دانلود مجله Electronic Musician – سپتامبر ۲۰۲۱

دانلود مجله Electronic Musician – سپتامبر ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

93

1400/4/30

03:41


مجله Electronic Musician – نوازنده الکترونیک

| شماره سپتامبر ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Electronic-Musician

مجله Electronic Musician یک ماهنامه بسیار جذاب است که برای علاقه مندان به موسیقی ارائه شده است و می‌توانید اطلاعات جذابی در قالب‌ مقاله‌های مختلف در مورد سینتی سایزر، تولید موسیقی و همچنین نوازندگان موسیقی الکترونیک کسب کنید. این مجله به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی تهیه شده است و می‌توانید از خواندن آن لذت ببرید. مجله دارای تصاویر خوبی هم بوده و ترفندها و راهکارهای جذابی را در شاخه الکترونیک موسیقی کسب خواهید کرد. این شماره همچنین دارای مصاحبه‌های جذابی هم است که می‌توانید آن‌ها را مطالعه کرده و با تجربیات آن‌ها آشنا شوید.

جولای ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با ترک‌های جذابی آشنا شوید که در موسیقی الکترونیک از آن‌ها استفاده شده و می‌توانیم بررسی کاملی از هرکدام از آن‌ها داشته باشیم. می‌توانید با نجوه رکورد، تولید و همچنین تدوین این موسیقی‌ها آشنا شده و آن‌ها را وارد موزیک خود کنید.

مجله-Electronic-Musician

آگوست ۲۰۲۱

این شماره قرار است که شما را با نحوه تولید بهترین هدفون‌ها آشنا کرده و ویزگی‌های آن‌ها را در اختیار شما قرار دهد. استفاده از آن‌ها برای تولید موزیک الکترونیک بسیار مهم بوده و می‌توانید با برندهای مهم آن‌ها نیز آشنا شوید. مصاحبه‌های جذابی هم در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مجله-Electronic-Musician

سپتامبر ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که با پروژه‌های مختلف موسیقی الکترونیک همراه شده و المان‌های مختلف را در آن وارد کنید. همه چیز به شکلی عالی در این مجله به شما آموزش داده شده و می‌توانید با دستگاه‌های حرفه‌ای هم کار کنید. چند مصاحبه خوب هم برای شما آماده شده است.

مجله-Electronic-Musician

info

Electronic Musician is a monthly magazine published by Future US featuring articles on synthesizers, music production and electronic musicians.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله Electronic Musician

دانلود شماره سپتامبر ۲۰۲۱ – حجم ۱۲ مگابایت (جدید)

دانلود شماره آگوست ۲۰۲۱ – حجم ۱۰ مگابایت

دانلود شماره جولای ۲۰۲۱ – حجم ۱۱ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو