تبلت ارزان قیمت چی بخریم؟

منبع: فوت و فن

134

1400/8/7

20:02


امروزه با پیشرفت تکنولوژی و شیوع ویروس کرونا، تبلت برای دانش آموزان به یک وسیله‌ی ضرروری برای شرکت در کلاس‌های آنلاین و انجام تکالیف تبدیل شده است. اما با توجه به قیمت بالای تبلت‌های برند خیلی از کاربران توانایی خرید این مدل‌ها را ندارند.

 به همین دلیل شرکت‌های چینی مانند ایتاچ و سییادیا تبلت‌هایی با قیمتی مناسب و کیفیت خوب به بازار عرضه شده‌اند تا همه‌ قدرت خرید داشته باشند. در این مقاله چند مدل تبلت با کیفیت و ارزان قیمت معرفی شده است با ما همراه باشید.

تبلت دانش آموزی ای تاچ X12

از جدیدترین تبلت‌های شرکت Atouch می‌توان X12 را نام برد. این تبلت دانش آموزی از طراحی زیبایی برخوردار بوده و  از امکاناتی مانند دو سیم کارت،کارت حافظه‌ی جانبی و شبکه‌ی ارتباطی ۴G  پشتیبانی می‌نماید.

تبلت دانش آموزی

پنل پشتی تبلت ای تاچ ایکس۱۲ آینه‌ای است و بر روی این قسمت دوربین اصلی با ظاهری پنج گانه به همراه یک فلش و بلندگو وجود دارد. صفحه نمایش ۷ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۶۰۰ × ۱۰۲۴ استفاده شده که برای کاربرانی که به نمایشگر بزرگ نیاز دارند مناسب است.  اقلامی مانند پاوربانک، ایرپاد، شارژر، ساعت دیجیتال، قاب ژله اى، قلم، هلدر، شارژر ایرپاد و OTG همراه این تبلت ارائه شده است.

دوربین اصلی دارای یک لنز ۵ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی نیز ۲ مگاپیکسل می‌باشد. پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز وظیفه پردازش اطلاعات در تبلت ای تاچ X12 را برعهده‌ دارد. این تبلت با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی از کارت حافظه جانبی تا ظرفیت ۳۲ گیگ پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل این تبلت اندروید ۶.۱ است و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

تبلت دانش آموزی سیدیا +CM2000

تبلت دانش آموزی

تبلت سیدیا +CM2000 از طراحی ساده و زیبایی برخوردار است و با داشتن صفحه نمایش ۱۰ اینچی یک گزینه‌ی مناسب برای کاربران محسوب می‌شود. در قسمت پنل پشتی این تبلت دوربین اصلی به همراه یک فلش قرار دارد.

اندازه‌ی نمایشگر این تبلت ۱۰ اینچ با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بوده و از قابلیت دریافت ۵ لمس همزمان نیز برخوردار است. دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل می‌باشد.

 پردازنده مرکزی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز به همراه رم ۴ گیگابایت پردازش اطلاعات را انجام می‌دهد. حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت ظرفیت دارد. همچنین برای قابلیت بیشتر در ذخیره‌سازی اطلاعات، می‌توان از کارت حافظه جانبی استفاده نمود. این تبلت دارای سیستم عامل اندروید ۶.۱ است که قابلیت نصب بسیاری از برنامه‌ها برای آن وجود دارد. باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت وظیفه تامین انرژی را برعهده دارد.

از اقلام همراه این تبلت می‌توان به شارژر، کابل شارژ، قاب ژله ای، محافظ صفحه نمایش، کابل OTG ، عینک ۳D، هندزفری بلوتوثی و ساعت دیجیتالی اشاره نمود.

تبلت ای تاچ X10

تبلت دانش آموزی

در ساخت بدنه تبلت دانش آموزی ای تاچ ایکس۱۰ از پلاستیک استفاده شده است. این تبلت به دلیل ابعاد و وزنی که دارد، هنگام در دست گرفتن باعث خستگی نمی‌شود. در پنل پشتی این تبلت دوربین در ظاهر سه گانه به همراه یک فلش مشاهده می‌شود.

تبلت ای تاچX10  با قابلیت دریافت ۵ لمس همزمان دارای صفحه نمایش ۷ اینچی از نوع LCD با فناوری‌ IPS است که کیفیت خوبی را به تصویر می‌کشد. فقط یک لنز ۵ مگاپیکسلی در دوربین اصلی این دستگاه وظیفه‌ی تهیه تصاویر را برعهده دارد که دارای قابلیت پانوراما و ثبت موقعیت جغرافیایی است.لنز دوربین سلفی نیز ۲ مگاپیکسلی می‌باشد.

چیپست استفاده شده در این تبلت MEDIATEK MT6582 است که با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز پردازش اطلاعات را انجام می‌دهد. همچنین پردازنده گرافیکی  Mali-400 است. از نظر نرم افزاری سیستم عامل این تبلت اندروید ۶.۱ است.

تبلت دانش آموزی Atouch X10 دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایتی است و ازکارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند. یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز این تبلت را تامین می‌کند.

برای مشاهده تبلت های دانش آموزی ارزان قیمت میتوانید از طریق [+ این لینک] تمامی مدل ها را مشاهده نمایید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو