چرا باید خودروبر خوب را انتخاب بکنیم ؟

منبع: فوت و فن

50

1400/9/16

12:08


اول از همه در مورد انواع خودرو بر حرف بزنیم، خوروبر تکی، تریلی خودروبر، خودروبر جرثقیل دار، کامیونت خوروبر، خودروبر چرخگیر لیستی از خودرو بر هایی هستند که شما باید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. برای مثال از خودرو بر تکی برای حمل یک خودرو درون شهری استفاده میشه و دومین گزینه که تریلی خودروبر هستش برای حمل خودرو های بیرون از شهر کاربرد داره، همچنین این خودرو ها ۶ الی ۸ ماشین میتونند حمل کنند.

از خودرو بر جرثقیل دار در مواقعی استفاده میشه که خودرو آسیب دیده و قابل حرکت و روشن شدن نیست، خودرو ماشین رو بلند میکنه و روی صفحه خود میزاره. کاربرد کامیونت خودرو بر مثل خودرو بر جرثقیل دار هست، یعنی در مواقعی که خودرو روشن نمیشه و قابل حرکت نیست. اما با این تفاوت که توسط وینچ رو صفحه قرار میگیره.  خودرو بر چرخگیر برای مسافت کوتاه و آسیب دیدگی کم خودرو مورد استفاده قرار میگیره. این خودرو ها با داشتن جرثقیل، دو چرخ خودرو را بلند میکنند و خودرو رو به مقصد میرسونند.

البته شاید دلتون بخواد که از یدک کش برای این موضوع استفاده کنید که ما اصلا این مورد رو پیشنهاد نمیکنیم. تا الان با نحوه کار خودرو بر آشنا شدیم، یدک کش به وسیله زنجیر و گیره که داره خودرو را تا مقصد میکشونه. اما اگر امنیت و کیفیت براتون مهم باشه حتما خودتون میدونید که خودرو بر امنیت بیشتر نسبت به یدک کش داره و آسیب های ناشی از حمل خودرو هم اتفاق نمیوفته اما در یدک کش این احتما وجود داره و از طرفی اگر خودرو شد که نباید تا رسیدن به تعمیر گاه حرکتی داشته باشه، یدک کش تو این موضوع اصلا خوب نیست.

تجهیزات و لوازم خودرو بر

یکی از نکته هایی که هر خودرو بری باید رعایت کنه اینکه باید از تجهیزات استاندارد و حرفه ای استفاده کنه. خودرو که مشتری دست خودرو بر میسپاره امانتی هستش که اون تیم موظف به سالم رسوندنش هستش. این تجهیزات باید به شکلی باشند که کوچکترین آسیبی به خودرو وارد نشه، از طرفی باید بیمه نامه ای تهیه کنند که در صورت بروز هرگونه مشکل خسارت رو بپردازند.

سرعت خودرو بر

همونظور که در بالا گفتیم یک خودرو بر خوب اینکه در دسترس باشه و گرنه معتبر و حرفه ای نیست. اما موضوع دیگه هستش که باید خودرو بر این رو رعایت کنه و این سرعت عمل خودرو بر هستش. پس از تماس شما خودرو بر موظف هستش که با عملکرد سریع اقدام به کمک رسانی بکنه در غیر این صورت این نوع از شرکت ها و تیم ها اصلا معتبر نیست و نمیشه به کارشون اعتماد کرد.

بیمه و تضمین

با اینکه خودرو بر ها با تجربه هستند و کم پیش میاد که خودرو بر دچار مشکلی بشه، اما با این وجود خودرو بر باید بیمه نامی تهیه کند تا در صورت بروز هر گونه مشکل هزینه آن جبران شود. اگر شما ساکن شهر قزوین هستید و به خودرو بر نیاز دارید ما به شما خودرو بر قزوین (https://khodrobar725.com/gazvin) رو پیشنهاد میکنیم. خودرو بر قزوین تمامی مواردی رو که بهش اشاره کردیم رو رعایت میکنه. با وجود خودرو بر قزوین نگرانی بابت این موارد نداشته باشید.

امنیت حمل خودرو

از مواردی که خیلی مهمه اینکه خودرو ما سالم به مقصد برسه و تو مسیر مشکلی واسه خودرو ما نیوفته، خودرو بر ها با داشتن ابزار های استاندارد و حرفه ای از آسیب رسیدن به خودرو جلوگیری میکنند. زمانی که کار رو به خودرو بر میسپارید اونا خودرو توی جای گاه خاصی قرار میدن که آسیب رو به صفر میروسنه و این دلگرمی و اطمینان باعث میشه که بدون استرس منتظر رسیدن خودرو باشید.

ایمنی انتقال خودرو

ایمنی انتقال خودرو تصادفی

تصادف اتفاقی ناخوشایندی هستش که ممکنه برای همه اتفاق بیوفته. موضوعی که بیشتر صاحبان ماشین رو آزار میده اینکه در هنگام انتقال خودرو بیشتر آسیب میبینه. بعضی از اوقات خودرو با حرکت بیشتر آسیب میبنه و این موضوع خیلی نگران کننده هستش، اما خودرو بر چون از لوازم حرفه ای استفاده میکنه ماشین رو ثابت نگه میداره و همین باعث میشه که  از آسیب بیش از حد به ماشین جلوگیری بشه.

رعایت نکات امنیتی

اما به عنوان آخرین ویژگی یک راننده حرفه ای خودرو می توان به رعایت توصیه های ایمنی و رعایت مقررات حمل و نقل خودرو توسط شرکت خودروسازی اشاره کرد. تمامی نکات ایمنی در حمل و نقل خودرو اعم از خودروی مشتری و خودرو باید رعایت شود تا خودرو به صورت حرفه ای انجام شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو