انتخاب بهترین تابلو مغازه

انتخاب بهترین تابلو مغازه


منبع: بیتوته

252

1400/8/25

05:24


انتخاب بهترین تابلو مغازه



انتخاب بهترین تابلو مغازه,راهنمای انتخاب بهترین تابلو مغازه,انتخاب بهترین تابلو مغازه

انتخاب بهترین تابلو مغازه

 

دنیای تجاری امروز یک دنیای متکی به تبلیغات است و در یک کلام تبلیغات یعنی دیده شدن ما یا تجارت ما توسط مردم. یکی از راه های دیده شدن برند ما توسط مردم، تابلوهای تبلیغاتی هستند. این تابلوها شامل انواع بیلبوردها و تابلوهای موجود در خیابان ها می شود و ساده ترین آنها، تابلو سردر مغازه ها می باشد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. 

 

اولین برخورد مشتری و برداشت او از خدمات یا کالا و یا در کل تجارت هر فردی، تابلوی ورودی فروشگاه یا محل کسب می باشد. رنگ، سایز، نورپردازی و کلمات، اولین معرف های برند هستند. پس مهم است که هرکدام را چگونه و با چه دیدگاهی برگزینیم.

 

انواع تابلوی مغازه

با توجه به نقش تابلو در نمایش برند شما، انتخاب تابلو مغازه بسیار تاثیرگذار است. متریال مختلفی برای ساخت تابلو وجود دارد. برای مثال تابلوی چلنیوم، ال ای دی روان، ال ای دی ثابت، پلکسی، استیل و ... جزء موارد پر استفاده می باشند. 

 

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در سر درب مغازه می باشد. این تابلو همان تابلوی حروف برجسته می باشد که می توان از اس ام دی برای نورپردازی حروف استفاده نمود و جلوه آن را دو چندان کرد. با توجه به مدرن تر بودن چلنیوم و ظاهر زیباتر آن، بیشتر کسبه برای نمایش بهتر کسب و کار خود از آن استفاده می کنند. این تابلو به دلیل متریال استفاده شده، در برابر رطوبت و گرما و سرما مقاوم تر بوده و حتی قابل شستشو می باشد.

 

با توجه به ماهیت تابلوی چلنیوم، حروف به صورت جداگانه و با فونت و رنگ و سایز دلخواه قابل ساخت و پیاده سازی بر روی تابلو می باشد. در نهایت این تابلو یکی از کم مصرف ترین تابلوها از نظر مصرف برق بوده که جلوه عالی را ارائه می دهد و معمولا انتخاب اول مغازه داران و صاحبان فروشگاه های زنجیره ای و ... می باشد.

 

روش انتخاب بهترین تابلو مغازه,انواع تابلوی مغازه,تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم

 

تابلو ال ای دی

تابلوی ال ای دی با استفاده از دیودهای نوری، محتوای خود را به نمایش می گذارد. با استفاده از برنامه ای که به تابلو داده می شود چراغ ها در مکانهای مختلف روشن و خاموش می شوند که منجر به نمایش محتوا به حالت ثابت یا متحرک خواهد شد. از این رو دو نوع تابلو ال ای دی روان و همچنین تابلو ال ای دی ثابت برای کسب و کارها قابل استفاده می باشد.

این تابلو علی رغم پیشینه طولانی، همچنان جزء گزینه های بسیاری از کسب و کارها می باشد. نگهداری از آن نیازمند رعایت برخی از نکات می باشد ولی همواره تابلوی مناسبی از نظر قیمت می باشد. با توجه به امکان تغییر برنامه و محتوای تابلو، انعطاف خوبی در نمایش موارد مختلف در تابلو مغازه ایجاد می کند.

 

تابلو ال ای دی,تابلو پلکسی,تابلو استیل

تابلو ال ای دی

 

تابلو پلکسی

تابلوی پلکسی مشابه تابلوی چلنیوم قابلیت ساخت حروف مختلف و نمایش آن در محیط مد نظر را دارد. در حروف پلکسی مشابه چلنیوم قابلیت استفاده از نور را داریم و جلوه خوبی به تابلو می بخشند. تفاوت آن با چلنیوم در دوام و محیط های قابل استفاده می باشد. از پلکسی بیشتر در محیط های بسته استفاده می شود. پلکسی کمی شکننده است و محدودیت هایی در موقع نصب دارد.

 

بهترین تابلو برای مشاغل گوناگون,چیدمان و نوشته تابلو مغازه,رنگ تابلوی مغازه

تابلو پلکسی

 

تابلو استیل

از تابلوی استیل و همچنین حروف استیل به علت استحکام و زیبایی آن در شرکت ها و ورودی ها استفاده می شود. این تابلو استحکام بالایی دارد و برای ساخت آن انعطاف زیادی وجود دارد. امکان استفاده از نور در آن وجود دارد و نگهداری از آن آسان تر است.

 

اندازه تابلوی سر در,گروه تابلوسازی اچ دی لایت,خرید تابلو مغازه از گروه تابلوسازی اچ دی لایت

تابلو استیل

 

بهترین تابلو برای مشاغل گوناگون 

همیشه اولین سوال برای مشتریان و صاحبان مشاغل این است که  چه تابلویی برای شغل و تجارتشان مناسب است. برای به دست آوردن یک تابلوی باشکوه و زیبا که معرف کسب و کار مورد نظر باشد باید چند گزینه و سوال را جواب بدهید.

 

هدف شما از تبلیغات چیست؟

مراجعه کنندگان شما از چه طیفی هستند؟

چه مقدار هزینه برای شما معقول است؟

 

در جواب این سوالات باید این موارد را مدنظر قرار داد:

اگر به دنبال جذب مشتری های حضوری و جدید هستید باید جلب توجه زیادی کنید. هرچه از گزینه های پرنورتر و یا رقص نور و رنگ های شاد و گرم استفاده کنید جواب بهتری می گیرید اما اگر فقط به دنبال یک تابلو راهنما یا معرفی هستید می توانید نور تابلو و یا رنگ آن از طیف های ساده تر انتخاب کنید. 

 

تابلو های ال ای دی و نورهای چلنیوم پانچ و نوراندریک با لامپ های لاس وگاسی بهترین گزینه های پرنور به شمار می آیند.

 

همان طور که گفته شد، طیف مشتریان هم بسیار تعیین کننده است وقتی شما یک فروشگاه اسپرت دارید، باید دید کاملا متفاوتی نسبت به یک فروشگاه کلاسیک داشته باشید. وقتی مراجعه کنندگان شما کودک، جوان یا میانسال باشند باید رنگ بندی و نوع تابلو خود را متناسب آن ها انتخاب کنید. هرچه تم رنگی شادتر و تعداد رنگ های بیشتری استفاده کنید، گروه سنی شما جوان تر می شود.

 

در نهایت هزینه مهم ترین بخش تصمیم گیری است. هرچه نور بیشتر باشد هزینه شما نیز متناسب آن افزایش می یابد در یک چلنیوم ساده نور کمتر و متریال کمتری نسبت به چلنیوم پانچ نوراندریک استفاده می شود و این به خودی خود هزینه شما را افزایش می دهد.

 

بهترین تابلو برای مشاغل گوناگون,چیدمان و نوشته تابلو مغازه,رنگ تابلوی مغازه

آشنایی با خرید انواع تابلو مغازه

 

چیدمان و نوشته تابلو مغازه

مسلما مهم ترین بخش تابلو متعلق به اسم و نوع خدمات یا موضوع تجاری است اگر اسم و برند سازی برایتان مهم است و یا اگر خدمات برایتان مهم است همان قسمت را بزرگتر و یا از متریال بهتر و مناسب تر استفاده کنید. سعی کنید شاه نشین یا قسمت های بالایی تابلو را به لوگو اختصاص دهید.

 

رنگ تابلوی مغازه

با شنیدن اسم کاترپیلار، رنگ زرد تند را به یاد می آوردید و یا زیمنس بیانگر رنگ سبز فیروزه ای است. به قدری این شرکت ها با لوگوی خود معروف شده اند که اسم این رنگ ها رابه خود اختصاص داده اند. شناخت رنگ ها برای طراحی و تعیین رنگ بندی بسیار اهمیت دارد اما قانون کلی این است که رنگ های شاد و گرم برای کارهای فعال و رنگ های تیره برای کارهای کلاسیک و معمولا مشاغلی که به دنبال ارائه چهره خاصی از خود هستند توصیه می گردد.

 

در مجموع رنگ بندی تابلو باید معرف شغل باشد و همخوانی با دیزاین داخلی و یا تم رنگی مجموعه داشته باشد. ادغام رنگ ها باهم می تواند به زیباتر شدن کار کمک زیادی کند.

 

اندازه تابلوی سر در

اگر صاحب مشاغلی هستید که مراجعه کننده حضوری فراوانی دارید توصیه این است که از کل فضای قابل استفاده برای تبلیغات خود استفاده کنید. اگر از نمای ورودی ۳متری، ۲متر برای اجرای تابلو در نظر بگیرید عملا خود و کل فضای تجاری خود را کوچک کرده اید، پس توصیه می شود تا جای امکان تابلو را از اصل فضا بزرگتر اجرا نمائید تا مراجعه کننده یک فضای بزرگتر در ذهن داشته باشد. تناسب بین طول و عرض تابلو را همواره تلاش کنید برقرار نمائید البته استثنا هم وجود دارند. تناسب طول و عرض ۱به ۳ می باشد و برای عمق دادن به کار سعی کنید از رخ تابلو کوچکتر باشد هرچه زیر کار کوچکتر باشد برای دید تابلو بهتر است.

 

با توجه به مطالب گفته شده عوامل بسیاری بر تصمیم گیری شما برای انتخاب بهترین تابلو مغازه تاثیرگذار هستند. با انتخاب تابلوی مناسب می توانید تاثیر خوبی بر دید مشتری و ورود ایشان به مغازه خود داشته باشید. از آن جا که این انتخاب ممکن است کمی سخت به نظر برسد، بهره گیری از مشاوره و تجربه افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند بر روی انتخاب شما تاثیر مثبت خواهد گذاشت. یکی از مجموعه هایی که در زمینه ساخت تابلوی مغازه فعالیت می کند گروه تابلوسازی اچ دی لایت می باشد که با انواع پروژه های انجام شده در زمینه چلنیوم، ال ای دی ثابت و ال ای دی روان، پلکسی و نئون پلکسی، کامپوزیت و ترموود و استیل مجموعه کاملی را در سابقه خود به جا گذاشته است. این مجموعه با توجه به زمینه فعالیت و سلیقه شما بهترین پیشنهاد را از نظر کیفیت و همین طور قیمت به شما ارائه خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09125173277 یا 02136092026 تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو