دانلود مجله evo UK – آگوست ۲۰۲۱

دانلود مجله evo UK – آگوست ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

102

1400/4/22

06:23


evo UK – اوو

| شماره آگوست ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-evo-UK

مجله evo UK به صورت اختصاصی به جهان خودرو پرداخته و عملکرد آن را در هر شماره خود مورد بررسی قرار می‌دهد. شما می‌توانید عکس‌ها، اطلاعات و مقاله‌های بسیار جذابی را در مورد جهان اتومبیل‌ها دریافت کرده و مطالب سرگرم کننده و جالبی را بخوانید. اتومبیل‌ها در این مجله تست شده و داستان‌های دراماتیک جذابی در مورد آن‌ها خواهید خواند. این مجله علاقه مندان خودرو را دور هم جمع کرده و می‌توانید به صورت شکوهمند، جهان خودرو را از همه جنبه‌های موجود بررسی کنید. می‌توانید آزمایش ماشین‌های مختلف را خوانده و از سطح مبتدی تا حرفه‌ای، مطالب بسیار جذابی را مطالعه کنید.

می ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که با i20 N جدید آشنا شده و ببینیم که چه تفاوتی با نسخه‌های قبلی خود دارد. می‌توانید با چند راننده مهم هم آشنا شده و زندگی کاری آن‌ها را مشاهده کنید. از تفاوت رانندگی در حالت اتوماتیک و دستی گفته و سعی می‌کنیم که تحلیل کاملی روی این موضوع داشته باشیم.

مجله-evo-UK

ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که با GTAm آشنا شده و یک بررسی تحلیلی جالب در مورد آن مطالعه کنید. این شماره ماشین‌های دیگری هم در سبد بررسی خود خواهد داشت و می‌توانیم به تویوتا GT86 اشاره کنیم. بنتلی و ماشین‌های پرسرعت دیگری هم در این شماره وجود دارند.

مجله-evo-UK

جولای ۲۰۲۱

این شماره قرار است که به تست ماشین‌های مختلف پرداخته و برخی از مهم‌ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد. می‌توانید با ماشین استون مارتین وی ۱۲ همراه شده و مقایسه‌ای بین آن و ماشین‌های هم رده هم داشته باشید. این شماره تصاویر جذابی هم برای شما خواهد داشت.

مجله-evo-UK

آگوست ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با ماشین Bargain V8s آشنا شده و دلایل لازم برای خرید آن را مطالعه کنید. مطالبی نیز در مورد ماشین‌های استون مارتین خوانده و می‌توانید با حولیان تامسون به عنوان یک راننده حرفه‌ای آشنا شده و زندگی حرفه‌ای وی را مطالعه کنید.

مجله-evo-UK

info

Produced by world-class motoring journalists and racers, evo communicates the raw emotion of owning, driving and testing the world’s greatest performance cars.

Bringing together informative car reviews, vivid photography, exciting track tests and dramatic drive stories in glorious landscapes, evo is considered the bible for performance car enthusiasts.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله evo UK

دانلود شماره آگوست ۲۰۲۱ – با حجم ۱۲۱ مگابایت (جدید)

دانلود شماره جولای ۲۰۲۱ – با حجم ۱۱۴ مگابایت

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – حجم ۱۰۳ مگابایت

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – حجم ۱۰۵ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو