری ضروری است و در زمینه‌های شغلی متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوره دانش اولیه شما را برای یادگیری و درک نرم افزار فتوشاپ بالا خواهد برد و ابزارهای خوبی را هم در آن تحلیل می‌کند. این دوره آموزشی دارای سه سطح رقابتی برای شما است که دانش کلی شما را تست می‌کند. از همین تست‌ها می‌توانید تحلیل درستی روی نحوه شروع خود داشته باشید. تجربه و درک کار با نرم افزار در این دوره آموزش داده شده و می‌توانید پیشرفت شغلی را به وضوح در کار خود داشته باشید.

Udemy – Graphic Design in Photoshop

طراحی گرافیکی در فتوشاپ

فیلم-آموزش-Graphic-Design-in-Photoshop

فیلم آموزش Graphic Design in Photoshop از همان رده پایه شروع کرده و با نصب آن روی سیستم‌عامل ویندوز و مک او اس شروع می‌کند. شما با برنامه به‌صورت کامل آشنا شده و به‌صورت کامل، ابزارها و کارکرد‌های آن را یاد خواهید گرفت. دانشجویان می‌توانند از دوره استفاده کرده و حتی طراحان حرفه‌ای نیز می‌توانند از آن برای طراحی‌های گرافیکی خود استفاده کنند. این دوره برای هنرجویان متخصص نیز استفاده شده و می‌توانند طرح‌های پیشرفته خود را با آن ادامه دهند. دوره بیشتر طراحی دیجیتالی را مدنظر خود قرار داده و استانداردهای متفاوتی را در آن بررسی می‌کند.

فیلم-آموزش-Graphic-Design-in-Photoshop

info

This course is simple yet essential for all those who are interested to learn Adobe Photoshop CC Software. It will provide you with basic knowledge required to Learn and Understand Adobe Photoshop Software and its Tools. The course has 3 levels of Quiz available to test your knowledge, each of those questions are different from one another to test your knowledge. Experience and Understanding with the Photoshop Software. Hope it will help you for further development in Career.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو