دانلود مجله Reclaim – شماره ۶۲

دانلود مجله Reclaim – شماره ۶۲


منبع: دانلود ها

81

1400/4/25

03:06


Real Crime – مجله دکوراسیون و طراحی ری‌کلیم

| شماره ۶۲ اضافه شد |

مجله-Reclaim

مجله Reclaim با کیفیت بالا منتشر شده و مطالب آموزنده و جالبی در مورد طراحی و دکوراسیون برای شما خواهد داشت. خوانندگان این مجله می‌توانند با تکیه بر دانش این مجله، استعداد خود را بالا برده و ویژگی‌های بیشتری را برای خانه و ساختمان خود ایجاد کنید. این مجله برای خانه‌ها و ساختمان‌های بریتانیایی منتشر می‌شود و می‌توانید موضوعات متنوعی از بهترین حیاط‌ها و سازه‌های مختلف را داشته باشید. این مجله به پروژه‌های مختلف پرداخته و می‌توانند از نظر اجتماعی برای شما بسیار مناسب باشند. اهمیت تاریخی این معماری‌های دکوراسیون بسیار بالا بوده و می‌توانید ایده‌های بیشتری را از شماره‌های مختلف این مجله دریافت کنید.

شماره ۶۱

در این شماره قرار است که با رنگ بندی‌های مختلف ساختمان‌ها آشنا شده و با طرح‌های زیبای آن آشنا شوید. مدل‌های پیروز در جشنواره‌های مختلف به شما داده شده و می‌توانید با طرح‌های روشن و تاریک نیز آشنا شوید. این مجله پروژه‌های مختلف را در اختیار شما گذاشته و طرح‌هایی را بررسی می‌کند که حتی مناسب عکس برداری هم خواهد بود.

مجله-Reclaim

شماره ۶۲

این شماره قرار است که تمرکز زیادی روی طراحی رختکن در ساختمان‌های مختلف داشته باشد. عکس‌های جالبی را در این زمینه مشاهده کرده و امکانات آن‌ها را نیز بررسی خواهیم کرد. می‌توانید با برترین نمونه‌های آن‌ها آشنا شده و یک بررسی جزئی هم از این طرح‌ها داشته باشید.

مجله-Reclaim

info

Reclaim magazine is a high-quality, informative, and visually stunning interiors magazine aimed at readers with a passion for unique design and decoration. Building on the upcycling and vintage movement in Britain, the magazine showcases the work of the most talented reclaim and salvage designers, alongside an eclectic mix of features on subjects from the best reclamation yards and salvage fairs, to social enterprise projects and properties of historical significance.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله Reclaim

دانلود شماره ۶۲ – با حجم ۳۱ مگابایت (جدید)

دانلود شماره ۶۱ – با حجم ۳۱ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو