راهنمای ست کت تک طوسی و خاکستری برای تیپ های رسمی و اسپرت

راهنمای ست کت تک طوسی و خاکستری برای تیپ های رسمی و اسپرت


منبع: آرگا

261

1400/3/29

12:12


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل ست کت تک طوسی آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کت را در پوشش تان با سایر لباس ها و اکسسوری ها بدرستی ست نمایید.

کت جزء لباس هایی که کاربرد زیادی برای آقایان و پسران جوان دارد و شما می توانید در مهمانی ها و مکان های مختلف از کت استفاده کنید. ست کت تک طوسی از انواع طرح های زیبا و پرطرفدار می باشد که برای آقایان با سلیقه های مختلف این ست زیبا انتخابی مناسب به شمار می رود.

ست کت تک طوسی مخصوص آقایان شیک پوش

رنگ طوسی و رنگ خاکستری از انواع رنگ های خنثی می باشند و شما می توانید رنگ لباس هایی نظیر کت و شلوار و پیراهن مردانه و … را از بین طیف های مختلف این رنگ انتخاب کنید.

ست کت تک طوسی

طرح های کت تک طوسی

کت طوسی در انواع طیف های مختلف تیره و روشن موجود می باشد و بهتر است شما با توجه به فرم اندام و رنگ سایر لباس هایتان از بین آن ها کت با تن پوشی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

برای دوخت کت تک طوسی از پارچه های مختلف ساده و طرح دار استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید ظاهری خاص و متفاوت داشته باشید می توانید از کت طرح دار در پوشش خود استفاده کنید. کت های ساده نیز برای آقایان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. توجه داشته باشید که کت ساده برای آقایان با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و علاوه بر این شما می توانید از کت طوسی ساده برای حضور در مهمانی های رسمی و غیر رسمی استفاده کنید.

انتخاب طیف رنگی مناسب برای کت نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما دارای فرم اندامی درشت هستید بهتر است از کت طوسی تیره در پوشش تان استفاده کنید. کت طوسی روشن نیز برای آقایان با فرم اندام متناسب و لاغر انتخابی مناسب می باشد و علاوه بر این آقایان با این فرم اندام می توانند از کت طوسی تیره رنگ در پوشش خود استفاده نمایند.

کت طوسی مردانه

کت مردانه طوسی

ست کت تک طوسی

ست کت طوسی

کت طوسی

ست کت تک طوسی مردانه و پسرانه

ست کت تک طوسی

کت طوسی شیک

کت مردانه طوسی

کت طوسی تیره

توجه داشته باشید که کت طوسی را می توانید در پوشش تان با رنگ های روشن و تیره ست نمایید. اگر تمایل دارید ظاهری رسمی و جذاب داشته باشید بهتر است این رنگ کت را با رنگ های تیره نظیر مشکی و طوسی تیره و … ست کنید همچنین کت طوسی را می توانید با رنگ هایی نظیر سفید و کرم و آبی و صورتی و … در پوشش تان ست نمایید.

اگر تمایل دارید در پوشش تان از کت طوسی طرح دار استفاده کنید بهتر است طرح سایر لباس هایتان را ساده انتخاب کنید همچنین اگر کت طوسی ساده و شیکی را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است از سایر لباس ها و اکسسوری هایتان را ساده انتخاب نمایید.

اگر کت تک طوسی ساده و رسمی را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است طرح سایر لباس هایتان را نیز ساده و رسمی انتخاب نمایید همچنین اگر تمایل دارید از کت طوسی اسپرت در پوشش تان استفاده کنید بهتر است این طرح کت را با شلوار جین یا کتان و پیراهن مردانه اسپرت یا تیشرت بپوشید.

ست کت تک طوسی و ساده

کت طوسی

ست کت طوسی شیک

ست کت تک طوسی شیک و خاص

ست کت طوسی مردانه

ست کت شیک و ساده طوسی مردانه

ست کت تک طوسی و طرح دار

ست کت طوسی مردانه طرح دار

ست کت تک ساده و شیک

ست کت تک طوسی طرح دار

کت طوسی ساده

ست کت تک طوسی شیک

ست کت تک طوسی

کت طوسی

کت طوسی

کت تک طوسی

 

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های ست کت طوسی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو