نگرانی از احتمال پیک ششم در گیلان

69

1400/8/7

17:01


سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۶۴ بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته، گفت: هم اکنون ۳۰۳ بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند.

نگرانی از احتمال پیک ششم در گیلان

به گزارش بهداشت نیوز، فردین مهرابیان با اشاره به اینکه تعداد بیماران بستری در استان طی روز در روزها و هفته‌های اخیر شکل سینوسی داشته و در نوسان بوده است، اظهار کرد: این موضوع موجب نگرانی است.

وی با بیان اینکه بر اساس آمارهای مراجعات سرپایی به مراکز جامع سلامت، ۱۶ و ۲۴ ساعته افزایش یافته است، افزود: ادامه این روند می‌تواند شرایط سخت و ما را با پیک ششم مواجه کند.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۶۴ بیمار کرونایی در بیمارستان گیلان بستری شدند، گفت: با پذیرش این تعداد، مجموع بیماران کرونایی بستری در گیلان به ۳۰۳ بیمار رسید.

مهرابیان با بیان اینکه ۶۴ نفر از بیماران کرونایی گیلان بدحال هستند، افزود: ۶۵ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ۹ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته در این بخش بستری شدند.

وی با تأکید بر اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در دورهمی و مسافرت‌های غیر ضرور همچنان باید از سوی شهروندان رعایت شود، ادامه داد: عادی انگاری مهم‌ترین عامل افزایش بیمار کرونایی و ورود گیلان به پیک ششم است.

منبع« مهر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو