بیوگرافی مهدی جهانی و نگاهی به زندگی هنری و شخصی اش

بیوگرافی مهدی جهانی و نگاهی به زندگی هنری و شخصی اش


منبع: آرگا

118

1400/4/27

11:12


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی مهدی جهانی ترانه سرای، آهنگساز و خواننده محبوب ایرانی همراه با تصاویر جدید و شیک وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

مهدی جهانی، آهنگساز، ترانه سرای و خواننده خوش صدا و محبوب ایرانی می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۸ در سن ۲۸ سالگی با آلبوم دنیای خواب آغاز نمود. از ترانه های معروف او می توان به  هم نفس و خورشید زیبا اشاره نمود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی مهدی جهانی همراه با تصاویر شخصی و جدید وی را تهیه و ارائه نموده ایم.

آشنایی با بیوگرافی مهدی جهانی + تصاویر باحال و جدید وی

مهدی جهانی ترانه سرای، آهنگساز و خواننده مطرح و محبوب کشورمان متولد ۱۹ فروردین ماه سال ۱۳۶۰ که هم اکنون وی ۴۰ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک فوق لیسانس رشته برنامه ریزی فرهنگی می باشد.

بیوگرافی مهدی جهانی خواننده ایرانی

خانواده

این هنرمند در یک خانواده با اصالت و ۵ نفره متولد شده، پدرش محمد جهانی مدیر و موسس رادیو ورزش، رادیو آوا و مدیر رادیو پیام و رادیو تهران و همچنین سابقه قدیمی در گزارشگری فوتبال دارد، و اصالتا اهل گیلان می باشد، مادرش نیز خانه دار و اهل شیراز می باشد. پدر و مادرش زمانی که در هند دانشجو بودند ازدواج کردند.

جهانی یک برادر بزرگتر متولد هند و یک برادر کوچک تر متولد تهران دارد.

زندگینامه کامل و خواندنی مهدی جهانی

عکس زیبا و جالب مهدی جهانی

بیوگرافی مهدی جهانی + تصاویر باحال

علاقه به موسیقی

علاقه اش به موسیقی از دوران کودکی شکل گرفت. او گفته است که با آهنگسازی هایی که در رادیو انجام می شد علاقه پیدا کردم و به کلاس های گیتار رفتم. ولی پدرش برای ورود به هنرستان موسیقی مخالف بود. اما او در کنار تحصیلات کلاستیک فعالیت موسیقی را هم پیگیری می کرد.

شرح حال مهدی جهانی و همسرش

عکس و بیوگرافی مهدی جهانی

زندگینامه کامل مهدی جهانی

شروع فعالیت

تا اینکه در سال ۱۳۸۶ در سن ۲۶ سالگی با خرید سیستم صوتی فعالیت خود را شروع کرد. سپس از طریق یکی از اطرافیانش برنامه های آهنگسازی را یاد گرفت و با کتاب پیش رفت.

بدین ترتیب او در سال ۱۳۸۸ در سن ۲۸ سالگی آلبومی به نام ” دنیای خواب” را منتشر کرد که سه سال بعد توانست مجوز بگیرد. البته نخستین آلبوم او ” کتاب سرنوشت” بود که دلیل بی برنامه بودن شرکت پخش کننده، بدرستی منتشر نشد و نتوانست مخاطب جذب کند.

ترانه هم نفس و خورشید زیبا از آلبوم دنیای خواب به شدت از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفت، به ویژه ترانه خورشید زیبا که چندین بار در تلویزیون و برنامه های ورزشی پخش شد.

زندگینامه جامع مهدی جهانی

بیوگرافی مهدی جهانی + تصاویر جدید

علیشمس

مهدی جهانی بار ها با آقای علی شمس (علیشمس) همکاری داشته است و اکنون ارتباط خوب و نزدکی با این خواننده دارد.

ممنوع الکار + کنسرت

این خواننده سال ها قبل به مدت ۶ ماه به دلیل منتشر کردن ویدیو کلیپ های بدون مجوز در فضای مجازی ممنوع الکار شد. مهدی در سال ۱۳۹۶ اولین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار کرد.

ازدواج و همسر مهدی جهانی

ایشان تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

زندگینامه جالب مهدی جهانی

عکس دونفره مهدی جهانی و علی شمس

بیوگرافی مهدی جهانی + تصویر

بازیگری

ایشان در سال ۱۳۹۰ در فیلم سینمایی ” خوابم میاد” کاری از رضا عطاران نقش کوتاه یک معلم را به ایفای نقش پرداخته است.

پرسپولیسی

آقای جهانی از طرفداران تیم پرسپولیس می باشد. از بازیکنان ایرانی بازی های علی کریمی و علی انصاریان و خارجی نیز فرانچسکو توتی و کریستیانو رونالدو را می پسندد.

زندگینامه مهدی جهانی و همسرش

عکس مهدی جهانی در کنار پدرش

شرح حال مهدی جهانی

بیوگرافی مهدی جهانی + تصاویر جدید و شیک

خصوصیات اخلاقی به زبان خودش:

من مادرم خیلی مذهبی و چادری هستند و پدرم هم همینطور ، خودم هم اعتقاداتم را دارم و سعی کردم همیشه در چارچوب اخلاق کار کنم، یعنی کاری نکنم تاثیر بدی توی جامعه داشته باشم یا حرفی بزنم دل کسی بشکند یا پشت سر کسی حرفی بزنم.

شرح حال خواندنی مهدی جهانی

تک آهنگ های مهدی جهانی

از تک آهنگ های مهدی جهانی می توان به عشقت که باشه، کوه درد، عادت کردم، زیباتر از تو، فوق العاده، آروم آروم، دلم مجنونه، دوریت عادت میشه، شدی دیوونه، دوست دارم این هوارو، بخواب دنیا، چقدر تنهام، قربونت برم الهی، عاشق شدم، کینه ای، مدیونم به تو، کجایی، میزنه پر، وجود تو دلیل عاشقیمه چشای تو تموم زندگیمه، آسمون منی، کیمیا، پاییز بی بهار و …. اشاره نمود.

سرگذشت جالب مهدی جهانی

تاریخچه زندگی مهدی جهانی

بیوگرافی مهدی جهانی و همسرش

زندگینامه خواندنی مهدی جهانی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی مهدی جهانی خواننده خوش صدای ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر متفاوت و خاص وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو