رزرو هتل های یزد و اصفهان در سایت رهی نو با بهترین قیمت

رزرو هتل های یزد و اصفهان در سایت رهی نو با بهترین قیمت


منبع: تاپ تراول

470

1400/2/21

10:16


لیدوما تریپ

سفر به استان‌ های شیرین و تاریخی ایران، همچون یزد و اصفهان با مردم خونگرم و جاذبه‌ های دیدنی فوق العاده‌اش، می‌تواند به یکی از جذاب‌ترین سفرهایتان تبدیل شود. مسلما یکی از بخش‌های مهمی که می‌تواند به جذابیت سفرتان اضافه کند، انتخاب یک هتل اقامتی مناسب است.

تصور کنید با هزار ذوق و شوق به شهر مقصدتان وارد می‌شوید، به دنبال یک اتاق یا سوئیت، از این هتل به آن هتل می‌گردید تا در نهایت موفق می‌شوید یک چهار دیواری نه چندان مناسب را برای اقامت تجربه کنید. احتمالا شما هم از این دست تجربه‌ها داشتید. به خصوص در شهرهای پرگردشگری مثل یزد و اصفهان که روزهای تعطیل و ایام عید، جای سوزن انداختن نیست. چه برسد به پیدا کردن یک هتل مناسب! بنابراین بسیار اهمیت دارد که قبل از حرکت‌تان وضعیت هتل‌ها را بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید تا یک اقامت به یادماندنی را به دنبال داشته باشید.


   تبلیغات    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


 هتل داد یزد

کمتر کسی را پیدا خواهید کرد که وارد هتل داد یزد شود و تحت تاثیر معماری فوق‌العاده این بنای زیبا، قرار نگیرد. در قلب شهر یزد، هتل 4 ستاره داد یزد قرار گرفته است که قدمت آن به سال 1307 می‌رسد. در این هتل، شما در یک بنای سنتی و تاریخی قدم گذاشتید که تمام امکانات و تجهیزات یک هتل 4 ستاره مدرن را به همراه دارد. مزه غذاهای یزد در رستوران سنتی و فرنگی این هتل، زیر زبان‌تان خواهد ماند. پرسنل مجرب و خوش‌مشرب هتل هم لذت اقامت‌تان را در اینجا چند برابر می‌کند.

رزرو هتل های یزد و اصفهان در سایت رهی نو

هتل های یزد

حتی اسم اتاق‌ها هم به سبک و سیاق قدیم نامگذاری شده است. اتاق تاریخی 94 ساله، اتاق اندرونی، اتاق بیرونی از این دست هستند. اتاق‌های چند تخته دیگر به همراه سوئیت رویال نیز در اینجا به چشم می‌خورد.

آدرس هتل: یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک دویست و چهارده

هتل پارسیان صفائیه یزد

این هتل نیز یکی از 22 مجموعه هتل‌های پارسیان است که در 5 طبقه و در محل صفائیه یزد ساخته شده است. صفائیه یکی از خوش آب و هواترین مناطق شهر یزد بوده که با ترکیب معماری باغ و قسمت هتل جدید، صفای خاصی را به شکل و شمایل هتل بخشیده است. در صفائیه با شاهکاری تلفیقی از معماری مدرن و سنتی روبه‌رو هستید که در کنار فضای باغ هتل، پذیرایی از مهمانان را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

اتاق‌های باغ به صورت پراکنده از هم قرار گرفتند. در نتیجه در صورتی که اتاق‌‌های باغ را برای اقامت انتخاب کنید، بایستی یک مسیر پیاده را تا رسیدن به اتاق از دل باغ پیاده‌روی کنید. هر آنچیزی که از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید، در قلب کویر از هتل پارسیان صفائیه یزد خواهید دید. ضمن اینکه اقدامات و امکانات لازم برای خدمت رسانی به معلولان و ناتوانان نیز در این هتل فراهم است.

آدرس هتل: یزد، صفائیه، میدان ابوذر، خیابان تیمسارفلاحی، میدان امام حسن مجتبی (ع)

هتل باغ مشیرالممالک یزد

ابهت مشیر الممالک را از اسمش می‌توانید بفهمید. جایی که قرار است قدم بگذارید یک هتل 4 ستاره در حاشیه شهر یزد است. باغی که می‌بینید از اواخر دوره قاجار ساخته شده است. البته در سال‌های پس از آن یکسری تغییرات و بازسازی‌ روی آن انجام شد و تبدیل به هتلی پر آوازه و پرابهت مشیر الممالک شد. هتل باغ سنتی، تمام امکانات رفاهی و مدرن برای پذیرایی از مهمانان را دارد. این هتل، با داشتن یک محوطه زیبای باغ، فواره، نهر آب جاری و… نه تنها یک محل جذاب و به یادماندنی برای اقامت است، بلکه یک جاذبه دیدنی نیز به شمار می‌رود. هتل باغ مشیر الممالک یزد به ثبت آثار ملی رسیده است.

آدرس هتل: یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک

هتل آسمان اصفهان

سراغ یکی از هتل‌های ترتمیز و مجهز چهارستاره اصفهان می‌رویم. هتل آسمان اصفهان که ابهت ساختمانش را در آسمان اصفهان می‌توانید ببینید، یکی از هتل‌های چهار ستاره اصفهان با 13 طبقه ساختمان است که در بهترین نقطه تاریخی اصفهان افتتاح شده است. اگر می‌خواهید در اصفهان تجربه رستوران گردان را داشته باشید، سراغ هتل آسمان را بگیرید. دسترسی مناسب به مراکز تجاری، تفریحی و بناهای تاریخی اطراف هتل، آن را به یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت تبدیل کرده است.

آدرس هتل : اصفهان، خیابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی

هتل عباسی اصفهان

یکی از زیباترین و منحصر به فردترین هتل‌های اصفهان، هتل عباسی اصفهان است. قدمت 300 ساله این جا، حکایت از آثار تاریخی و دیدنی‌های فیروزه‌ای اصفهان دارد. معماری شکوهمند دوران صفوی را می‌توانید در نقش دیوارهایش مشاهده کنید. باوجود قدمت تاریخی، هتل از امکانات مدر و مجهز یک هتل 5 ستاره برخوردار است که اقامت را در یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین مهمانسراهای شهر برایتان تبدیل به خاطره شیرین می‌کند. 225 باب اقامتی در این هتل وجود دارد و در نزدیکی بناهای تاریخی اصفهان همچون سی و سه پل و میدان نقش جهان قرار گرفته است.

رزرو هتل های یزد و اصفهان در سایت رهی نو

آدرس هتل : اصفهان، چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه

هتل پارسیان کوثر اصفهان

از سری هتل‌های پارسیان اصفهان با معماری دیدنی و نمای بیرونی چشم نواز، هتل پارسیان کوثر اصفهان است. درکنار پل تاریخی و هم جوار با رود زاینده رود، می‌توانید این هتل را پیدا کنید. یک هتل فوق العاده مدرن که با توجه به امکااتی که دارد، واقعا 5 ستاره حتی بیشتر نیز برازنده‎اش است. امکاناتی از جمله کلوب ورزشی، خشکشویی، دسر و شیرینی، کلینیک دندانپزشکی، 6 رستوران با منوی متفاوت و سرآشپزان ماهر که انگشتان‌تان را هم با غذا می‌خورید، همگی از جمله ویژگی‌های این هتل جذاب است. از امکانات مدرن و لوکس داخلی هتل‌ها تا 4 سالن مجزا و با امکانات متفاوت نیز در این هتل قرار گرفته است.

آدرس هتل : اصفهان، بلوار ملت، مقابل سی و سه پل

رزرو هتل های یزد و اصفهان در سایت رهی نو

اگر می‌خواهید در یکی از این هتل‌های دیدنی شهرهای تاریخی اصفهان و یزد اقامت داشته باشید، به شما تبریک می‌گوییم! انتخاب شما میان بهترین هتل‌های این دو شهر است. در نتیجه قبل از هر چیز برای اینکه مطمئن باشید که اتاق خالی در این هتل‌ها وجود دارد بهتر است نسبت به رزرو آنلاین هتل در سامانه رزرواسیون رهی نو اقدام کنید.



   تبلیغات    

                 تور کیش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو