دانلود مجله Real Homes – سپتامبر ۲۰۲۱

دانلود مجله Real Homes – سپتامبر ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

101

1400/5/12

19:44


Real Homes – مجله خانه‌های واقعی

| شماره سپتامبر ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Real-Homes

مجله Real Homes به صورت تخصصی به مباحث پیرامون دکوراسیون و طراحی خانه پرداخته و شما را با تصاویر و نکات ارزشمندی همراه خواهد کرد. می‌توانید از طراحی‌های مختلف آن الهام گرفته و سبک دلخواه خانه خود را ایجاد کنید. سبک‌های مختلف در این مجله بررسی شده و می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی در تمامی جنبه‌های بازسازی و بهبود خانه نیز برخوردار شوید. این مجله را می‌توانید همراه با سبک جدید طراحی روانه دریافت کرده و برحسب منطقه‌ای که زندگی می‌کنید، از ایده ‌هایی که دریافت می‌کنید، با چند تغییر استفاده کنید. فراموش نکنید که این مجله دید کاملا تخصصی به مبحث دکوراسیون و طراحی خانه خواهد داشت.

می ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با چند خانه همراه شوید که طراحی قبل و بعد از آن را نشان خواهد داد. از تاثیر روشنایی در دکوراسیون صحبت کرده و نمونه‌های مختلف را به صورت تصویر خواهید دید. می‌توانید از نحوه طراحی اتاق باشگاه هم مطالب جالبی را مطالعه کنید.

مجله-Real-Homes

ژوئن ۲۰۲۱

این شماره هم چندین خانه قبل از و بعد از طراحی و دکوراسیون را نمایش خواهد داد و می‌توانید به تاثیر هر ایده و هر سبک پی ببرید. از فضاهایی می‌توانید اطلاع کسب کنید که به واسطه نور خورشید، به روشنایی رسیده‌اند و نحوه طراحی دکوراسیون آن‌ها را می‌توانید یاد بگیرید.

مجله-Real-Homes

جولای ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با اتاق‌های مختلف تابستانه آشنا شوید. این اتاق‌ها می‌توانند طراحی خاصی داشته باشند و باید این سبک‌ها را یاد بگیرید. در ادامه به چند خانه قبل و بعد از طراحی خواهیم پرداخت که بیشتر به سبک تابستانه ارتباط پیدا می‌کند.

مجله-Real-Homes

آگوست ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که شما را با وسایل غیر ضروری خانه آشنا شوید. می‌توانید با کنار گذاشتن آن‌ها، فضای بهتری را در خانه داشته و یک دکوراسیون شیک و مدرن نیز ایجاد کنید. از ایده‌های موجود در این زمینه صحبت کرده و سپس به سراغ گل و گیاه ساختمانی خواهیم رفت.

مجله-Real-Homes

سپتامبر ۲۰۲۱

در این شماره هم قرار است که با فضاهای الهام گرفته از سیستم بولد و روشنایی صحبت کرده و به فاکتورهای جالب آن توجه کنیم. از تبدیل اتاقی از خانه به محل کار صحبت کرده و طراحی دکوراسیون خاص آن را تحلیل خواهیم کرد. در ادامه هم می‌توانید با طراحی زیر شیروانی آشنا شوید.

مجله-Real-Homes

info

Real Homes magazine – offering inspiration, style, and expert advice in all aspects of home renovation and home improvement. Available at all good newsagents, supermarkets, and bookshops.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله Real Homes

دانلود شماره سپتامبر ۲۰۲۱ – با حجم ۳۹ مگابایت (جدید)

دانلود شماره آگوست ۲۰۲۱ – با حجم ۴۱ مگابایت

دانلود شماره جولای ۲۰۲۱ – حجم ۳۸ مگابایت

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – حجم ۱۴۱ مگابایت

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – حجم ۶۹۵ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو