ورزش در این موقع از روز خواب شب را عمیق و باکیفیت می کند

43

1400/7/14

16:12


مانی که صبح‌ها تمرین می‌کنید به‌ صورت طبیعی متابولیسم و یا سوخت‌وساز بدن در طول روز بالاتر از روزی خواهد بود که تمرین‌های ورزشی ندارید و این یکی از دلایل مهم برای تمرین‌های صبحگاهی به منظور چربی‌سوزی و لاغری است به‌خصوص که تمرین‌های اینتروال (پرفشار و مقطعی کوتاه) را در برنامه‌ خود داشته باشید.

ورزش در این موقع از روز خواب شب را عمیق و باکیفیت می کند

به گزارش بهداشت نیوز، ایرج بیگلری اظهار کرد: افرادی که صبح‌ها به تمرین می‌پردازند انگیزه بیشتری برای ادامه و حفظ تمرین‌ها دارند و بهتر می‌توانند به برنامه‌ تمرین‌های ورزشی خود پایبند باشند و نتیجه بهتری برای لاغری و تناسب‌اندام به دست آورند.

وی بیان کرد: زمانی که صبح‌ها تمرین می‌کنید به‌ صورت طبیعی متابولیسم و یا سوخت‌وساز بدن در طول روز بالاتر از روزی خواهد بود که تمرین‌های ورزشی ندارید و این یکی از دلایل مهم برای تمرین‌های صبحگاهی به منظور چربی‌سوزی و لاغری است به‌خصوص که تمرین‌های اینتروال (پرفشار و مقطعی کوتاه) را در برنامه‌ خود داشته باشید.

وی با اشاره به تاثیر ورزش بر خواب گفت: تمرین‌هایی که در پایان روز انجام می‌شوند باعث نگه‌داشتن متابولیسم بالا و گرم‌ شدن بدن می‌شوند و بدن را تحریک می کنند که این موضوع، خواب را در ساعات پایانی شب سخت می کند درحالی‌که ورزش صبحگاهی، خواب شب را عمیق و باکیفیت می‌کند.

بیگلری خاطرنشان کرد: افراد علاقه‌مند به ورزش نخستین ساعات روز به‌ویژه ساعت 5:30 تا 7:30 صبح را که هنوز تجمع خودروها در خیابان‌ها زیاد نشده و هوا از نظر آلودگی همچنان در شرایط مطلوب قرار دارد، برای ورزش انتخاب کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو