تبلیغات در صفحه اول گوگل توسط آژانس تبلیغاتی ادوردز ۲۰

منبع: فوت و فن

68

1400/5/18

10:03


تبلیغات در صفحه اول گوگل توسط آژانس تبلیغاتی ادوردز ۲۰

تبلیغات در گوگل ادوردز چگونه انجام می‌شود

گوگل ادز یا (Google AdWords) یکی از سرویس های تبلیغاتی بسیار عالی شرکت گوگل می باشد. این سیستم به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از ابزارهایی که خود گوگل در اختیارشان قرار می دهد به تبلیغ سایت خود با کمترین هزینه بپردازند. در این سرویس افرادی که می خواهند سایت خود را تبلیغ کنند باید به مشتریان خود هزینه ای مشخص را پرداخت نمایند. معروف‌ترین روش تبلیغ گوگل ادوردز نیز تبلیغات در موتور جستجوگر گوگل می باشد. با این روش کلیدواژه‌های اصلی توسط خود تبلیغ دهنده مشخص می شود.

بنابراین تبلیغات تنها برای افرادی که این کلمات خاص را سرچ کنند نشان داده خواهد شد. درنتیجه می توان گفت به روشی هدفمند مشتری های موردنظر را پیدا می‌کنید؛ در حالیکه در تبلیغات همگانی که مخاطبان شما از همه سنین و جوامع هستند، میزان بازدهی قطعاً کمتر از تبلیغات هدفمند است.در سال ۲۰۱۱ ۹۶٪ در آمد گوگل از تبلیغات بوده است. سرویس ادوردز به مشتریان این امکان را می‌دهدکه علاوه بر آن که سایت‌هایشان بر حسب رتبه‌ای که الگوریتم‌های گوگل به آن‌ها اختصاص داده است در نتایج جست‌جو نمایش داده می‌شود.

کنترل هزینه تبلیغات در گوگل ادز در دستان شماست!
با سفارش تبلیغات گوگل دیگر نگران هزینه نباشید؛ تبلیغات کلیکی فروش شما را چند برابر می‌کند!

امکان مشخص کردن دقیق بودجه‌ روزانه، هفتگی و ماهانه
گزارش‌ دقیق هزینه‌ها به صورت لحظه‌ای
پرداخت هزینه تنها در صورت کلیک کاربران

حتما از مشاوره تبلیغات ادوردز ۲۰ استفاده کنید.

گوگل ادز چطور کار میکند ؟

گوگل ادز بعنوان یک حراج عمل می کند ، اما برخلاف یک حراج معمولی ، فقط پیشنهاد شما مهم نیست – حراج ، کیفیت و اهمیت تبلیغات کسب و کار تبلیغاتی شما را در نظر می گیرد.

حراج گوگل ادورز محور مفهوم کلمات کلیدی است. تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی مربوط به مشاغل خود را شناسایی می کنند – و جستجوگرها احتمالاً هنگام تلاش برای یافتن چیزی از آنها استفاده می کنند و برای آنها پیشنهاداتی ارائه می دهند و می‌گویند هر بار که کاربر گوگل روی تبلیغ خود کلیک می کند مبلغی را برای پرداخت آن می‌پردازند. این جایی است که اصطلاح “تبلیغات پرداخت در عوض هر کلیک” از آنجا به وجود می آید.

حراج آگهی هر زمان که یک جستجوگر یک کلمه کلیدی را به گوگل وارد کند ، انجام می شود ، بدین معنی که هر جستجوی کلمات کلیدی که در آن مناقصه می کنید فرصتی برای نمایش تبلیغات شما به مشتریان جدید آینده است. و از آنجا که این چشم اندازها به طور فعال به دنبال آنچه می فروشید ، در لحظه مناسب نمایش خواهید داد. این همان چیزی است که باعث می شود تبلیغات در صفحه اول گوگل بسیار قدرتمند شوید و یکی از بهترین راه های رشد کسب و کار شما باشد.

گروه های تبلیغاتی (Ad group) چیست ؟

یک پایه اساسی در مارکتینگ به ازای هر کلیک است. یک گروه تبلیغاتی حاوی یک یا چند تبلیغات می‌باشدکه اهداف مثل هم را به اشتراک می گذارند. شما یک پیشنهاد یا قیمت را تعیین کرده اید و کلمات کلیدی یک گروه تبلیغات باعث می شود تبلیغات ظاهر شده شما مورد استفاده قرار بگیرد و مخاطب به سوی صفحه وب شما هدایت شود. ایجاد گروه های تبلیغاتی مؤثر و هدفمند می تواند به شما در بازاریابی بیشتر و بهتر و همچنین هزینه های پایین تر کمک کند. ضمن اینکه به این صورت نرخ تبدیل کلیک در سایت شما افزایش خواهد داشت.

نکات آموزشی در خصوص نرخ بازگشت سرمایه

به هر دلیلی که از سیستم تبلیغات گوگل استفاده می کنید، اندازه گیری نرخ بازگشت سرمایه یا ROI مهم است. ROI به شما کمک می کند تا بدانید پولی را که صرف سیستم تبلیغات گوگل می کنید، آیا با اهداف تبلیغاتی شما همخوانی دارد؟

بیایید در مورد ROI صحبت کنیم. ROI نسبت سود خالص به هزینه های شماست. این یکی از مهمترین اندازه گیری ها برای شماست، چون تاثیر واقعی تلاش شما بر شغلتان را نشان می دهد.اگر ROI  مثبت مشاهده می کنید، می توانید به تبلیغات خود ادامه دهید. اگر یک ROI منفی می بینید، وقت آن است که اشکال را شناسایی کرده و آن را برطرف کنید.روش های مختلفی برای محاسبه ROI وجود دارد، اما معمولترین آنها این است که درآمد را منهای هزینه کالاهای فروخته شده تقسیم بر هزینه کالاهای فروخته شده کنیم. برای مثال: فرض کنید که ما برای یک شب اقامت مشتری در هتل سیصد دلار از مشتری طلب می کنیم. هتل و هزینه تأمین آن هتل دویست دلار است. بنابراین ROI ما سیصد دلار منهای دویست دلار تقسیم بر دویست است.

و این برای ما ۵۰ درصد ROI بدست می آورد. این بدان معناست که بابت هر دلار که می پردازید، یک و نیم دلار برمی گردد.

تبلیغ متنی یا Text ad چیست ؟

تبلیغ متنی نوعی ارتباط بازاریابی است که تبلیغ کنندگان می توانند از آن برای تبلیغ محصول یا خدمات خود در شبکه Google استفاده کنند.

جایی که تبلیغات متنی ظاهر می شود این تبلیغات می توانند در صفحات نتایج گوگل و در سراسر شبکه گوگل ظاهر شوند که شامل شبکه جستجو ، شرکای جستجو و شبکه نمایش است. تبلیغات متنی ممکن است در شبکه نمایش یا تلفن همراه متفاوت به نظر برسد.

به خاطر داشته باشید که تبلیغات متنی اغلب با زبانی نشان داده می شوند که برچسب آنها را به عنوان تبلیغات نشان می دهد تا بینندگان بدانند که این پیوندها تبلیغات پولی هستند.

نقش کلمات کلیدی (Keywords) در گوگل ادز چیست؟

کلمات یا عباراتی در توصیف محصول یا خدمات شما که برای کمک به تعیین زمان و مکان نمایش آگهی خود انتخاب می کنید.

کلمات کلیدی انتخابی شما برای نمایش تبلیغات شما به مردم است. برای کمپین تبلیغاتی خود ، کلمات کلیدی مرتبط و با کیفیت بالا را انتخاب کنید تا به شما کمک کند فقط به بیشتر علاقه مندان که احتمال بیشتری دارد مشتری شما شوند برسید.وقتی کسی در Google جستجو می کند ، تبلیغ شما می تواند براساس شباهت کلمات کلیدی شما با عبارات جستجوی شخص و همچنین انواع مطابقت کلمات کلیدی شما واجد شرایط باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو