دانلود بازی White Shadows برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

دانلود بازی White Shadows برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl


منبع: دانلود ها

82

1400/9/23

21:26


اولین رای باشید!

بازی White Shadows در سبک پلتفرمر و معمایی دنبال می‌شود و می‌توانید در جهان سینمایی آن نقش یک Ravengirl کوچولو را برعهده بگیرید. او در تلاش است که از یک دیستوپیایی وحشیانه عبور کرده و بر ظلم و خشونت دشمنان خود چیره شود. در این بازی مراحلی را می‌بینیم که سلسله مراتب کلی بازی را تشکیل داده است و مدام کاراکتر بازی در حال فرار از دشمنان خود خواهد بود. شهری را می‌بینیم که ماجراجویی‌های فراوانی در آن جریان دارد و شبکه وسیعی از برج‌ها، مانند یک فاجعه بزرگ در چنین محیطی دیده می‌شوند. مکان‌های خطرناکی در بازی وجود دارد و به دندان از ماشین‌های غول پیکر مسلح شده است.

White Shadows PC-CODEX | FitGirl Repack

دانلود-بازی-White-Shadows

شما می‌توانید به ارتفاعات آن رفته و دشمنان خود را به هلاکت برسانید. تاریک‌ترین اعماق کاراکتر بازی را در چنین سفری تجربه خواهید کرد و می‌توانید سرنوشت خود را در میان آخرین افرادی که زنده مانده‌اند، پیدا کنید. بازی معماهای خیره کننده‌ای دارد و یقینا سبک هنری تک رنگ آن را هم دوست خواهید داشت. بازی شباهت آشکاری به لیمبو دارد و می‌توانید در مکانی که غرق در تاریکی است، به سراغ اهداف خود بروید. این دنیایی است که از دروغ پر شده است و امید برای اصلاح آن بسیار کم دیده می‌شود. بازی سرگرمی‌های خاص خودش را دارد و محیطی دیستوپیایی همراه با لحظات بصری خیره کننده در آن جریان دارد.

بازی از نظر داستانی کاملا غنی بوده و سبک هنری متمایزی را در آن شاهد هستیم. می‌توانید پازل‌های متنوع بازی را با سناریوهای مختلف تجربه کرده و داستان کلی آن را تجربه کنید. کنترلر بازی هم ساده و شهودی بوده و یقینا مشکلی با آن در بازی نخواهید داشت. سعی کنید پازل‌های بازی را با فکر حل کرده و آرام آرام داستان آن را درک کنید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان White Shadows-CODEX فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۲٫۱گیگابایت به ۱٫۱گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب حدود ۲دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۵٫۳گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.

info

White Shadows is a cinematic puzzle-platformer where you play as a little Ravengirl trying to escape a brutal dystopia founded on oppression and violence that puts her at the bottom of its hierarchical social ladder.

Composed of a vast network of towers rising from the void of post-catastrophe darkness into the sky above, the city our young adventurer seeks to escape is a dangerous place to be. She will have to find ways to avoid the teeth of machinery primed to grind her into dust, leap across rickety infrastructure that bridges the cavernous darkness all around and avoid the watchful eyes of guards ready to gun her down. She will travel to the city’s brightest highs and delve to its darkest depths on her journey, discovering her destiny among the last free people alive.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Core i5-6500 | Ryzen 5 1600

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 960 | AMD R9 380

Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Core i5-7600 | Ryzen 5 3600

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 1660 | AMD RX Vega-56

Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی White Shadows-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

—————–

دانلود فیت گرل White Shadows v1.2.1-FitGirl Repack:

دانلود به صورت تک پارت با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو