ادعای فرانسه درباره تعلل ایران درمذاکرات برجامی

منبع: برترین ها

54

1400/7/23

17:42


سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه بدون اشاره به بدعهدی کشورهای اروپایی در عدم اجرای تعهدات برجامی و این کدام طرف‌ها باید برای اجرای دقیق این توافق و لغو تحریم های ظالمانه اقدام کنند مدعی شد که ایران باید برای ازسرگیری مذاکرات برجامی گام‌های عملی بردارد.

ایرنا: سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه بدون اشاره به بدعهدی کشورهای اروپایی در عدم اجرای تعهدات برجامی و این کدام طرف‌ها باید برای اجرای دقیق این توافق و لغو تحریم های ظالمانه اقدام کنند مدعی شد که ایران باید برای ازسرگیری مذاکرات برجامی گام‌های عملی بردارد.

وی ادعا کرد که ایران باید در عمل تمایلش را برای ازسرگیری مذاکرات برجام نشان دهد. این سخنگوی ادعا کرد که اظهارات و عمل جمهوری اسلامی باعث تردید در انگیزه ایران برای ازسرگیری مذاکرات وین شده است.

ادعای فرانسه درباره تعلل ایران درمذاکرات برجامی

این دیپلمات فرانسوی بدون اینکه به نقش اروپایی ها از جمله کشورش در مشکلات ایجاد شده پیرامون برجام اشاره کند مدعی شد که اعضای برجام و ایالات متحده آمریکا آمادگی دارند تا بدون فوت وقت به مذاکرات برجامی از نقطه‌ای که ژوئن گذشته متوقف شد برگردند.

وی ادعا کرد: ما درباره به نتیجه رسیدن سریع مذاکرات که بر مبنای آن ایران و ایرانیان از مزایای فوری و چشمگیر اقتصادی توافق هسته‌ای بهره‌مند شوند، دارای اراده سیاسی مشترک هستیم. از ایران هم انتظار داریم که این شفافیت را در تمایلاتش نشان دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو