دانلود و معرفی برترین بازی‌های اندروید که از تکنولوژی VR استفاده می‌کنند

دانلود و معرفی برترین بازی‌های اندروید که از تکنولوژی VR استفاده می‌کنند


منبع: فوت و فن

108

1400/8/11

10:30


دانلود و معرفی برترین بازی‌های اندروید که از تکنولوژی VR استفاده می‌کنند

تکنولوژی واقعیت مجازی یا VR با نام قابلیت Google Daydream برروی سیستم عامل اندروید عرضه شد و درواقع می‌توان این قابلیت را بزرگ‌ترین و جدی‌ترین تلاش گوگل برای وارد شدن به دنیای واقعیت مجازی دانست. تنها تلفن‌های هوشمند یا بصورت کلی دستگاه‌های الکترونیکی کمی هستند که می‌توانند از این قابلیت پشتیبانی کنند و در مقابل نیز اپلیکیشن‌های زیادی وجود ندارد که از این قابلیت پشتیبانی کنند.

بهرحال، در این میان نیز اپلیکیشن مناسب و بازی‌های جذابی وجود دارد که می‌توانند به خوبی دوست داران دنیای واقعیت مجازی را سرگرم کنند. اگر شما نیز یکی از این افراد هستید با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی و بررسی برترین بازی‌های اندرویدی که از تکنولوژی VR استفاده می‌کنند بپردازیم.

Bait

Bait نام یک بازی درخصوص ورزش یا به عبارتی سرگرمی ماهی‌گیری است که از قابلیت Daydream گوگل نیز پشتیبانی می‌کند. این بازی محیطی آرام و آرامش بخش را برای شما فراهم می‌کند تا مشغول ماهی‌گیری شوید. مکانیزم‌های بازی آنقدر ساده هستند که مشکلی در استفاده و یادگیری آنان نداشته باشید. بنظر می‌رسد هدف سازندگان نیز انتقال حس آرامش بوده است تا ساخت یک بازی چالش برانگیز و در رسیدن به این مسئله نیز موفق بوده‌اند. هدف بازی این است که در یک مدت زمان مشخص بیشترین تعداد ممکن ماهی را از آب بگیرید. همچنین شخصیت‌های دیگری نیز در بازی حضور دارند که می‌توانید با آنان صحبت کنید. پنج دریاچه و محیط مختلف برای ماهیگیری به همراه خصوصیات خاص خود از جمله ویژگی‌های مثبت این بازی است. شما می‌توانید Bait را با قیمت ۷٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Bandit Six

Bandix Six یک بازی شوتر با فضاسازی جنگ جهانی دوم است. وظیفه شما این است که پشت اسلحه خودکار بنشینید و تمام آدم‌های بد و دشمنانی را که مشاهده می‌کنید به خاک و خون بکشید. بازی دارای ۳۰ مرحله است و هر مرحله نیز بیانگر داستانی واقعی از اتفاقات جنگ جهانی است. Bandix Six یک بازی با قابلیت واقعیت مجازی فوق العاده است که برخی از کاربران از نحوه کنترل آن ناراضی بوده‌اند، اما نظر کلی کاربران و مخاطبین نیز در خصوص Bandix Six مثبت بوده است. شما می‌توانید Bandix Six را با قیمت ۲٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Battle Planet

Battle Planet یکی دیگر از عناوین اکشن – شوتر اندروید است که از قابلیت واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند. ایده کلی بازی این است که شما مشغول دفاع از یک سیاره کوچک می‌شوید و می‌بایست دربرابر موج‌های متداوم دشمنان مقاومت کنید. همچنین در برخی مواقع نیاز دارید بمب‌های مختلفی را خنثی کنید و برای اتمام برخی از مراحل باس فایت‌های سختی را پشت سر بگذارید. هرچه در بازی پیش می‌روید با دشمنان قوی‌تری روبه‌رو می‌شوید که برای مقابله با آنان نیاز دارید شخصیت و قابلیت‌های خود را ارتقاء دهید. اگر نتوانید در برابر این دشمنان مقاومت کنید و سیاره‌تان منفجر شود، بازی را می‌بازید. شما می‌توانید این بازی را که به عنوان گران قیمت‌ترین بازی واقعیت مجازی گوگل شناخته می‌شود با قیمت ۱۰٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور خریداری کنید.


Claro

Claro یک بازی پازل با فضاسازی اتمسفریک است. وظیفه شما این است که به نحوی خورشید را بچرخانید که گیاهان برروی زمین از نور آن استفاده کرده و رشد کنند. بازی دارای ۳۸ مرحله است و یک بسته الحاقی با مراحل بیشتر نیز برای آن عرضه شده است. هر مرحله چالش مختص خود را دارد که به جذابیت بازی می‌افزاید و موجب می‌شود کاربر برای ادامه بازی شور و شوق زیادی داشته باشد. البته بازی هیجان انگیز نیست تا شما را میخکوب کند، اما آنچه از یک بازی مخصوصا با قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی انتظار می‌رود را داراست و به خوبی می‌تواند با فضاسازی و پازل‌های مناسب خود احساس آرامش بخشی را در شما ایجاد کند. شما می‌توانید Claro را با قیمت ۴٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Damnfields

Damnfields برخلاف دیگر عناوین پازل معرفی شده ساده نیست و شما را در شرایطی سخت و چالش برانگیز قرار می‌دهد. وظیفه شما این است تا نقطه کوچکی را در سطح هر مرحله تکان دهید و به نقطه مورد نظر برسانید بدون اینکه این نقطه از لبه‌های سطوح به پایین سقوط کند. به همین خاطر شما با دقت بیشتری بازی را دنبال می‌کنید و همچنان ترس از سقوط این نقطه در شما وجود خواهد داشت. بازی دارای بیش از ۳۰ مرحله، پنج حالت مختلف بازی و… است که برای مدت زمان زیادی شما را سرگرم می‌کند. Damnfields یکی از معدود عناوین رایگان فروشگاه پلی استور است که از قابلیت VR پشتیبانی می‌کند.


Horizons

Horizons یک بازی برای دوستداران سبک Rhythm است که از قابلیت VR نیز پشتیبانی می‌کند. شما از ویژگی‌های کنترل قابلیت Daydream استفاده می‌کنید تا ریتم موسیقی را کنترل کنید. موسیقیی که شما کنترل می‌کنید درنهایت ختم به کنترل حجم بزرگی از رنگ‌ها می‌شود. درواقع Horizons چه از نظر بصری و چه از نظر شنیداری تجربه زیبایی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد که دوست داران این سبک قطعا از آن لذت خواهند برد. سازندگان بازی به شدت پیشنهاد کرده‌اند که بازی بوسیله هندزفری تجربه کنید. شما می‌توانید Horizons را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Hunters Gate

پس از معرفی عناوین پازل و اکشن و شوتر اول شخص متنوع، نوبت به معرفی یک بازی اکشن – شوتر سوم شخص می‌رسد. در Hunters Gate وظیفه شما این است که در برابر حملات شیاطین مقاومت کنید. می‌توانید از میان دو شخصیت موجود در بازی یکی را انتخاب کنید و طی پیشروی در بازی نیز می‌توانید قابلیت‌ها و بسیاری از ویژگی‌های مختلف موجود را ارتقاء دهید تا ادامه بازی ساده‌تر شود و بتوانید مدت زمان بیشتری در برابر این حملات زنده بمانید. بهترین خصوصیت بازی را می‌توان بخش چند نفره محلی یا Local بازی دانست که به شما اجازه می‌دهد با دوستانتان کنار یکدیگر جمع شده و دسته جمعی به تجربه بازی بپردازید. Hunters Gate با قیمت ۵٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.


Keep Talking and Nobody Explodes

Keep Talking and Nobody Explodes یکی از بازی‌های پازل خلاقانه است که برای تکمیل مراحل شما را مجاب میکند با یکی از دوستانتان مشغول بازی شوید. همچنین می‌توان Keep Talking and Nobody Explodes را نیز به عنوان یکی از برترین عناوین مولتی‌پلیری معرفی کرد که از قابلیت Daydream پشتیبانی می‌کنند. یک کاربر تلاش می‌کند بمب موجود برروی میز را خنثی کند و دیگری با خواندن و مشاهده اطلاعات و راه حل‌های موجود تلاش می‌کند تا به او کمک کند هر چه سریع‌تر این کار را انجام دهد. تجربه Keep Talking and Nobody Explodes به همراه یکی از دوستان بسیار جذاب و هیجان انگیز است. شما می‌توانید این بازی را با قیمت ۹٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Need for Speed No Limits VR

در سبک ریسینگ یا مسابقه‌ای نیز عناوینی وجود دارند که از قابلیت Daydream پشتیبانی می‌کنند. Need for Speed No Limits VR یکی از این عناوین است که شما را در صندلی یک خودروی مسابقه‌ای قرار می‌دهد و تلاش می‌کند تا این تجربه را تا جای ممکن واقعی جلوه دهد. درواقع بازی در راستای رسیدن به این هدف نیز موفق عمل کرده است و شما مسیرهای متنوع و اتومبیل‌های مختلفی را تجربه خواهید کرد. شما حتی می‌توانید اتومبیل خود را بصورت نسبتا محدود شخصی سازی کنید. در بیشتر مواقع بازی مشکلی نداشته و به خوبی اجرا می‌شود، اما کاربران وجود برخی باگ‌ها را نیز گزارش داده‌اند. شما می‌توانید Need for Speed No Limits VR را با قیمت ۷٫۴۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Rez Infininte

Rez Infininte یکی دیگر از عناوین شوتر اندرویدی است که از قابلیت Daydream گوگل پشتیبانی می‌کند. این بازی علاوه بر اندروید برروی کنسول پلی‌استیشن و بوسیله Playstation VR و همچنین برروی کامپیوترهای شخصی و فروشگاه استیم نیز قابل دریافت است. شما در یک فضای عجیب معلق هستید و ابزار و آبجکت‌های متنوعی اطراف شما وجود دارد. شما باید از این ابزار دوری کنید و همزمان نیز به سمت دشمنانتان شلیک کنید. اگر بتوانید این دو وظیفه اصلی را به درستی انجام دهید می‌توانید مرحله با موفقیت پشت سر بگذارید. مکانیزم‌های بازی ساده است و به راحتی می‌توانید آن را با عینک واقعیت مجازی تجربه کنید. شما می‌توانید نسخه رایگان بای را از فروشگاه پلی استور دریافت کنید اما برای ادامه دادن آن می‌بایست مبلغ ۹٫۹۹ دلار پرداخت کنید.


Twilight Pioneers

Twilight Pioneers یک بازی اکشن نقش‌ آفرینی است. درواقع می‌توان Twilight Pioneers را تنها بازی موجود با این سبک دانست که از قابلیت Daydream پشتیبانی می‌کند. بازی بصورت اول شخص دنبال می‌شود و با استفاده از Daydream به شما این اجازه را می‌دهد تا به اطراف نگاه کنید و بتوانید با دشمنانتان مبارزه کنید. بازی دارای باس فایت‌های متنوع برای مبارزه، خط داستانی و المان‌های معمول یک بازی نقش آفرینی است. همچنین شما می‌توانید شخصیت خودتان را نیز شخصی سازی کنید. مکانیزم‌های بازی به گونه‌ای هستند که شما را گیج نکنند و تلاش شده است تا تجربه ساده و جذابی برایتان به ارمغان بیاید. شما می‌توانید Twilight Pioneers را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Untethered

Untethered را می‌توان به عنوان یکی از منحصر بفردترین عناوین اندروید دانست که از قابلیت Daydream پشتیبانی می‌کنند. Untethered یک بازی درام رادیویی است که تاحدودی رمز و رازهای جذابی را به همراه دارد. شما در برخی پدیده‌های مختلف وارد می‌شوید. تماس‌های تلفنی را جواب می‌دهید، با مردم مختلف صحبت می‌کنید و به موقعیت‌هایی می‌روید که در آنان سرنخ پیدا کرده بودید. هر اپیزود بازی به تعدا افرادی که می‌توانید با آنان صحبت کنید یا مکان‌هایی که می‌توانید در آن‌ها حضور پیدا کنید می‌افزاید. بازی به خوبی ساخته و پرداخته شده است و شما می‌توانید آن را با قیمت ۴٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور خریداری کرده و برای خرید هر اپیزود آن مبلغ ۲٫۹۹ دلار را پرداخت کنید.


Virush

Virush یکی از عناوین آرکیدی است به خوبی از قابلیت Daydream استفاده می‌کند. ایده بازی بدین گونه است که شما وارد مبارزه با برخی ویروس‌های کامپیوتری می‌شوید. درواقع می‌توان Virush را یکی از عناوین جذاب آرکید با سبک شوتر دانست که محیطی رنگارنگ و شاد داشته و به خوبی شما را سرگرم می‌کند. Virush به خوبی نشان می‌دهد واقعیت مجازی توانایی انجام چه فعالیت‌هایی را دارد. برای تجربه کامل بازی نیاز به سنجنده سر برای مشاهده اطراف و یک کنترلر برای استفاده بهتر از مکانیزم‌های بازی دارید. بجز استفاده از ابزار واقعیت مجازی، تنها با یک بازی آرکید ساده روبه‌رو خواهید بود. شما می‌توانید Virush را با قیمت ۲٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Wonderglade

Wonderglade یکی از عناوین چشم نواز و زیبای واقعیت مجازی است که اتفاقات آن در یک شهربازی رخ می‌دهد و درواقع مجموعه‌ای از بازی‌های کوچک یا به عبارتی مینی گیم است که در یک بازی جمع آوری شده‌اند. مینی گیم‌های موجود شامل پازل، مسابقات ماشین سواری و برخی بازی‌های آرکید مانند می‌باشد. حتی در بازی یک مینی گیم برای ورزش گلف وجود دارد که بسیار جذاب و سرگرم کننده است. هرچه بیشتر Wonderglade را بازی کنید، بلیط‌های بیشتری بدست می‌آورید تا در خرید و کسب آیتم‌های مختلف هزینه کنید. بازی ساده و عاری از پیچیدگی است و به خوبی می‌توند به شما کمک کند تا اوقات فراغت خود را سپری کنید. شما می‌توانید Wonderglade را با بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Wands

Wands یک بازی مولتی‌پلیر آنلاین است که شما با دیگر بازیکنان و با استفاده از جادو به دوئل می‌پردازید. به یک چوب دستی جادویی داده می‌شود و به وسیله آن می‌توانید وِردهای مختلفی را بخوانید. سپس بوسیله قرائت این وِردها وارد مسابقات یا به عبارتی دوئل‌های بازی می‌شوید و به مرور نیز وِردهای بیشتری را آزاد می‌کنید. شما می‌توانید مسابقات دیگر بازیکنان را مشاهده کنید یا برای تمرین کردن در فضای تمرینی اختصاصی حاضر شوید. Wands با قیمت ۵٫۹۹ دلار از طریق فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو