دانلود مجله Coins – سپتامبر ۲۰۲۱

دانلود مجله Coins – سپتامبر ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

179

1400/4/30

04:42


مجله Coins – کوین‌ها

| شماره سپتامبر ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Coin

مجله Coins شما را با سکه شناسی آشنا کرده و آن‌ها را از نظر تاریخی بررسی خواهد کرد. شما می‌توانید همه جنبه‌های سکه را در کشورهای مختلف بررسی کرده و تاریخچه آن‌ها را بررسی کنید. اصول این زمینه به صورت کامل بررسی شده و می‌توانید ستون‌ها و بخش‌های جذابی را در این زمینه بخوانید و مشاهده کنید. راهنمای ارزش سکه‌ها در این مجله بررسی شده و می‌توانید با بازار آن‌ها نیز آشنا شوید. این مجله به صورت ماهانه منتشر شده و می‌توانید در هر شماره، به سراغ سکه‌های مختلف بروید.

ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که با دلارهای قرن بیستم آشنا شده و با تاریخچه آن‌ّا آشنا شویم. می‌توانید با کلکسیونرهایی هم آشنا شوید که سابقه بسیار طولانی مدتی در این زمینه داشته و می‌توانند از تجربه‌های خود برای شما بگویند. در ادامه از خلق دلار مورگان هم برای شما صحبت خواهیم کرد.

مجله-Coin

آگوست ۲۰۲۱

این شماره قرار است که به تفاوت‌های طراحی سکه‌های مختلف پرداخته و می‌توانید با لوگوهای حک شده روی ان‌ها نیز آشنا شوید. این شماره به سکه‌های آمریکایی پرداخته و قیمت و ارزش هرکدام از این موارد را بررسی خواهیم کرد. می‌توانید با تاریخچه کارسون سیتی هم آشنا شوید.

مجله-Coin

سپتامبر ۲۰۲۱

این شماره قرار است که شما را با مجموعه ارزشمندی از دلارها آشنا کرده و طراح آن‌ها را نیز بررسی کند. افراد مختلفی این طرح‌ها را ارائه داده و می‌توانید با زندگی آن‌ها آشنا شوید. از سکه‌های ۳ سنتی خواهیم گفت که از نیکل ساخته شده و طرح‌های متفاوتی نسبت به امروز داشتند.

مجله-Coin

info

Coins Magazine covers market trends, buying tips, and historical perspectives on all aspects of numismatics. The news section, “Bits and Pieces”, wraps up the latest happenings in numismatics. Regular columns and departments include “Basics & Beyond”, “Budget Buyer”, “Coin Clinic” (Q&A), the editor’s column, coin finds, a calendar of upcoming shows nationwide, “Coin Value Guide” and “Market Watch”.

Coins Magazine publishes 12 issues a year, but reserves the right to change the number of issues in an annual term, including discontinuing any format and substituting and/or modifying the manner in which the subscription is distributed.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله Coins

دانلود شماره سپتامبر ۲۰۲۱ – حجم ۷۲ مگابایت (جدید)

دانلود شماره آگوست ۲۰۲۱ – حجم ۸۲ مگابایت

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – حجم ۱ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو