تزیین دفتر مشق زیبا و جالب برای دبستانی ها

تزیین دفتر مشق زیبا و جالب برای دبستانی ها


منبع: آرگا

1,462

1400/5/14

13:31


مطمئن باشید تزیین دفتر مشق به اندازه خرید یک دفتر با طرح دوست داشتنی برای دانش آموز شما جالب و شگفت انگیز است و کودک شما از تزیین دفتر مشق به همان اندازه استقبال خواهد کرد. مخصوصا اگر در امر تزیین و زیبا سازی مشارکت داشته باشد.

تزیین دفتر مشق به عنوان یکی از وسایل کاربردی که دبستانی ها مدام با آن سر و کار دارند، اهمیت می یابد. وجود یک دفتر مشق با طرح و الگوی زیبا تاثیر چشمگیری در اشتیاق و تمایل بچه ها به رفتن به مدرسه و همچنین انجام تکالیف دارد. برای بسیاری از لوازم التحریرها مثل جامدادی، کیف و … می توان تزیینات زیبایی در نظر گرفت.

ایده های جالب و متنوع برای تزیین دفتر مشق

هنگامی که قرار است مدرسه ها باز شوند و بچه ها به مدرسه بروند، تمام حواس والدین و دانش آموزان به خرید لوازم التحریر و کتاب های مدرسه معطوف می شود. یکی از این لوازم التحریر دفترها هستند.

مراحل تهیه کاور زیبا برای دفتر و کتاب

برای بهتر نگه داشتن آن ها بهتر است کاوری داشته باشند.

طراحی کاور دفتر و کتاب با کاغذ رنگی

این کاورها را می توانید در منزل نقاشی کنید یا از کودک بخواهید نقاشی کند.

طراحی کاور زیبا برای دفتر مشق

نقاشی های رنگ آمیزی شده را بر روی دفتر نصب کنید. مخصوصا اگر شما از نقاشی خود کودک برای کاور دفتر مشق استفاده کنید، دانش آموز شما بسیار استقبال می کند.

تزیین ایده آل دفتر مشق با کاغذ رنگی

برای تزیینات دفتر مشق راه های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه ها، استفاده از چسب های ۵ سانتی متری است البته با طرح های مختلف و زیبا. این نوارهای چسبی با طرح های مختلف را به صورت کاور  لایه لایه در کنار هم  بر روی دفتر بچسبانید.

تزیین دفتر مشق با چسب طرح دار

طراحی زیبا کاور دفتر مشق با چسب طرح دار

طراحی جلد دفتر مشق با چسب رنگی

از کاغذ های رنگی برای ساخت یک کاور زیبا بهره ببرید.

طراحی کاور دفتر مشق با کاغذ طرح دار

بهتر است از دفترهایی استفاده کنید که محلی برای نوشتن مشخصات صاحب دفتر دارند. اگر چنین محلی بر روی دفتر وجود نداشت، شما می توانید از لیبل های قلبی برای این کار استفاده کنید تا دفتر شما به شکل زیبایی طراحی شود.

طراحی جلد دفتر مشق با کاور زیبا

اگر کاور دفتری که از بازار تهیه کرده اید، بسیار ساده است، می توانید از لیبل هایی با شخصیت های کارتونی محبوب کودک آن را تزیین کنید.

ساخت کاور زیبای دفتر مشق

طراحی جلد دفتر مشق

تزیین دفتر مشق

تزیین عالی دفتر مشق

رنگ آمیزی با گواش یکی از راه های زیبا سازی و انواع تزیینات دفتر مشق است.

طراحی کاور دفتر مشق با گواش و ابرنگ

به عنوان مثال کاور دفتر مشق را به صورت لایه های مساوی با گواش های خوش رنگ و اکلیل دار رنگ آمیزی کنید. اجازه دهید گواش خشک شود. آن گاه می توانید از دفتر مشق زیبا استفاده کنید.

طراحی زیبای جلد دفتر مشق با گواش های اکلیل دار

با یک چسب، چند مداد رنگی، چند لیبل جذاب و زیبا و قیچی می توانید بهترین تزیین ها را به کودک خود هدیه دهید.

تزیین زیبای دفتر مشق

از کاغذ رنگی نیز می توانید قالب هایی به شکل  گل و حیوانات تهیه کنید و به دفتر مشق بچسبانید.

طراحی زیبای دفتر مشق

برجسته کاری نیز از جمله کارهایی است که بر روی دفتر، بافت جدیدی ایجاد می کند.

ساخت کاور ایده آل دفتر برای دبستانی ها

همچنین شما می توانید از کاورهای آماده بازار در رنگ و طرح های مختلف نیز استفاده نمایید.

طراحی ایده آل دفتر مشق

طراحی کاور دفتر مشق با طرح های زیبا

تزیین زیبای دفتر مشق با چسب

تصاویری جدید از انواع تزیینات دفتر تکالیف کودک

انجام تکالیف و خواندن و نوشتن درس ها برای بسیاری از بچه ها عملی کسل کننده و حوصله سربر است و برخی از والدین معمولا در مواجهه با این کودکان دچار مشکل هستند و نمی دانند چه رفتاری با آنها داشته باشند، حال می توان با انجام راهکار هایی ساده کودکان را علاقمند به انجام تکالیف و نوشتن مشق نمایید. تزیینات دفتر مشق و تکالیف بچه ها ایده ساده و جذابی است که قطعا با استقبال بچه ها همراه خواهد شد. در ادامه مدلهای متنوع و جدیدی از انواع تزیینات دفتر مشق بچه ها گلچین کرده ایم که امیدواریم توجهتان را جلب نمایند.

تزیینات دفتر مشق

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ ایده های متنوع زیادی برای دیزاین دفتر مشق بچه ها وجود دارد و شما می توانید با توجه به علایق فرزندان خود مدل خاصی از تزیین را الگوگیری کرده و آن را بر روی دفتر های تکالیف کودک تان پیاده کنید، ضمن اینکه می توانید با استفاده از بسیاری از وسایل ساده و تنها با بکارگیری کمی خلاقیت تزیینات زیبایی برای دفتر های تکالیف و مشق کودکان به وجود آورید.

تزیین دفتر مشق دخترانه

تزیینات جدید دفتر مشق

خلاقیت در تزیین دفتر مشق

تزیینات جالب دفتر مشق

تزیینات زیبا دفتر مشق

تزیینات فانتزی دفتر مشق

روش تزیین دفتر مشق

تزیینات شیک دفتر مشق

ایده تزیینات دفتر مشق

دیزاین دفتر مشق

تصاویری از تزیینات دفتر مشق

تزیینات حاشیه ورقه های دفتر نیز پیشنهاد جذابی برای زیبا تر شدن دفتر مشق کودک می باشد که می توانید با کشیدن نقاشی های فانتزی و مورد علاقه بچه ها و یا چسباندن برچسب های زیبا و فانتزی این کار را به راحتی انجام دهید. در اینجا می توانید انواع جدیدتری از تزیینات دفتر مشق را ببینید و ایده بگیرید.

انواع طراحی دفتر مشق

دیزاین جالب دفتر مشق

طراحی جذاب دفتر مشق

ایده های طراحی دفتر مشق

طراحی زیبای دفتر مشق

طراحی ورقات دفتر مشق

امیدواریم ایده های کافی را برای تزیین دفتر مشق دریافت کرده باشید و از به کار بردن این ایده ها برای تزیین لذت ببرید. همچنین در صورت تمایل برای مشاهده مدل های تزیین دفتر خاطرات و تزیین دفتر بله برون می توانید بر روی لینک های مربوطه کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو