دانلود مجله MacLife UK – ژوئن ۲۰۲۱

دانلود مجله MacLife UK – ژوئن ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

79

1400/3/6

16:14


مجله Architectural Digest USA – خلاصه معماری

| شماره ژوئن ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-MacLife

مجله MacLife UK به‌صورت ماهیانه در آمریکا منتشر شده و تحلیل کاملی روی کامپیوترهای مک و محصولات مرتبط همچون آیفون و آیپد خواهد داشت. این مجله به‌صورت اختصاصی به اپلیکیشن‌های این کامپیوتر نیز پرداخته و اپ استور را تحلیل خواهد کرد. مجله از سال ۱۹۹۶ فعالیت خود را شروع کرده است و به عنوان یکی از پرخواننده‌ترین مجلات آمریکا شناخته می‌شود. اگر شما نیز علاقه مند به کامپیوتر مک و محصولات مرتبط با آن مانند آیفون و آیپد هستید، می‌توانید اطلاعات خود را تکمیل کرده و به‌صورت ماهیانه مطالب جدیدی را در مورد آن بخوانید.

ژانویه ۲۰۲۱

در این شماره از مجله به سراغ آیفون ۱۲ رفته و تحلیل کاملی روی قطعات و مشخصات فنی آن خواهیم داشت. چند آموزش مهم هم ارائه کرده و به‌صورت گام به گام پیش خواهیم رفت. از هوشمندترین گوشی هوشمند اپل گفته و آینده آن را در سال آینده بررسی خواهیم کرد.

مجله-MacLife

مارس ۲۰۲۱

در این شماره به سراغ مک جدید رفته و خواهیم دید که از چه مشخصات فنی در این دستگاه‌ها استفاده شده است. از تکنولوژی اپل گفته و خواهیم دید که چه فناوری‌های مهم و جدیدی به دستگاه‌های این شرکت اضافه شده است. از تراشه جدید گفته و به سراغ آینده آن خواهیم رفت.

مجله-MacLife

ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره به سراغ ۸۵ راز مخفی سیستم‌عامل بیگ سور رفته و شما را با آن‌ها آشنا خواهیم کرد. در ادامه از ضروریاتی خواهیم گفت که شما باید در مورد این سیستم‌عامل جدید بدانید. از قابلیت‌های جدید سافاری گفته و چند آموزش خاص و مهم هم در مورد این سیستم‌عامل خواهیم داشت.

مجله-MacLife

info

MacLife (stylized as Mac|Life) is an American monthly magazine published by Future US. It focuses on the Macintosh personal computer and related products, including the iPad and iPhone. It’s sold as a print product on newsstands, and an interactive and animated app edition through the App Store. Between September 1996 and February 2007, the magazine was known as MacAddict. In Germany, a magazine of the same name but with no association is published by Falkemedia from Kiel.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

مجله MacLife UK

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – با حجم ۷۱ مگابایت (جدید)

دانلود شماره مارس ۲۰۲۱ – با حجم ۳۹ مگابایت

دانلود شماره ژانویه ۲۰۲۱ – با حجم ۵۴ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو