ست مانتو بنفش در استایل های اسپرت و مجلسی

ست مانتو بنفش در استایل های اسپرت و مجلسی


منبع: آرگا

573

1400/5/18

12:12


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل های ست مانتو بنفش برای خانم های خوش سلیقه آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

رنگ بنفش دارای طیف های مختلف نظیر یاسی و ارغوانی و … می باشد و اگر شما تمایل دارید مانتوی خود از بین طیف های مختلف رنگ بنفش انتخاب نمایید بهتر است با اصول ست مانتو بنفش نیز آشنا شوید تا بتوانید در استایل خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنید.

ست مانتو بنفش زنانه و دخترانه

انتخاب رنگی مناسب برای مانتو از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما قبل از انتخاب مانتوی بنفش از هماهنگی و مطابقت این رنگ با رنگ پوست تان مطمئن شوید زیرا اگر رنگ مانتو با رنگ پوست شما مطابقت نداشته باشد ممکن است استایل تان نامطلوب به نظر برسد.

ست مانتو بنفش

مانتوی بنفش دخترانه و زنانه

رنگ بنفش از انواع رنگ هایی است که ست کردن آن با سایر رنگ ها کمی دشوار می باشد و شما می توانید این رنگ را با رنگ سفید در پوشش خود ست نمایید تا خاص تر به نظر برسید. رنگ مشکی نیز یکی دیگر از رنگ هایی است که شما می توانید در پوشش تان آن را با بنفش ست نمایید همچنین اگر شما رنگ پوست تیره ای دارید بهتر است رنگ بنفش را با رنگ مشکی ترکیب نکنید زیرا باعث می شود تا پوست تان تیره تر به نظر برسد.

خاکستری و طوسی یکی دیگر از انواع رنگ هایی هستند که اگر با بنفش ترکیب شوند جذابیت خاصی را به استایل خانم ها و دختران جوان می بخشند و اگر شما تمایل دارید استایلی امروزی تر داشته باشید بهتر است مانتوی بنفش را در پوشش خود با این رنگ ها مطابقت دهید.

رنگ زرد یکی دیگر از انواع رنگ هایی است که اگر با رنگ بنفش در استایل ترکیب شود جذابیت خاصی را به ظاهر خانم ها می بخشد علاوه بر این رنگ زرد مکمل رنگ بنفش می باشد. اگر بنفش به رنگ آبی نزدیک است می توانید آن را با رنگ آبی نفتی و آبی روشن ست نمایید همچنین اگر بفش به قرمز نزدیک است می توانید آن را با رنگ هایی نظیر نارنجی روشن یا سرخابی ست نمایید.

مانتوی بلند زنانه

ست مانتو بنفش زنانه

ست مانتوی بنفش زنانه و دخترانه

مانتوی زنانه بنفش

ست مانتو بنفش با رنگ مشکی

ست مانتو بنفش شیک اسپرت

ست مانتو بنفش مجلسی

مانتوی بنفش جلوباز

مانتوی بنفش کوتاه

ست مانتوی شیک بنفش

مدل مانتوی بنفش

اگر شما تمایل دارید از مانتوی بنفش در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است در انتخاب رنگ شال تان حساسیت لازم را به خرج دهید همچنین می توانید این رنگ مانتو را با شال سفید و طوسی و زرد و دودی و سرمه ای و سبز روشن و قهوه ای بپوشید.

مانتوی بنفش در انواع طرح های مانتوی مجلسی و اسپرت و ساده موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی آراسته تر داشته باشید بهتر است این رنگ مانتو را با شلوار مشکی پارچه ای بپوشید همچنین اگر تمایل دارید استایلی اسپرت داشته باشید می توانید مانتوی بنفش را با شلوار جین بپوشید. در صورت تمایل می توانید رنگ کفش و شال تان را نیز باهم ست نمایید که در این صورت تیپ و استایلی خاص تر خواهید داشت.

ست مانتو بنفش با رنگ مشکی

ست مانتو بنفش زنانه و دخترانه

ست مانتو بنفش با رنگ زرد

مانتوی دخترانه بلند

ست مانتو بنفش شیک

مانتوی بلند مجلسی بنفش

مانتوی بنفش شیک

ست مانتو بنفش روشن

ست مانتو بنفش شیک و خاص

مدل های ست مانتو بنفش

مانتوی بنفش روشن

ست مانتوی بنفش با شلوار سفید

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرح های مانتوی بنفش جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی خوشرنگ و زیبا را برای خود انتخاب نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو