دانلود نسخه هک شده بازی The Mooseman برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی The Mooseman برای PS4


منبع: دانلود ها

85

1400/9/24

16:59


اولین رای باشید!

بازی The Mooseman شما را در نقش مردی قرار می‌دهد که این توانایی را دارد تا لایه‌های مختلف جهان را تماشا کنید. اولین لایه در جهان پایین قرار دارد و ارواح مردگان در آن قرار دارند. شما می‌توانید به دنیای اسرارآمیز اسطوره‌های جهانی حرکت کرده و تلاش کنید که ماموریت‌هایی را در آن به اتمام برسانید. این بازی خلقت جهان را به نمایش گذاشته و گویا خدا از طریق یک تخم مرغ به نام ین آن را ایجاد کرده بود. شما در خلال ماموریت‌ها به اعماق تاریک اقیانوس بی پایان جهان رفته و کم کم آماده عزیمت به جهان میانه می‌شوید.

The Mooseman v1.01 (CUSA12172) PS4-dorukhan

دانلود-بازی-The-Mooseman

بازی اسرار تاریکی مخصوص به خودش را دارد و می‌توانید سفری را در بین تمام جهان‌های اسطوره‌های باستانی جربه کنید. تمام اسرار بازی در مجموعه داستان‌های فینو اگریک جریان دارد و با حل کردن آن‌ها خواهیم فهمید که چه ارزش‌هایی در بازی وجود دارد. دنیاهای بازی از سبک حیوانات Perm الهام گرفته شده است و می‌توانید به موسیقی هیجان انگیز بازی هم گوش فرا دهید.


info

You are the Mooseman and you have the ability to see all that is hidden to the mortal eye. You are about to visit three layers of this universe – the first one is the Lower World where the spirits of the dead reside.

Welcome to the mysterious world of ancient myth, based on finno-ugric culture of bygone pagan times.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW 9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The Mooseman incl Update v1.01 (CUSA12172) PS4-dorukhan با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو