قدر ساقه طلایی را ندانستید؛ گران شد!

منبع: برترین ها

77

1400/8/16

17:53


قیمت انواع بیسکوییت طی یک‌سال گذشته ۷۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش یافته و درآخرین خبر قیمت بیسکوییت ساقه طلایی به ۹ هزار تومان رسید.

روزنامه همشهری: قیمت انواع بیسکوییت طی یک‌سال گذشته 70تا 100درصد افزایش یافته و درآخرین خبر قیمت بیسکوییت ساقه طلایی به 9هزار تومان رسید. مشاهدات میدانی خبرنگار همشهری حاکی از آن است که تمامی‌ شرکت‌های تولیدکننده بیسکوییت و کیک‌های پذیرایی قیمت انواع محصولات خود را در اوزان مختلف طی یک‌سال گذشته دست‌کم 70درصد افزایش داده‌اند.

قدر ساقه طلایی را ندانستید؛ گران شد!

قیمت مواداولیه تولید کیک و بیسکوییت، به‌ویژه شیر، شیر خشک، تخم مرغ، روغن و شکر و دیگر افزودنی‌ها که برخی ازآنها مثل وانیل و شکلات وارداتی و ارزبر نیز هستند در یک‌سال و نیم گذشته هزینه تولید محصولات را بالا برده و شرکت‌های تولیدکننده برای جبران این هزینه‌ها به دفعات به نرخ‌گذاری جدید اقدام کرده و محصولات خود را گران‌تر از قبل راهی بازار کرده‌اند.

آخرین شنیده‌ها حاکی از آن است که قیمت بیسکوییت معروف ساقه طلایی در سفارش‌های جدید سوپرمارکت‌ها 1500تومان افزایش یافته و نوع ساده آن از 7500تومان به 9هزار تومان رسیده است. نوع کرمدار این بیسکوییت که تاکنون 8500فروخته می‌شد بعد از این 10هزار تومان به فروش خواهد رسید.

بیسکوییت لیوانی ساقه طلایی آبان سال گذشته 3500تومان به فروش می‌رسید. قیمت‌گذاری بیسکوییت، شیرینی، شکلات و محصولات مشابه تابع نرخ‌گذاری مصوب نیست و با نظارت سازمان حمایت، توسط خود تولیدکنندگان انجام می‌گیرد و شرکت‌ها براساس هزینه‌های خود محصولات را قیمت‌گذاری می‌کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو