سه شهر مسافر پسند برای اجاره ویلا ساحلی و جنگلی

منبع: روزانه

4

1402/4/19

13:37


غرب استان مازندران منطقه‌ای پرطرفدار برای کسانی است که دوست دارند در سفرهای کوتاه یا بلندمدت به شمال و این منطقه سرسبز و رویایی از کشورمان سفر کنند. بعضی از شهرها با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط طبیعی خود طرفدار زیادی دارند و به اصطلاح مسافر پسند هستند. این شهرها که در نزدیکی ساحل و جنگل […]

غرب استان مازندران منطقه‌ای پرطرفدار برای کسانی است که دوست دارند در سفرهای کوتاه یا بلندمدت به شمال و این منطقه سرسبز و رویایی از کشورمان سفر کنند. بعضی از شهرها با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط طبیعی خود طرفدار زیادی دارند و به اصطلاح مسافر پسند هستند. این شهرها که در نزدیکی ساحل و جنگل قرار دارند، هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند و می‌توان برای اجاره ویلا ساحلی یا جنگلی در آنها اقدام کرد. در اینجا سه شهر مسافر پسند برای اجاره ویلا ساحلی و جنگلی را به شما معرفی می‌کنیم. 

سه شهر مسافر پسند برای اجاره ویلا ساحلی و جنگلی

نمک آبرود  شهری پرطرفدار

شهرک نمک آبرود یک منطقه مسافر پسند و خوش آب و هواست که در آن ويلاها، ساختمان‌های چند طبقه و آپارتمان‌های بلند وجود دارد. هر یک از این اقامتگاه‌ها ویژگی منحصر به فردی دارند. از ساختمان‌های بلند و برج‌های آن، می‌توان مناظر دریا را به خوبی تماشا کرد. در ویلاها و ساختمان‌های دو طبقه می‌توان در فضای سرسبز اطراف غرق شد و طبیعت را با تمامی انرژی مثبتش، احساس کرد. اجاره ویلا در نمک آبرود این فرصت را به مسافران می‌دهد تا بتوانند از تفریحات فراوانی بهره ببرند ضمن این که به دلیل فاصله کم این شهرک تا دریا، هر زمانی که بخواهند، تنی به آب بزنند و از تفریحات ساحلی نیز استفاده کنند. 

امکانات تفریحی نمک آبرود برای سفری دلچسب

نمک آبرود دارای امکانات تفریحی زیادی است که این شهرک را به یکی از معروف‌ترین و مسافر پسندترین مناطق غرب استان مازندران تبدیل کرده است. تنوع تفریحات در این شهرک بی‌اندازه بالا است و در آن می‌توان سوار مرتفع‌ترين تله كابين كشور شد، در پيست دوچرخه‌سواری ورزش کرد، در زمين اسكيت و زمين تنيس به انجام این دو ورزش مفرح مشغول شد، از تفریحاتی مانند زیپ لاین، پینت بال، موتور چهار چرخ و پرواز با هواپيمای دو نفره لذت برد و برای تفریح کودکان آنها را به شهربازی مخصوص خودشان فرستاد. علاوه بر این در مركز تفريحی ساحل دريا نیز می‌توان به شنا و ورزش‌های آبی پرداخت. 

  • تله‌کابین: دارای دو خط یک و دو است. خط یک یک مسیر  ۱۵ دقیقه‌ای است که کابین‌های 4 نفره آن، شما را از پای کوه به بالای قله مدوبن می‌رساند. خط دو تله کابین دارای کابین‌های ۶ نفره است که به قله دیوحمام می‌رسد.
  • سورتمه: طولانی‌ترین پیست سورتمه در ایران در نمک آبرود واقع است که سورتمه آن مسیر ۱۲۵۰ متری را با سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت را طی می‌کند.
  • سینما ۶ بعدی: امکان تماشای فیلم‌ها و تصاویر منحصر به فرد و عجیب در سينما ۶ بعدی نمک آبرود وجود دارد که تجربه‌ای خاص و تکرار نشدنی را برای مسافران ایجاد می‌کند. 
  • باشگاه تیراندازی: دارای بخش‌هایی نظیر ميدان تراپ آموزشی و تفریحی و ميدان تير و كمان است. تمام بخش‌های این باشگاه دارای استانداردهای بين‌المللی بوده، هم‌چنین امکان استفاده از تفنگ شخصی و بازی فوتبال دستی نیز در آن وجود دارد. باشگاه دارای كافی شاپ و پاركينگ نیز هست.
  • کارتینگ: پیست کارتینگ نمک آبرود دارای دو پیست بزرگسالان و نوجوانان است. پیست بزرگسالان مسیری ۶۰۰ متری است و ۱۰ خودرو در آن وجود دارد و حداکثر سرعت در آن ۸۰ کیلومتر است. پیست نوجوانان نیز یک مسیر ۲۰۰ متری با پنج خودرو است که می‌توان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت در آن رانندگی کرد. ‌زمان هر بار استفاده از این پیست ۶ دقیقه است.
  • فرودگاه تفریحی: این مجموعه دارای هواپیماهای گلایدر و پاراگلایدر، بالگرد، بالون، چتر و کایت است که امکان می‌توانید تجربه پرواز بر فراز طبیعت را برای گردشگران فراهم می‌کند.
  • پینت بال: در نمک آبرود بازی پینت بال در جنگل انجام می‌شود که می‌توان آن را بزرگ‌ترین پینت بال جنگلی کشور دانست و تمامی افراد بالای ۱۰ سال به جز افرادی با ممنوعیت‌های پزشکی می‌توانند در این مجموعه تفریحی و جذاب بازی کنند. 
  • شهربازی نمک آبرود: یک شهربازی کوچک مخصوص کودکان که دارای ترامپولین، ماشین تصادفی، فریزبی، تاب زنجیری، بوستر و چرخ و فلک است.
  • زیپ لاین: اگر با تله کابین به ارتفاعات بروید، می‌توانید با پوشیدن لباس مخصوص زیپ لاین از طریق قرقره‌ها به طرف دره سرازیر شده، از بالای درختان و میان کوه‌های اطراف عبور کنید و منظره‌ای عجیب و منحصر به فرد را زیر پایتان احساس کنید. 
  • پل معلق: پل باریکی در میان کوه‌ها از جنس چوب و طناب است که در هر زمان فقط یک نفر می‌تواند از آن عبور کند. این پل در مسیر خط دو تله کابین قرار دارد.
  • پیست موتور چهارچرخ: امکان یک تفریح عالی برای تجربه آفرود سواری را فراهم می‎کند.

جاذبه‌های طبیعی نمک آبرود را بیشتر بشناسید

پارک جنگلی نمک آبرود یکی از جاذبه‌های طبیعی این منطقه زیبا و بکر است که امکان دسترسی به آن از طریق خط یک تله کابین وجود دارد. در این پارک جنگلی که مساحتی بیش از ۲۰۰ هکتار دارد، گونه‌هاى مختلف گیاهان چشمه، درختان سر به فلک کشیده و هوای مه‌آلود دارد. چندین رستوران و کافه، مسیرهای پیاده‌روی و آلاچیق‌های متعددی برای پیک‌نیک و استراحت مسافران از امکانات رفاهی این پارک جنگلی هستند. تفرجگاه ساحلی دومین جاذبه طبیعی شهرک نمک آبرود  است که جت اسکی، قایق، شاتل و چتر پاراسل، هاورکرافت، پیست موتور و ماشین ATV، پیست اسب‌سواری، پیست دوچرخه‌سواری و شهربازی در آن وجود دارد.

سه شهر مسافر پسند برای اجاره ویلا ساحلی و جنگلی

رامسر عروس مازندران

کمتر کسی است که در مورد رامسر که آن را عروس شهرهای مازندران می‌شناسند، چیزی نشنیده باشد. این شهر مسافر پسند با امکانات تفریحی فراوان، ویلاهای اجاره‌ای متنوع ساحلی و جنگلی و آب و هوای خوش در منطقه ییلاقاتش به همراه مناظر بدیعی از کوه‌های جنگلی و سرسبز سربه‌فلک کشیده‌ از یک سو و ساحل دریای خزر، طرفداران فراوانی دارد. اجاره ویلا در رامسر امکان یک سفر همه‌جانبه همراه با آرامش و هیجان به صورت توام را برای شما فراهم می‌نماید.  

رامسر به اندازه‌ای تفریحات و جاهای دیدنی دارد که برای معرفی آن باید چندین و چند مقاله نوشت. رامسر با جاذبه‌های طبیعی‌ و گردشگری نظر جنگل دالخانی، غار یاغی لوکا، آبشار ایج رامسر یا آبشار ده قلو، غار گرگر لوکا، آبشار سیاسرت، رودخانه چالک رود، کوه سماموس، سد میجران، قلعه مارکوه، کاخ مرمر، موزه مردم شناسی، موزه‌ تاریخ طبیعی، موزه‌ عاج امکانات زیادی را برای گردشگران فراهم می‌کند. همچنین تله‌ کابینی با امکانات رفاهی و تفریحی مانند شهربازی، زیپ لاین، پل معلق، پینت بال، پیست کارتینگ، باگی، کلوپ دریایی، ایستگاه تله‌کابین، اسکی روی آب و قایق‌سواری از مسافران پذیرایی می‌کند.

مناطق ییلاقی رامسر در زیبایی بی‌نظیرند

رامسر دارای مناطق ییلاقی بکر و فوق‌العاده زیبایی است که یکی از آنها را با نام معروف و شناخته شده جواهرده می‌شناسیم. در این روستا که دارای جاذبه‎های تاریخی نیز هست مسجد سید سعید آقا و مسجد آدینه با قدمتی حدود هفت قرن و گورهای گبری وجود دارد. علاوه بر این بوستان جنگلی صفارود در نزدیکی جواهرده و دریاچه قو با طبیعت زیبا، آلاچیق‌های مخصوص مسافران و قایق‌های پدالو امکان یک تفریح فوق‌العاده را فراهم می‌آورند. روستای جنت رودبار یکی دیگر از ییلاقات رامسر است که محل کاشت گل گاوزبان نیز بوده و فضای مانند همین گیاهِ درمانی، آرامش بخش است.

منطقه ییلاقی گرسماسر که هزار سال از عمر آن می‎گذرد یکی از مناطق زیبا و خوش آب و هواست که مسافران زیادی با اجاره ویلاهای جنگلی در آن به استراحت و ریلکس کردن می‌پردازند. این منطقه که معنی نام آن بالای بهشت است، با مناظر عالی، کوچه‌های پیچ‌درپیچ و خانه‌های قدیمی آن شما را به بهشت در گذشته‌ای دور می‌برد. از سایر ییلاقات رامسر می‌توان به سادات محله اشاره کرد که به ‌دلیل وجود آبگرم‌هایش مشهور است. ییلاق‌های اکراسر، چاک، چرته، ایزکی، نمکدره و جیررود نیز از سایر مناطق ییلاقی رامسر است. 

سه شهر مسافر پسند برای اجاره ویلا ساحلی و جنگلی

متل قو شهری بسیار زیبا برای اجاره ویلا

متل قو سومین شهر مسافرپسند غرب استان مازندران است که بیش از شصت سال عمر دارد و ایده ساخت آن از یک متل تفریحی ارزان قیمت برای مسافران معمولی شکل گرفته است. این شهر زیبا که امروزه به نام سلمان شهر شناخته می‌شود، نخستین شهرک ساحلی دریای خزر  است و اجاره ویلا در متل قو امکان رفتن به روزهای خوش گذشته را در ذهن مسافران فراهم می‌کند. 

متل قو دارای ساختمان دیدنی به نام مجتمع قو الماس خاورمیانه یا برج‌‌های عظیم‌ زاده است پروژه الماس قو امروزه به نماد اصلی متل قو تبدیل شده است و دو برج دوقلوی ۲۵ طبقه به همراه یک برج دیگر است که مجموعه‌ای لاکچری و عظیم است. از جاهای دیدنی تفریحی متل قو می‌توان به غار آبی دانیال، روستای اسب چین با قدمت هزار سال و جنگل تیلاکنار نام برد. در روستای اسب چین رودخانه‌ای با آبی به رنگ شیر جریان دارد که به آن گوشیر می‌گویند. از جاذبه‌های تفریحی متل قو می‌توان به پلاژ ساحلی اشاره کرد که دارای تفریحات دریایی مانند جت اسکی، قایق سواری، اسکی روی آب، شاتل دریایی، هاورکرافت و پاراسل است و امکان شنا و دوش گرفتن، به همراه فروشگاه‌ها و مراکز خرید و چند رستوران‌ و کافه‌ در این مکان وجود دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو