۵ ترفند آتشین در ۵ دقیقه! | چگونه می توان به موفقیت در اینستاگرام دست یافت؟

منبع: بیتوته

120

1400/4/13

11:31


۵ ترفند آتشین در ۵ دقیقه! | چگونه می توان به موفقیت در اینستاگرام دست یافت؟



اینستاگرام,خرید فالوور فعال,تبلیغات اینستاگرامی

خرید فالوور فعال

 

اینستاگرام این روز ها به ابزاری جدی برای بازاریابی ، فروش ، شبکه سازی و ایجاد مخاطب برای افراد و مارک ها تبدیل شده است. این شبکه اجتماعی پر طرفدار و محبوب با فالوورها و کاربران فعال یکی از محبوب ترین سایت های شبکه های اجتماعی روی کره زمین است که بیش از ۲۰۰ میلیون عضو فعال ماهانه ۶۰ میلیون تصویر و روزانه یک میلیارد و ششصد میلیون لایک و کامنت در روز به اشتراک می گذارند.

 

تصورش را هم نمی توانید بکنید! واقعا چقدر عالی است؟ نرخ بازدهی تبلیغات برندهای تجاری در سایر شبکه های اجتماعی از یک دهم درصد کمتر است. اما اینستاگرام همه معادلات را از بین می برد. میانگین میزان مشارکت اینستاگرام برای برند های تجاری در مطالعه سال ۲۰۱۴ موسسه فارستر ، ۵۸ برابر فیسبوک و بیش از ۸۰ برابر سایت ها بود!!

 

شما نمی توانید با اعدادی از این قبیل بحث کنید! گشتی در اینترنت بزنید تا با آمار سرسام آور اینستاگرامی رو به رو شوید سپس با خیال راحت ادامه این مقاله را بخوانید!

 

اما خبر بهتر چیست؟ اما این فقط نرخ متوسط است و می دانم که شما نمی خواهید متوسط باشید! این یک رویا یا هدف نیست. واقعیت است! همراه من باشید تا با سایر اعضای تیم کافه فالوور به شما کمک کنیم تا برترین پیج اینستاگرامی ایران را در سال ۲۰۲۱ در دست داشته باشید!

 

خرید فالوور فعال و تبلیغات اینستاگرامی | پیشنهادی وسوسه انگیز برای تجارت!

مطمئناً ۵۸ برابر جذابیت بیشتر از فیس بوک جذاب به نظر می رسد، اما شما می توانید خیلی بهتر از این ها را در اینستاگرام انجام دهید. این که آیا شما یک مارک تجاری بزرگ هستید یا شاید فقط در فکر این هستید که چگونه یک اینفلوئنسر مشهور شوید. ما نمی خواهیم شما به طور متوسط تلاش کنید. بلکه می خواهیم شما به ستاره ها دست پیدا کنید و اصطلاحا یک شاخ اینستاگرامی شوید!

 

نکات مهم برای شروع فعالیت حرفه ای در اینستاگرام:

یک بیو بی نقص ایجاد کنید

محتوای جالب تولید کنید

هر روز مطلب ارسال کنید

هشتگ های برتر حوزه خود را شناسایی کنید

از  استوری اینستاگرام استفاده کنید

از لایو اینستاگرامی استفاده کنید

با فالوور فعال و مخاطب درگیر شوید

 

خرید فالوور فوری و فعال تنها با یک بیو تاثیر گذار!

قبل از هر کاری ، ابتدا باید از جذاب بودن بیو اینستاگرام خود اطمینان حاصل کنید. نمایه شما باید بتواند به مخاطب شما بگوید که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید و شامل یک فراخوان روشن برای عمل است.

 

این برای موفقیت در اینستاگرام اجباری است. مخاطبان هدف شما را دنبال نمی کنند اگر علاقه مند به پیشنهاد شما نباشند و بتوانند به آنها بگویید که در چند کلمه چه چیزهایی برای شما مهم است.

 

یک بیوگرافی کامل و خلاقانه از خودتان بنویسید. فراموش نکنید که تنها ۱۵۰ کاراکتر برای معرفی در اختیار شماست؛ از آن هوشمندانه استفاده کنید!

 

با مخاطب در تعامل باشید؛ سعی کنید به همه کامنت ها و دایرکت ها در سریع ترین زمان ممکن پاسخ دهید.

هر چند به شما توصیه می‌کنیم که روزانه یک پست در صفحه‌تان قرار دارید اما بعضی کسب و کارها خصوصا در ماه‌های آغازین خود ظرفیت قرار دادن روزی یک پست با کیفیت خوب را ندارند. اشکالی ندارد که تا زمانی که به حد خوبی از تولید محتوا برسید پست روزانه را از دستور کار کنار بگذارید، اما حتی در اولین روز از شروع کسب و کارتان استوری را فراموش نکنید! نرخ تعامل در استوری چندین برابر پست است! حتی وقتی که پستی را در صفحه قرار می‌دهید باید حتما آن را در استوری هم بگذارید و به مخاطب بقبولانید که با ندیدن این پست حتما ضرر خواهد کرد! کاربر در استوری شما احساس خصوصی و صمیمیت می‌کند و به احتمال ۸۰٪ به نظرسنجی‌ها پاسخ خواهد داد. کاربران را به دایرکت بکشانید و با آن‌ها گفت و گو کنید. الگوریتم جدید اینستاگرام اهمیت خاصی برای تعامل با فالوورها قائل است!

 

اگر دنبال کنندگان زیادی ندارید خرید فالوور اینستاگرام ارزان را تجربه کنید.

حتما به خوبی می دانید که یکی از مهم ترین عواملی که باعث جلب اعتماد مخاطب به صفحه اینستاگرامی شما می‌شود تعداد فالوورهای شماست. روی آوردن به خرید فالوور واقعی لایک زن باید یکی از اولویت های شما قبل از ورود به رقابت با مارک های تجاری برتر باشد!

 

اگر کسب و کار نوپایی دارید در این برهه از زمان بیهوده برای بالا آمدن صبر نکنید! رقیبان شما هر روز قوی‌تر و مشهورتر می‌شوند و ارزش پول در ایران روز به روز کمتر می‌شود. با خرید فالوور واقعی و لایک اینستاگرام به پیج‌تان ظاهری حرفه‌ای و قابل اعتماد بدهید. به مرور زمان و با شناخته شدن در فضای اینستاگرام دیگر نیازی به خرید لایک و فالوور نخواهید داشت و طبق روال عادی اینستاگرام جلو خواهید رفت.

 

به پالت رنگی پیج و دیزاین پست ها خود توجه کنید

برخی از موفق ترین حساب های اینستاگرام تمایل دارند از یک پالت رنگی انتخاب شده برای عکس های خود استفاده کنند و به آنها کمک می کند تا سبکی متمایز ایجاد کنند.

 

با استفاده از هشتگ های اختصاصی و در عین حال معمول و هوشمندانه در میان رقبا بدرخشید!

حتما برای محصولات یا خدمات ارائه شده‌تان هشتگ ایجاد کنید تا مصرف کنندگان بتوانند با جست و جوی این هشتگ‌ها به محصول یا خدمات مورد نظرشان برسند. برای کسب بهترین نتیجه و بالا بردن احتمال استفاده افراد از آن، هشتگ‌هایی کوتاه و معمول انتخاب کنید. همچنین می توانید تصاویری را که پست می‌کنید برچسب گذاری جغرافیایی کنید (لوکیشن بزنید)، در این صورت مخاطبان نه تنها محل ارائه خدمات شما را فراموش نمی‌کنند بلکه بسیاری از آن‌ها فقط از طریق سرچ مکان مورد نظرتان شما را پیدا می‌کنند!

فراموش نکنید که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با بستری خلاقانه است و هر چه جسورتر باشید نتایج بهتری هم خواهید گرفت! نترسید و جلو بروید.

 

صفحه شما رزومه کاری شماست. پست های با کیفیت و کاربردی بگذارید.

از کپشن های خود بیشترین استفاده را ببرید

کپشن ها فرصتی برای افزایش بیشتر محتوای شما هستند و روش های زیادی وجود دارد که مارک ها از آنها استفاده می کنند. برخی تصمیم می گیرند زیرنویس ها را به عنوان مکانی برای به اشتراک گذاشتن داستان و میکرو وبلاگ نویسی در نظر بگیرند. دیگران از آنها برای افزودن یک عنوان کوتاه و خلاصه به یک پست استفاده می کنند. 

خوب است بدانید: زیرنویس های اینستاگرام به ۲۲۰۰ نویسه محدود می شوند.

 

محتوای با کیفیت بالا را به اشتراک بگذارید

اولین کاری که باید انجام دهید ارائه محتوای با کیفیت است. اگر بخواهیم خلاصه بگوییم؛ پیج شما باید ارزش فالو کردن داشته باشد! اگر به مخاطبان و کارتان ارزش بدهید مدت زمان حضور بازدیدکنندگان در وب سایت یا صفحه اینستاگرام شما بیشتر شده و همچنین به شما وفادارتر خواهند ماند.

 

ارسال محتوای عالی و باکیفیت نشان می دهد نام تجاری شما چیزی فراتر از صرف درآمدزایی است.

 

لوکیشن فراموش نشود!

با رفتن به صفحه جستجو و انتخاب برگه مکانها ، ببینید در یک منطقه خاص (مثلاً محله شما ، شهری که در تبلیغات هدف قرار داده اید یا حتی رویدادی در یک مکان خاص) چه می گذرد. سپس ، نام مکان را تایپ کنید تا تمام پست های دارای برچسب جغرافیایی برای آن مکان را ببینید.

 

دعوت به عمل خود را به خاطر بسپارید!

اینستاگرام ، مانند سایر شبکه های اجتماعی ، یک مکالمه است ، نه یک بستر پخش. می خواهید مردم چه اقدامی در مورد پست شما انجام دهند؟ اگر این را نمی دانید ، از ابتدا شروع کنید و آن را رقم بزنید.این موضوع در ایجاد تعامل بسیار عالی است و به مردم اجازه می دهد دقیقاً بدانند که از آنها انتظار دارند با ارسال هایشان چه کاری انجام دهند (اگر این کار را سرگرم کننده جلوه دهید). غالباً ، این فراخوان برای اقدام هوشمندانه مردم را مجبور می کند تا محتوای پست هایشان را در ازای خدمات به اشتراک بگذارند یا به صورت ویروسی منتشر کنند.

 

به هر قیمتی از این هشتگ های زرد بپرهیزید!

هدف شما به دست آوردن پیروان متعهد است که مشتری خدمات و کالای شما باشند و نه صرفا مخاطبانی بی رغبت که در نهایت هم شما را آنفالو خواهند کرد. 

برخی از هشتگهای متداول وجود دارد که می تواند تعداد زیادی فالوئر را برای شما به دنبال داشته باشد اما نه از نوع مورد نظر و یا مورد نیاز شما! بسیار مهم است که شما بدانید که آن هشتگ ها چیستند، بنابراین می توانید از آنها اجتناب کنید و یک دنبال کننده واقعی پرورش دهید که در واقع ارزش داشتن و تولید محتوا و ارائه خدمات را دارد. 

 

برخی از این موارد، که کافه فالوور آن ها را هشتگ ناامیدی می نامد، عبارتند از:

follow

f4f

follow for follow

follow 4 follow

fff

follow me

follower

 

هرگز و هرگز نباید از این هشتگ ها (یا همتایانشان برای لایک ، اشتراک و نظر) استفاده کنید. بله ، ممکن است از این طریق چند دنبال کننده بگیرید اما ضرر چندین برابری به خود وارد می کنید و الگوریتم اینستاگرام را نسبت به خود بدبین خوهید کرد! واقعاً نیازی به این کار نیست! همانطور که قبلاً بحث کردیم ، هشتگهای دیگر خوب و دیگری برای جذب فالوور در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

 

 به صفحه تان اعتبار ببخشید. اگر فالوورهای زیادی ندارید حتما با خرید فالوور ظاهری رسمی و قابل اعتماد به حساب کاربری تان بدهید. برای خرید فالوور فوری از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام می توانید این جا کلیک کنید.

 

رقبایتان را مشخص کنید. همیشه صفحاتشان را چک کنید و ببینید آن ها در محتوای خود چه می گویند، چه ترفندهایی به کار می برند و نقاط ضعفشان چیست. سپس با پر کردن خلاهای محتوای تولیدی رقیبانتان محتوای بهتر و باکیفیت تری ارائه دهید.

 

اگرچه همیشه همه ما می خواهیم با محتوا کاربران را به مشتریانمان تبدیل کنیم اما اگر نظر ما را می خواهید هرگز محتوای تولیدی را تمام و کمال در خدمت تبلیغات و درآمدزایی قرار ندهید! یک روش خوب برای استفاده مفید از محتوا قانون 80/20 است. یعنی 80٪ محتوای شما باید آموزنده و غیر تبلیغاتی باشد و 20٪ دیگر منحصرا مورد مارک تجاری یا محصول شما صحبت کند.

 

یک مثال خوب برای استفاده از این قانون به این شکل است:

اگر چهار توییت جالب و جذاب را برای مخاطبان خود در توییتر یا چهار پست جذاب و کاربردی به اشتراک بگذارید، وقتی آنها یک پنجمین توییت یا پست شما را به عنوان یک محتوای تبلیغاتی مشاهده کنند، کمتر اذیت می شوند و یا آن را به عنوان هرزنامه قلمداد می کنند.

با فشار نیاوردن و تاکید نکردن بیش از حد به محصول و خدماتی که ارائه می کنید باعث می شوید که کاربران شبکه های اجتماعی همچنان به شما به عنوان یک تولید کننده ی محتوای دلسوز و نه یک بازاریاب گوش دهند، در این صورت آن ها خیلی راحت به نام تجاری شما اعتماد می کنند و هنگامی که محتوای تبلیغاتی را به اشتراک می گذارید استقبال بیشتری از آن می کنند.

 

موفق ترین پست های خود را تحلیل کنید

مهم است که مراقب آن چه که در اینستاگرام کار می کند باشید و یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار غرق شدن در تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای بررسی مواردی از جمله:

 

کدام پست ها بیشترین لایک را گرفته اند؟

چگونه تعداد پست هایی که به اشتراک می گذارید می تواند بر تعامل شما تاثیر بگذارد؟

بیشترین نظر درباره مطالب در کدام پست بود؟

اگر شما هم نمی‌دانید که آیا می‌خواهید فالوور واقعی اینستاگرام بخرید یا نه، به شما کمک می‌ کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید!

 

اگر اهل تأثیرگذاری یا تجارت هستید، اینستاگرام بهترین رسانه ی اجتماعی برای شما است. داشتن فالوورهای زیاد اغلب مورد تحسین قرار می گیرد اما به دلیل زمان محدود، داشتن فالوورهای واقعی و فعال در مدت زمان کمتر از یک سال تقریبا غیر ممکن است. گزینه بهتر پیش روی شما خرید فالوور اینستاگرام برای رشد پروفایلتان در شبکه های اجتماعی ست.

حتما شما هم به خوبی می دانید که نمی توان برای همیشه در شبکه های اجتماعی با این حال و هوای رقابتی صبر کرد. برای اینکه فالوور بیشتری در اینستاگرام داشته باشید و سریعتر مورد توجه قرار بگیرید، باید فالوور اینستاگرامی بخرید زیرا هرچه فالوور بیشتری داشته باشید، از نظر مخاطبان، رقبا و مشتریان قابل اعتمادتر دیده می شوید. 

 

زمان کالای گرانبهایی است و هدر دادن آن در حالی که نشسته اید و منتظر رسیدن رقم فالوورها به میزان مناسب هستید عاقلانه نیست! نخریدن فالوور در ابتدای کسب  و کار به معنای اتلاف وقت بیشتر برای رشد تجارت شما است. اگر سوالی درباره خرید فالوور فوری و فالوور فعال اینستاگرام یا لایک و کامنت اینستاگرام دارید یا درمورد خرید فالوور هنوز مردد هستید می توانید با کارشناسان بخش پشتیبانی سایت کافه فالوور در ارتباط باشید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو