ست لباس کوهنوردی مردانه و زنانه

ست لباس کوهنوردی مردانه و زنانه


منبع: آرگا

263

1400/3/7

12:09


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های ست لباس کوهنوری مخصوص آقایان و خانم های شیک پوش را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

امروزه با توجه به اینکه هر انسانی زندگی پرهیاهویی دارد حضور در طبیعت برایش تبدیل به یک نیاز ضروری شده است و اغلب پزشکان طبیعت گردی و کوهنوردی را به مریضان روحی یا جسمی خود پیشنهاد می دهند. توجه داشته باشید اگر شما تمایل دارید کوهنوردی حرفه ای شوید بهتر است در انتخاب ست لباس کوهنوردی و اکسسوری های مورد نیاز خود توجه لازم را به خرج بدهید.

ست لباس کوهنوردی زیبا و شیک

داشتن لباس هایی مناسب برای کوهنوردان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما علاوه بر داشتن لباس کوهنوردی و لباس سپرت به فکر تهیه کفش و کوله ای مناسب نیز باشید تا بتوانید یک کوهنوردی مفرح و لذت بخشی را داشته باشید.

ست لباس کوهنوردی

طرح های لباس کوهنوردی

توجه داشته باشید که برای انتخاب لباس کوهنوردی مناسب بهتر است به فصول سال توجه داشته باشید و اگر شما تمایل دارید در همه فصول سال به طبیعت و کوه بروید بهتر است لباس های متناسب با هر فصل را در کمد لباس خود داشته باشید.

لباس های مخصوص کوهنوردی دارای سه لایه می باشند که لایه اول شامل لباس زیر می باشد که این لباس ها نقش عرق گیر را دارند و می توانند عرق بدن را به خوبی جذب کنند و از عرق سوز شدن شما جلوگیری کنند.

لایه میانی همان لباس های عادی و معمولی می باشند که شامل تیشرت و شلوار هستند و لایه نهایی نیز لباس هایی هستند که از بدن در برابر سرما و گرما و باران محافظت می کنند و بهتر است شما یک بارانی ضد آب یا کاپشن پشمی نیز داشته باشید.

در فصل بهتر روزها هوا خنک است و شب ها نیز هوا سرد می شود از این رو بهتر است شما برای رفتن به کوه در این فصل در لباس های نخی و گشاد استفاده نمایید همچنین می توانید سویشرتی نازک را برای عصر یا شب به همراه داشته باشید. کفش تان را هم می توانید از بین طرح ها با لژ سبک و رویه ضد آب انتخاب نمایید همچنین بهتر است جوراب نخی داشته باشید تا از تعریق زیاد در ناحیه پاها جلوگیری شود. در فصل بهار بهتر است برای رفتن به طبیعت دستکش و کلاه داشته باشید و از ضد آفتاب نیز استفاده نمایید همچنین به دلیل بارش های بهاره بهتر است یک بارانی ضد آب نیز به همراه داشته باشید.

ست لباس مخصوص کوهنوردی

لباس مردانه برای کوهنوردی

ست لباس مخصوص کوهنوردی

ست لباس طوسی برای کوهنوردی

ست لباس کوهنوردی مردانه

ست لباس رنگ تیره مخصوص کوهنوردی

مدل لباس برای کوهنوردی

ست لباس کوهنوردی زنانه

ست لباس کوهنوردی زیبا

مدل لباس مردانه مخصوص کوهنوردی

ست لباس کوهنوردی

برای فصل تابستان بهتر است از لباس های نخی و آستین کوتاه استفاده نمایید همچنین داشتن کلاه و عینک آفتابی و کفشی مناسب نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. با توجه به اینکه شب ها هوا کمی خنک است می توانید سویشرتی نخی را به همراه داشته باشید.

اگر تمایل دارید در فصل زیبای پاییز به کوهنوردی بروید بهتر است از بلوز آستین بلند و سویشرت ضخیم استفاده کنید. پاییز فصل بارندگی است بنابراین داشتن لباس های ضد آب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

لباس هایی که برای فصل زمستان مورد استفاده قرار می گیرند بهتر است به صورتی باشند که از بدن در برابر سرما محافظت نمایند. داشتن لباس آستین بلند و زیر شلواری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد همچنین بهتر است شما کاپشن پشمی به همراه داشته باشید و چکمه ای گرم و مناسب استفاده نمایید. داشتن دستکش گرم و کلاه گرم نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

لباس برای کوهنوردی

ست لباس قرمز برای کوهنوردی

لباس مخصوص کوهنوردی

لباس گرم برای کوهنوردی

لباس زنانه خنک برای کوهنوردی

ست لباس تابستانه برای کوهنوردی

ست لباس فانتزی برای کوهنوردی

مدل لباس مشکی مخصوص کوهنوردی

مدل های ست لباس کوهنوردی

ست لباس زنانه و مردانه برای کوهنوردی

توجه داشته باشید که لباس مخصوص کوهنوردی را بهتر است از فروشگاه لوازم و تجهیزات کوهنوردی تهیه نمایید همچنین لباس هایی را برای خرید انتخاب نمایید که با کیفیت باشند تا نیاز نداشته باشید که در فاصله زمانی کوتاه دوباره برای خرید لباس کوهنوردی اقدام کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو