ست کردن فرش با مبل در سالن پذیرایی و نشیمن

ست کردن فرش با مبل در سالن پذیرایی و نشیمن


منبع: دکوراسیون

211

1400/8/24

22:57


ست کردن فرش با مبل

مبلمان و فرش از انواع لوازم ضروری در هر خانه ای به شمار می روند و اگر شما تمایل دارید فضای منزل تان دکوراسیونی بدون نقص و جذاب داشته باشد بهتر است با اصول ست کردن فرش با مبل آشنا شوید.

اصول ست کردن فرش با مبل

برای اینکه فرش و مبلمان را بدرستی با یکدیگر ست نمایید بهتر است ابتدا مبلمان را خریداری کنید سپس فرش را متناسب با طرح و رنگ مبلمان انتخاب کنید. در ادامه نحوه ست نمودن فرش با مبل را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید با نحوه صحیح ست نمودن فرش ساده یا فانتزی با مبلمان آشنا شوید.

اصول ست کردن فرش با مبل

کهن استیل

مدل های ست فرش با مبلمان

یکی از موارد مهمی که در هنگام ست نمودن مبلمان با فرش باید به آن توجه داشت هماهنگ بودن سبک آن ها است. مبلمان در انواع سبک های کلاسیک و مدرن و راحتی موجود می باشند. اگر تمایل دارید دکوراسیون منزل تان سنتی باشد بهتر است از مبلمان کلاسیک و فرش سنتی در فضای منزل تان استفاده نمایید همچنین فرش دستباف نیز در کنار مبلمان سلطنتی و کلاسیک جذابیت خاصی پیدا می کند.

اگر دکوراسیون منزل تان مدرن می باشد می توانید مبلمان راحتی و کاناپه و مبلمان ال شکل را با موکت و فرش های فانتزی و امروزی ست نمایید. اگر دکوراسیون منزل تان تلفیقی است می توانید در فضای منزل از ترکیب مبلمان مدرن و فرش های سنتی نیز استفاده نمایید همچنین می توانید مبلمان را سنتی و فرش را از بین طرح های فانتزی و ساده انتخاب نمایید.

توجه به بافت و طرح پارچه و بدنه مبل یکی از مهم ترین موارد برای ایجاد هماهنگی بین طرح و رنگ مبلمان و فرش است. اگر فرشی که برای فضای منزل تان انتخاب کرده اید دارای اشکال هندسی و درشت می باشد می توانید با انتخاب مبلمانی با طرح حصیری و رنگ بندی هماهنگ هارمونی متفاوتی را در دیزاین داخلی منزل تان ایجاد نمایید.

ست کردن مبلمان مدرن با فرش مدرن

ست مبل کلاسیک با فرش سنتی

ست مبل رنگ روشن با فرش رنگ روشن

ست فرش گردویی با مبل گردویی

ست مبل راحتی با فرش امروزی

مدل های ست مبل با فرش

ست مبل با فرش شیک و زیبا

ست مبل با فرش در دکوراسیون منزل

اصولی برای ست مبل با فرش

ست کردن مبل با فرش رنگ روشن

اجرای دکوراسیون داخلی

در صورت کلی برای هماهنگی طرح و شکل فرش و مبلمان با ۴ حالت رو به رو خواهید شد :

  1. اگر مبلمان دارای طرح یا بافت خاصی می باشد بهتر است فرش یا موکت را با توجه به طرح مبلمان انتخاب نمایید.
  2. در صورت تمایل می توانید مبلمان طرح دار را با موکت یا فرش ساده ست نمایید.
  3. اگر فرش منزل تان طرح دار است می توانید مبلمان را از ساده انتخاب کنید که در این صورت بهتر است رنگ مبلمان را با توجه به رنگ های موجود در فرش انتخاب نمایید.
  4. در صورت تمایل می توانید مبلمان و فرش را از بین طرح های ساده و یک رنگ انتخاب کنید.

اگر تمایل دارید از کوسن برای تزیین مبلمان استفاده نمایید بهتر است طرح و رنگ کوسن را با توجه به طرح و رنگ فرش و مبلمان انتخاب نمایید همچنین می توانید طرح کوسن و مبلمان را با یکدیگر ست کنید.

ست کردن مبل با فرش رنگ روشن

ست فرش شیک و رنگ روشن با مبلمان کلاسیک

نحوه ست کردن مبل با فرش در طراحی داخلی منزل

ست نمودن رنگ مبلمان با فرش

مدل ست مبل کلاسیک با فرش سنتی

ست کردن رنگ مبلمان و فرش

در صورت تمایل می توانید رنگ مبلمان و رنگ فرش را از بین تناژهای مختلف یک رنگ انتخاب نمایید که در این صورت زیبایی و آرامش خاصی به دکوراسیون داخلی منزل شما بخشیده می شود.

اگر شما فرشی را خریداری کرده اید که در طرح آن چند رنگ مختلف به چشم می خورد برای انتخاب رنگ مبل محدودیت زیادی نخواهید داشت و در این صورت می تواند یکی از رنگ های موجود در فرش را در نظر بگیرید و رنگ مبلمان را با توجه به رنگی که مد نظرتان است انتخاب نمایید.

 

مدل ست کردن فرش فانتزی با مبل راحتی

ست مبل خاکستری با فرش خاکستری

ست کردن رنگ فرش و مبل

مدل های ست فرش طرح دار با مبلمان ساده و راحتی

ست مبل و فرش در دیزاین نشیمن

ست مبل و موکت

ست مبل ساده با فرش طرح دار

ست فرش شیک و ساده با مبل مشکی

ست کردن فرش طرح دار با مبل ساده

در این مطلب با اصول ست فرش با مبل در دکوراسیون داخلی پذیرایی و نشیمن آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ست ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو