دانلود مجله Macworld – نوامبر ۲۰۲۲

دانلود مجله Macworld – نوامبر ۲۰۲۲


منبع: دانلود ها

34

1401/7/26

22:17


اولین رای باشید!

مجله Macworld US – دنیای مک

| شماره نوامبر ۲۰۲۲ اضافه شد |

مجله-Macworld

مجله Macworld را می‌توانیم پر فروش‌ترین مجله اپل در جهان بدانیم که به مباحث مختلفی می‌پردازد. توصیه‌های متخصصین، نحوه استفاده و راهنمای کامل مک بوک، آیپد و آیفون را می‌توانید در آن همراه با مطالب مربتط با سیستم‌عامل مک او اس، iOS و iPadOS دریافت کنید. نرم‌افزارهای مختلفی در این مجله مورد بررسی قرار می‌گیرد و می‌توانید بیشتر با نحوه کار آیتونز هم همراه شوید. اگر تازه به اکونومی اپل مهاجرت کرده‌اید، می‌توانید مشاوره‌های لازم را از این مجله دریافت کرده و شروع به کار با دستگاه‌های آن کنید. مک ورلد توسط یک تیم متخصص در لندن و سان فرانسیسکو منتشر می‌شود.

در این مجله می‌توانید اطلاعات و مقاله‌هایی از بزرگ‌ترین فناوری‌های جهان که توسط برند آمریکایی اپل تولید می‌شود، همراه شوید. هر کدام از شماره‌های آن دارای راهنکای خریدی است که بسته به محصولات اپل در اختیار شما قرار می‌گیرد و کاملا بی طرفانه می‌تواند بهترین مشاوره‌ها را در اختیار شما قرار دهد. تصاویر زیبایی از محصولات این کمپانی از نمای نزدیک و ماکرو را نیز خواهید دید که شما را بیشتر با ظاهر و سخت‌افزار اپل و محصولاتش آشنا خواهد کرد.

سپتامبر ۲۰۲۱

این شما به مباحث ویژه‌ای مانند ۵۰ بازی برتر اپل آرکید می‌پردازد و هرکدام از آن‌ها می‌توانند تجربه جالبی برای شما ایجاد کنند. از ترفندهای عالی مک بوک خواهیم گفت که برای استفاده سریع‌تر از این کامپیوتر می‌تواند به درد شما بخورد. اطلاعات مهم این ماه هم در این شماره بررسی خواهد شد.

مجله-Macworld-UK

اکتبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با نحوه استفاده از کامپیوتر مک برای کارهای آموزشی آشنا شده و لوازم جانبی مختلف آن را بررسی کنید. از برنامه‌های اپل برای آینده مک بوک پرو خواهیم گفت و می‌توانید با ویژگی‌ها و فناوری‌های جدیدی که در آینده برای آن عرضه خواهد شد، بیشتر آشنا شوید.

مجله-Macworld-UK

نوامبر ۲۰۲۱

در این شماره در مورد آیفون ۱۳ پرو صحبت خواهیم کرد. بررسی ویژه‌ای روی این مدل گوشی داشته و سپس به مهم‌ترین شورتکات‌های صفحه کلید در آیفون خواهیم پرداخت که کار شما را تا حد زیادی می‌توانند ساده‌تر کنند.

مجله-Macworld

دسامبر ۲۰۲۱

در این شماره به سراغ مک بوک پرو ۱۴ اینچی خواهیم رفت. اپل از تراشه جدید خود در این مک بوک استفاده کرده است و بار دیگر می‌توانیم محصولی خوش ساخت را داشته باشیم که برای تمامی ویژگی‌های مدنظر کاربران بهترین گزینه‌ها را به همراه دارد.

مجله-Macworld

ژانویه ۲۰۲۲ – نسخه UK

این شماره از مک او اس مونتری و ترفندهای جالب آن برای شما خواهد گفت. می‌توانید از نکات جالبی پیرامون سیستم اپل برای مک بوک پرده‌برداری کرده و با به‌روزرسانی‌های مختلف آن در طی سال گذشته نیز آشنا شوید. این شماره برای یادگیری بیشتر با این سیستم‌عامل عالی خواهد بود.

مجله-Macworld

ژانویه ۲۰۲۲ – نسخه USA

در این شماره می‌توانید از بهترین ساعت‌های هوشمندی بخوانید که می‌توانید با پول خود تهیه کنید. بررسی ویژه‌ای از اپل واچ سری ۷ خواهیم داشت و در نهایت می‌توانید از تفاوت‌های آن با ساعت هوشمند سال گذشته اپل هم بشنوید. یک بررسی خوب از آیفون ۱۳ مینی نیز ارائه شده است.

مجله-Macworld

فوریه ۲۰۲۲

در این شماره از ۵۰ بازی ضروری خواهیم گفت که حتما باید روی کامپیوتر مک تجربه کنید. تصاویر جالبی از این بازی‌ها فراهم شده است و دنبال کردن آن‌ها می‌تواند بسیار جالب و حیاتی باشد. در این شماره از ترفندهای مربوط به مک او اس مونتری نیز خواهیم گفت.

مجله-Macworld

آوریل ۲۰۲۲

این شماره به‌صورت ویژه باتری آیفون خواهد پرداخت و چند نکته رمز آلود در مورد نحوه بالا بردن ماندگاری آن را نیز مطرح خواهد کرد. می‌توانید اطلاعاتی از بالا بردن امنیت در برابر ایرتگ هم صحبت کرده و به گزارش‌هایی برسید که این دستگاه اپل تا کنون باعث آن بوده است.

مجله-Macworld

جولای ۲۰۲۲

در این شماره از بالا بردن هوش مک‌ها برای شما خواهیم گفت. ۱۰ ویژگی هوشمند این دستگاه‌ها را مرور خواهیم کرد که دسکتاپ شما را سریع‌تر و کارآمدتر خواهند کرد. از اطلاعات جذاب دیگری پیرامون کمپانی اپل و محصولاتش هم رونمایی خواهیم کرد.

مجله-Macworld

آگوست ۲۰۲۲

در این شماره می‌توانید با قدرت تراشه جدید اپل سیلیکون M2 اپل آشنا شده و اطلاعات کاملی از دستگاه‌هایی دریافت کنید که قرار است با این تراشه روانه بازار شوند. اپل از این تراشه در WWDC 2022 رونمایی کرده و مک بوک ایر مجهز به آن را نیز روانه بازار کرده است.

مجله-Macworld

سپتامبر ۲۰۲۲

در این شماره قرار است که به سراغ مک بوک ایر جدید رفته و در مورد ویژگی‌های آن مانند سبک و قدرتمند بودنش صحبت کنیم. از محصولات جدید اکونومی اپل صحبت کرده و به سراغ یک سری ترفندهای جالب iOS 16 هم خواهیم رفت. از اپل واچ سری ۸ و شایعات مربوط به آن هم صحبت خواهیم کرد.

مجله-Macworld

نوامبر ۲۰۲۲

در این شماره قرار است که به سراغ مدل‌های پرو آیفون ۱۴ رفته و بررسی کنیم که چرا این نسخه‌ها مهم‌ترین ارتقاهای اپل را داشته و می‌توانند بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند. از داینامیک آیلند گفته و به سراغ تراشه‌ای خواهیم رفت که قدرتمندتر از سال گذشته ظاهر شده است.

مجله-Macworld

info

Macworld magazine is the world’s best-selling Apple magazine, featuring in-depth reviews, expert advice, how tos and essential guides to Macs, iPads, iPhones and related products, as well as everything you need to know about Mac OS X, iOS and associated software including iTunes and more. If you are new to Apple and are looking for advice to help you get started, or if you are a Mac fanatic looking to justify your next buy, Macworld is the magazine to ensure you make the right decision. Macworld is created by an international team of experts based in London and San Francisco, join use every issue as we analyse the latest product announcements from the world’s biggest (and best) technology company.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مجله Macworld UK

دانلود شماره نوامبر ۲۰۲۲ – با حجم ۴۶ مگابایت (جدید)

دانلود شماره سپتامبر ۲۰۲۲ – با حجم ۱۱ مگابایت

دانلود شماره آگوست ۲۰۲۲ – حجم ۸ مگابایت

دانلود شماره جولای ۲۰۲۲ – با حجم ۹ مگابایت

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۲ – با حجم ۴۵ مگابایت

دانلود شماره فوریه ۲۰۲۲ – با حجم ۳۷ مگابایت

دانلود شماره ژانویه ۲۰۲۲ (USA) – حجم ۵۴ مگابایت

دانلود شماره ژانویه ۲۰۲۲ (UK) – حجم ۴۰ مگابایت

دانلود شماره دسامبر ۲۰۲۱ – حجم ۹ مگابایت

دانلود شماره نوامبر ۲۰۲۱ – حجم ۱۱ مگابایت

دانلود شماره اکتبر ۲۰۲۱ – حجم ۹ مگابایت

دانلود شماره سپتامبر ۲۰۲۱ – حجم ۱۱ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو