دانلود بازی Astalon Tears of the Earth v1.0.4 برای کامپیوتر

دانلود بازی Astalon Tears of the Earth v1.0.4 برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

142

1400/3/18

18:37


داستان بازی Astalon Tears of the Earth در مورد سه قهرمانی است که به یک ماموریت نجات رهسپار شده و قصد دارند که سرزمین را از یک ناامیدی بزرگ نجات دهند. آن‌ها از یک برج تاریک و بلند عبور کرده و قصد دارند که از پیچ و تاب بسیاری خودشان را به اعماق کوه برسانند. شما می‌توانید کلید بقای این شخصیت‌ها را در اختیار گرفته و یک پیمان پنهانی با تایتان مرگ ببندید. ماموریت‌های بازی بسیار جذاب بوده و می توانید تناسب بسیار خوبی بین سرنوشت قهرمانان ایجاد کنید.

مرگ در بازی تنها راه آغاز خواهد بود و می توانید از سیستم پلتفرم اکشن بازی لذت ببرید. بازی در حالی دنبال می شود که باید از مهارت های و سلاح‌های منحصربه فرد خود استفاده کرده و بتوانید هیولاهای وحشتناک را در چنین شرایطی نابود کنید. بازی برج‌های جدیدی در اختیار شما قرار داده و می توانید المان‌های جذابی را در هرکدام از آ‌ن‌ها پیدا کنید. شجاعت در بازی یک امر بسیار مهم بوده و باید از آن برای سرنگونی غول ها استفاده کنید.

Astalon Tears of the Earth v1.0.4 PC-GOG + Goodies

دانلود-بازی-Astalon-Tears-of-the-Earth

بازی Astalon Tears of the Earth امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار داده و می توانید نقاط قوت شخصیت های خود را شناسایی کنید. سرعت در تجربه بازی هم اهمیت بالایی داشته و می توانید در ریتم سریع بازی جهان را به هم پیوند دهید. ویژگی های اکتشافی بازی سرعت و ریتم بازی را بالا برده است و می توانید دنیای تاریکی را تجربه کنید که طراحی خارق العاده ای دارد. نبرد در برابر انبوهی از دشمنان ادامه پیدا کرده و می توانید در برابر باس فایت های حماسی قرار بگیرید. پیدا کردن قهرمانان مناسب در بازی اهمیت دارد و می توانید از نقاط ضعف آن ها برای ضربه زدن استفاده کنید. تنها راه انتخاب صحیح است و می توانید خودتان را به یک فرد جنگجو و بزرگ تبدیل کنید.

info

Three heroic explorers wander the post-apocalyptic desert on a mission to save their village from despair. They soon find a dark, twisted tower that has risen from the depths of the planet and seemingly holds the key to their survival. In order to ensure their victory, one of them has made a secret pact with the Titan of Death, Epimetheus, allowing them to reincarnate until they have accomplished their mission. But what fate lies in store for the heroes and their village?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64

Processor: Intel Core2 Duo E4500 (2 * 2200) or higher

Memory: 512 MB RAM

Graphics: GeForce 9600 GT (512 MB) or higher

Storage: 600 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64

Processor: Intel Core i3-2100 (2 * 3100) or higher

Memory: 2 MB RAM

Graphics: GeForce GTX 550 Ti (1024 MB) or higher

Storage: 600 MB available space

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Astalon Tears of the Earth v1.0.4-GOG با لینک مستقیم

——————

دانلود پک گودیز Goodies-GOG با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو