دانلود فیلم آموزش Learn Splunk In 1 Hour

منبع: دانلود ها

99

1400/3/3

04:10


با فیلم آموزش Learn Splunk In 1 Hour می‌توانید با برنامه اسپلانک آشنا شده و طراحی خود را در عرض یک ساعت انجام دهید. دوره به‌صورت کامل نحوه جستجو و پیمایش در اسپلانک را به شما آموزش داده و می‌توانید از فیلدهای مختلف آن برای آمارگیری از داده‌های خود نیز استفاده کنید. این دوره نحوه کار با داشبورد و موارد دیگر را آموزش خواهد داد و می‌توانید مباحث بسیار ویژه‌ای را به‌صورت فرا بگیرید. دوره مقدمه کاملی روی رابط کاربری اسپلانک خواهد داشت و می‌توانید با نحوه دریافت و نصب داده‌ها نیز آشنا شوید. ایجاد هشدار و داشبورد نیز در این دوره آموزش داده خواهد شد و می‌توانید آن را دنبال کنید.

Udemy – Learn Splunk In 1 Hour

آموزش Splunk در یک ساعت

فیلم-آموزش-Learn-Splunk-In-1-Hour

با فیلم آموزش Learn Splunk In 1 Hour می‌توانید با بررسی اجمالی برنامه نیز همراه شده و آموزش بهتری از روند کار با برنامه کسب کنید. بحث‌هایی هم در مورد روش‌های مختلف مصرف داده وجود دارد که می‌توانید درک خود را از آن‌ها بالا ببرید. می‌توانید با نحوه نوشتن دستورات جستجو آشنا شده و از زبان پردازش جستجو برای این منظور استفاده کنید. می‌توانند از جداول در برنامه استفاده کرده و تغییر نام و حذف آمار نیز داشته باشید. می‌توانید از نوار کناری برنامه به خوبی استفاده کرده و ببینید که کدام بخش‌ها برای کار شما لازم و ضروری خواهد بود.

فیلم-آموزش-Learn-Splunk-In-1-Hour

info

This course is designed to teach the power of Splunk in 1 hour. This will teach you how to search and navigate in Splunk, use fields, get statistics from your data, create reports, dashboards, and alerts.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو