ارزان‌ترین خودروهای جدید در سال ۲۰۱۹ کدامند؟ (قسمت سوم)

ارزان‌ترین خودروهای جدید در سال ۲۰۱۹ کدامند؟ (قسمت سوم)


منبع: فوت و فن

153

1400/8/15

10:36


ارزان‌ترین خودروهای جدید در سال ۲۰۱۹ کدامند؟ (قسمت سوم)

طی سال‌ها میانگین قیمت خودرو جدید به طور پیوسته افزایش یافته است. طبیعتاً این افزایش قیمت به این معناست که بسیاری به دنبال ارزان قیمت‌ترین خودرو‌یی که بتوانند پیدا کنند خواهند بود.

به همین دلیل ما به منظور کمک به این افراد این لیست را تهیه کرده‌ایم. در اینجا با ۲۳ تا از ارزان‌ترین خودرو‌های جدید موجود در بازار آشنا خواهید شد که به وسیله‌ی قیمت‌های پایه‌ی خود رتبه بندی شده‌اند.

ما همچنین در ساخت این مقاله یک محدودیت ۲۰,۰۰۰ دلاری را نیز در نظر گرفته‌ایم. با این حال، این گروه از خودرو‌ها صرف نظر از قیمت پایین خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

افزایش قیمت خودرو تا حدودی به افزایش تعداد امکاناتی که توسط قوانین دولتی ضروری تلقی می‌شوند، مرتبط است.

این امکانات شامل تجهیزاتی مانند دوربین‌های دید عقب و صفحه نمایش‌هایی برای نمایش تصاویر ضبط شده می‌باشند.

علاوه بر این، افزایش قیمت خودرو‌های جدید تحت تاثیر سلیقه‌ گران قیمت‌تر مشتریان نیز قرار دارد، به همین دلیل است که دیگر خودرو‌های زیادی را نمی‌توان پیدا کرد که دارای پنجره‌ها و یا قفل‌های دستی باشند.

در نتیجه بیشتر خودروهای موجود در این لیست حتی با قیمت پایه‌ای خود نیز به خوبی تجهیز شده‌اند. امکاناتی نظیر صفحه نمایش‌های لمسی، درگاه‌های یو اس بی، و بلوتوث در تمامی خودرو‌های این لیست مشترک‌اند.

ارزان قیمت‌ترین خودرو‌ها در بازار را اکثراً خودرو‌های سدان سایز کوچک تشکیل می‌دهند.

با این حال از آنجاییکه فروش خودرو‌های سدان دچار کاهش شده و فروش خودرو‌های شاسی بلند در حال افزایش است کمپانی‌های خودرو ساز به دنبال راه‌هایی برای عرضه‌ی شاسی بلند‌های ارزان قیمت به بازار هستند و از این رو در این لیست شاهد چندین مدل شاسی بلند نیز خواهید بود.

در رابطه با هر خودرو امتیاز کنونی آن در وبسایت یو اس نیوز ذکر شده است.

به یاد داشته باشید که امتیازات این وبسایت همزمان با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات و نقد و بررسی‌های تخصصی جدید به طور مرتب به روز رسانی می‌شوند.

در نتیجه امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است با امتیازات موجود در نقد و بررسی‌ها و رتبه بندی‌های ما مغایرت داشته باشند.

برای پی بردن به ارزان‌ترین خودرو‌های جدید موجود در بازار ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید:

۱۱) کیا سول ۲۰۲۰

قیمت: ۱۷,۴۹۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۴

کمپانی کیا مدل سول را برای سال ۲۰۲۰ بار دیگر طراحی کرد و این خودرو راه خود را به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین خودرو‌ها در کلاس خود ادامه می‌دهد.

در این خودرو فضای حمل بار یک مزیت مهم محسوب شده و در ازای هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید فضای حمل بار زیادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در واقع کیا سول دارای یکی از بهترین نسبت‌های هزینه به فضا در صنعت خودرو می‌باشد. علاوه بر این ، شکل متمایز و جعبه شکل این خودرو نیز به این موضوع کمک می‌کند.

به علاوه سرنشینان نیز از فضای کافی برخوردار بوده و کار کردن با سیستم اطلاعاتی سرگرمی به کار رفته در این خودرو نیز آسان خواهد بود.

مدل پایه‌ی سول LX به همراه امکاناتی از جمله صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، موتور ۱۴۷ اسب بخاری، چرخ‌های فولادی با پوشش از جنس پلاستیک، و یک سیستم انتقال قدرت دستی عرضه می‌شود.

انتخاب سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هزینه‌ای ۱,۵۰۰ دلاری را در پی خواهد داشت که برای این کلاس خودرو گران قیمت محسوب می‌شود.

۱۰) فیات ۲۰۱۹ ۵۰۰

قیمت: ۱۶,۴۹۵ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۶.۳

اگر بیشتر در سطح شهر رانندگی می‌کنید و بیشتر از کاربردی بودن خودرو به سبک آن اهمیت می‌دهید فیات ۵۰۰ می‌تواند گزینه‌ی جذابی برای شما باشد.

در غیر این صورت پیشنهاد می‌کنیم که از خرید آن صرف نظر کنید.

این خودرو دارای فضای سرنشین و حمل بار بسیار کمی بوده، به نسبت اندازه‌ی خود از راندمان سوخت متوسطی برخوردار می‌باشد ، در هنگام رانندگی در بزرگراه عملکرد ضعیفی از خود نشان داده، اتاق آن از مواد اولیه‌ی بی‌کیفیتی ساخته شده و موارد دیگری که می‌توانیم به آن‌ اشاره کنیم.

جای تعجب نیست که کمپانی فیات بعد از مدل سال ۲۰۱۹ در حال متوقف ساختن فروش فیات ۵۰۰ در بازار آمریکا می‌باشد.

مدل پایه‌ی فیات ۵۰۰ Pop به همراه ویژگی‌هایی همچون یک صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی، دو درگاه یو اس بی، شش اسپیکر، چرخ‌های آلیاژی ، یک موتور ۱۳۵ اسب بخاری، و یک سیستم انتقال قدرت دستی عرضه می‌شود.

گیربکس اتوماتیک با قیمتی معادل ۹۹۵ دلار قابل خرید خواهد بود.

۹) هوندا فیت ۲۰۱۹

قیمت: ۱۶,۱۹۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۴

هوندا فیت صدرنشین رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت ما محسوب می‌شود.

این خودرو با ارائه‌ی راندمان سوخت فوق العاده ، اتاقی سطح بالا، فضایی غیر معمول برای یک هاچ بک ساب کامپکت، رویکرد متفاوتی را نسبت به فیات ۵۰۰ اتخاذ کرده است.

این خودرو از شتاب ضعیفی برخوردار است که برای ارائه‌ی راندمان سوخت بالا امری ضروری محسوب می‌شود.

با این وجود وزن سبک این خودرو عبور از پیچ‌ها را به خصوص به همراه گیربکس دنده‌ای پیش فرض، جذاب‌تر ساخته است.

مدل پایه‌ی هوندا فیت LX از ویژگی‌هایی همچون سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی ، موتور ۱۲۸ اسب بخاری، و چرخ‌های فولادی به همراه پوشش از جنس پلاستیک برخوردار می‌باشد.

امکان اضافه کردن سیستم انتقال قدرت اتوماتیک در ازای پرداخت هزینه‌ی ۸۰۰ دلاری نیز وجود دارد.

ورژن EX این خودرو کمی بالاتر از ۱۸,۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده و امکانات بسیار بیشتری را ارائه می‌کند ، در نتیجه ارتقاء خودرو می‌تواند ارزشش را داشته باشد.

۸) تویوتا یاریس ۲۰۱۹

قیمت: ۱۵,۶۰۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۰

مدل سدان تویوتا یاریس در واقع به وسیله‌ی کمپانی مزدا تولید می‌شود و در نتیجه دی ان ای اسپورت و کارآمد این خودرو ساز را نیز با خود به یدک می‌کشد.

تویوتا یاریس از هندلینگی چابک و راندمان سوختی فوق العاده بهره می‌برد.

اگرچه شتاب این خودرو ضعیف قلمداد می‌شود اما از آنجاییکه تویوتا یاریس هشتمین خودرو ارزان قیمت در بازار محسوب می‌شود، شتاب ضعیف آن نباید چندان هم غافلگیر کننده به نظر رسد.

تویوتا یاریس به صورت پیش فرض به امکاناتی همچون ترمز اضطراری خودکار در سرعت‌های پایین، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، دو درگاه یو اس بی، قابلیت رادیو ماهواره‌ای، رادیو HD،‌ شش اسپیکر، چرخ‌های فولادی به همراه پوشش پلاستیکی، موتور ۱۰۶ اسب بخاری، و یک سیستم انتقال قدرت دستی مجهز شده است.

گیربکس اتوماتیک با قیمت ۱,۱۰۰ دلار به عنوان آپشن در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

۷) شورولت سونیک ۲۰۱۹

قیمت: ۱۵,۴۲۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۰

شورولت سونیک نشان می‌دهد که این خودرو ساز آمریکایی از پتانسیل لازم برای رقابت با رهبران آسیایی خودرو‌های سایز کوچک برخوردار است.

از نقاط قوت این خودرو می‌توان به فضای جادار صندلی‌های عقب، هندلینگ قابل اطمینان، سیستم اطلاعاتی سرگرمی کاربر پسند، و فضای حمل بار مناسب اشاره کرد.

راندمان سوخت و کیفیت اتاق متوسط نقاط ضعف این خودرو را تشکیل می‌دهند.

با پرداخت قیمت‌ پایه‌ی ۱۵,۴۲۰ دلاری صاحب ورژن سدان L سونیک خواهید شد.

چرخ‌های فولادی به همراه پوشش از جنس پلاستیک، فرمان پوشیده شده از چرم، و صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی به همراه درگاه یو اس بی و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، امکانات پیش فرض شورولت سونیک را تشکیل می‌دهند.

تنها یک آپشن موتور چهار سیلندر توربو شارژ با توان تولید ۱۳۸ اسب بخار قدرت برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

همچنین یک گیربکس دنده‌ای نیز به صورت پیش فرض در این خودرو موجود خواهد بود . با انتخاب سیستم انتقال قدرت اتوماتیک قیمت این خودرو به ۱۶,۷۲۰ دلار خواهد رسید.

این در حالیست که انتخاب بدنه‌ی هاچ بک قیمت را تا ۱۸,۰۲۰ دلار افزایش داده و انتخاب بدنه‌ی هاچ بک به همراه گیربکس اتوماتیک در حدود ۱۹,۵۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.

۶) کیا ریو ۲۰۱۹

قیمت: ۱۵,۳۹۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۱

کیا ریو خودرویی صدرنشین در رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت به شمار می‌رود که سواری بی‌صدا و اتاقی اصلاح شده را با هندلینگی چابک ترکیب می‌کند.

کیا ریو در زمینه‌ی ارائه امکانات پیش فرض ضعیف‌تر از رقبای خود ظاهر شده است، هرچند این خودرو گیربکس اتوماتیک را بدون هیچ گونه هزینه‌ی اضافه ارائه می‌کند.

این در حالیست که بسیاری از رقبا این قابلیت را در ازای پرداخت هزینه‌ای اضافه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

کیا ریو همچنین از یک گارانتی طولانی مدت نیز بهره می‌برد.

مدل پایه‌ی ریو LX به همراه ویژگی‌هایی مانند موتور ۱۳۰ اسب بخاری, سیستم انتقال قدرت اتوماتیک, صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی ، قابلیت رادیو ماهواره‌ای، و چرخ‌های فولادی به همراه روکش از جنس پلاستیک عرضه می‌شود.

قیمت ۱۵,۳۹۰ دلاری ذکر شده مختص نسخه‌ی سدان ریو می‌باشد.

قیمت مدل هاچ بک کیا ریو از ۱۶,۴۹۰ دلار آغاز می‌شود که با این حال همچنان قیمتی بسیار خوب برای این کلاس خودرو محسوب می‌گردد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو