دانلود بازی No More Heroes برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی No More Heroes برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

125

1400/3/20

01:50


بازی No More Heroes این بار با کیفیت HD در اختیار شما قرار گرفته است و طرفداران می‌توانند لژیون‌های دشمن را این بار در فضایی بهتر شکست دهند. شما در برابر گروهی از قاتلین حرفه‌ای قرار گرفته و می‌توانید مسیر پیروزی را برای خود هموار کنید. این دشمنان مهارت‌های بالایی داشته و هرکدام یک شخصیت منحصربه‌فرد در فضای بازی برای خود اختصاص داده است. جنون هک اند اسلش در این بازی برقرار شده است و می‌توانید برای زندگی خود نبرد کنید. المان‌های جدیدی را برای افزایش نیروی خود خریداری کرده و فراموش نکنید که دوره‌های آموزشی را نیز برای یادگیری بیشتر بگذرانید.

در بازی No More Heroes می‌توانید از طریق شهر ساحلی سانتا حرکت خود را شروع کرده و با موتور خود به همه جا سر بزنید. می‌توانید لاستیک سوزانده و دشمنان خود را به سرعت نابود کنید. شما باید سمت سیاه ماجرا را از بین برده و بتوانید رقابت را به اوج خودش برسانید. باس فایت‌ها نبردهای عظیم‌تری محسوب می‌شوند و زمان زیادی هم از شما خواهند گرفت. باید روی سیستم جنگی بازی تسلط پیدا کرده و بتوانید به راحتی جا پای دشمن بگذارید. شما باید به عمق بازی فرو رفته و بتوانید گیم پلی هک اند اسلش آن را درک کنید.

No More Heroes PC-CODEX

دانلود-بازی-No-More-Heroes

در بازی No More Heroes شما باید با دشمنان زیادی دست و پنجه نرم کرده و بتوانید داستان را بدین طریق شروع کنید. همه چیز از شبی شروع می شود که شخصیت اصلی بازی در یک کافیه در حال نوشیدن بوده و متوجه می‌شود که اتحادیه آدمکش‌ها برای نابودی وی دست به یکی کرده‌اند. حال او خودش را در یک ماموریت بزرگ یافته و برای اینکه از جان دخترش محافظت کند، به این نبرد بزرگ اعزام می‌شود. او قصد دارد که این راه طولانی را گذر کرده و به اوج آمادگی برسد.

info

The name’s Travis Touchdown. Buckle up, ’cause this is how my story began.

It all started the night I was out drinking with some smokin’ hot chick at the bar. Before I knew it, I was ranked #11 in the UAA (that’s United Assassins Association)–with ten suckers standing in the way of me being #1.

I’ve got my trusty beam katana in one hand to take care of the small fries, and the other one ready to hold my girl once I take my place as the best assassin the world’s ever seen.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8.1 or later

Processor: Intel Core i5-4460

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX750Ti

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Winsows 8.1 or later

Processor: Intel Core i5-4670

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

————-

دانلود بازی No More Heroes-CODEX:

دانلود به صورت تک پارت با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو