میز پذیرایی چرخدار در انواع طرح های ساده و مدرن

میز پذیرایی چرخدار در انواع طرح های ساده و مدرن


منبع: دکوراسیون

135

1400/7/29

20:39


مدل میز پذیرایی چرخدار

میز پذیرایی چرخدار از انواع لوازمی است که امروزه در بیشتر خانم های مدرن و لوکس از آن استفاده می شود و علاوه بر این که جنبه دکوراتیو دارد بسیار کاربردی نیز می باشد. این مدلها میزها به صورت کلاسیک و سلطنتی هستند و اغلب افراد تصور می کنند که از آن ها فقط در رستوران ها و هتل ها استفاده می شود در صورتی که شما می توانید از این طرح میز در فضای منزل تان نیز استفاده کنید.

مدل های میز پذیرایی چرخدار شیک و زیبا

این طرح میز پذیرایی در انواع مدلهای متنوع موجود می باشد و با توجه به اینکه میز به صورت چرخ دار طراحی شده است از این رو برای سلامت بانوان مفید می باشد و دیگر نیازی نیست که خانم ها ظرف های سنگین مخصوص پذیرایی را با دست حمل کنند زیرا می توانند به کمک این طرح میز ظرف ها را به راحتی به مکان مورد نظر خود انتقال بدهند.

مدل میز چرخدار شیک

کهن استیل

طرح های میز چرخدار

برخی از طرح های میز چرخدار آنقدر زیبا و شیک هستند که اگر در گوشه ای از فضای دکوراسیون نیز قرار داده شوند باعث زیباتر شدن فضای منزل می شود و مانند لوازم دکوری به چشم می خورند همچنین برخی از این طرح میزها به گونه ای طراحی می شوند که از آن ها می توانید به عنوان میز عسلی استفاده نمایید.

برخی از مدلها نیز به گونه ای طراحی می شوند که دارای دو پایه چرخ و دو پایه ثابت هستند و زمانی که شما تمایل دارید میز را جابجا کنید می توانید از چرخ های مدور آن برای حرکت دادن میز استفاده نمایید همچنین برای ثابت کردن میز می توانید چرخ های مدور را به حالت ثابت برگردانید تا مهمان ها بتوانند از میز به راحتی استفاده نمایید.

میز چرخ دار در ابعاد بزرگ و کوچک طراحی می شود و از میز بزرگ اغلب به عنوان میز اصلی استفاده می شود و خوراکی ها و تنقلات و میوه ها روی این میز چیده می شوند همچنین می توانید از میزهای کوچک نیز به عنوان میز پذیرایی استفاده کنید.

اگر میز چند طبقه است در طبقه اول آن باید خوراکی ها را قرار بدهید و برای پر کردن فضای خالی این طبقه می توانید از شمعدان و گل نیز استفاده نمایید سپس ظرف ها را در طبقه زیرین قرار بدهید و بقیه چیزهایی که برای پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند را می توانید در طبقه آخر قرار بدهید.

اجرای دکوراسیون داخلی

میز چرخدار عسلی

میز چرخدار پذیرایی جدید و مدرن

مدل میز عسلی چرخدار

طرح میز چرخدار

میز چرخدار ام دی اف

میز چرخدار مخصوص پذیرایی

مدل میز شیک چرخدار

مدل میز چرخدار خاص و زیبا

مدل میز چرخدار شیک و زیبا

مدل میز چرخدار خاص و زیبا

مدل میز چرخدار برای پذیرایی

میز چرخدار پذیرایی جذاب و خاص

میز چرخدار مخصوص پذیرایی

میز چرخدار چوبی

اغلب افراد از این طرح میز در کنار مبل و تخت استفاده می کنند تا بتوانند وسایل مورد نیاز خود را روی سطح میز قرار بدهند همچنین برای تزیین میز می توانید از شمع و ظرف های پذیرایی لوکس و … استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر میز سطحی آینه ای و براق دارد بهتر است ظرف های شیشه ای و لوکس را روی فضای آن قرار بدهید.

برای تزیین فضای ورودی منزل به جای جاکفشی و جالباسی می توانید از میز چرخدار استفاده نمایید و روی سطح این میز گلدان هایی کوچک و دکوری هایی خاص و زیبا را قرار بدهید که در این صورت دکوراسیون ورودی منزل بی نظیر و جذاب تر به نظر می رسد.

میز بار چرخدار برای خانه ها با فضای کوچک انتخابی مناسب می باشد و شما می توانید زمانی که مهمان دارید این میز را به راحتی جلوی مبلمان قرار بدهید و بعد از رفتن مهمان ها میز را در گوشه ای از منزل به عنوان وسیله ای دکوراتیو قرار بدهید.

این طرح میزها دارای رنگ هایی متنوع هستند و بهتر است شما رنگ میز را با توجه به رنگ های به کار برده شده در دکوراسیون پذیرایی منزل تان انتخاب نمایید.

میز چرخدار چوبی

مدل زیبا و شیک میز چرخدار

میز چرخدار با طراحی زیبا و شیک

مدل های میز پذیرایی چرخدار زیبا و خاص

مدل میز پذیرایی چرخدار شیک و جدید

طرح میز چرخدار برای پذیرایی

میز چرخدار سفید

مدل میز چرخدار پذیرایی سفید و مدرن

مدل میز چرخدار پذیرایی

در این مطلب با انواع طرح میز چرخدار شیک و خاص آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو