تخفیفات یلدایی لوازم منزل را از دست ندهید

منبع: برترین ها

116

1400/9/29

18:00


شما در سایت ژرمن کالا و در ایام جشنواره پاییزی آن می‌توانید انواع محصولات ضروری منزل خود را با تخفیف‌های باورنکردنی تا ۶۰ درصد ارزانتر خریده و درب منزل تهیه نمایید. اگر به دنبال خرید لوازم منزل، تکمیل جهیزیه یا حتی خرید هدیه خاص برای دوستتان هستید این یک موقعیت بسیار مناسب برای خرید خواهد بود.

یلدا یکی از شیرین‌ترین جشن‌های باستانی ایران است. شبی که به بهانه چند لحظه طولانی‌تر بودن، جمع خانوادگی و دوستانه با محبت و صمیمیت جشن گرفته می‌شود. به همین بهانه نیز ژرمن کالا به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم منزل و کالای خواب، جشنواره ویژه‌ای تهیه نموده است. شما در سایت ژرمن کالا و در ایام جشنواره پاییزی آن می‌توانید انواع محصولات ضروری منزل خود را با تخفیف‌های باورنکردنی تا ۶۰ درصد ارزانتر خریده و درب منزل تهیه نمایید. اگر به دنبال خرید لوازم منزل، تکمیل جهیزیه یا حتی خرید هدیه خاص برای دوستتان هستید این یک موقعیت بسیار مناسب برای خرید خواهد بود.

کمی درباره ژرمن کالا

ژرمن کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با بیش از چند سال تجربه در زمینه واردات کالای خواب، اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی و پوشاک ترک و اروپایی اورجینال توانسته سهم خوبی را از بازار داغ رقابتی فروشگاه‌های اینترنتی از آن خود کند. کالا‌های وارداتی ژرمن کالا عبارتند از انواع تشک‌های لاتکس و طبی، زیر تشکی (لتنرست)، بالش، لحاف، انواع اکسسوری متنوع بهداشتی، آشپزخانه و ... برای خرید از این فروشگاه کافی است به سایت ژرمن کالا مراجعه کنید و ویترینی از بهترین لوازم خانگی را مشاهده نمایید؛ و با انتخاب محصول مورد نیاز خود، محیط زندگی خود را زیباتر کنید.

تخفیفات یلدایی لوازم منزل را از دست ندهید


یلدای ژرمن کالا

ژرمن کالا به بهانه این جشن باستانی ایرانی، جشنواره منحصر بفردی در دسته بندی‌های مختلف و محصولات گوناگون طراحی و اجرا کرده است. شما به سادگی در سایت این شرکت به آدرس www.germankala.ir می‌توانید جزییات مهمی از این جشنواره پاییزی را مشاهده نمایید.

چه محصولاتی شامل تخفیف شده‌اند؟

ژرمن کالا یک وب سایت با بیش از ۸۰ دسته بندی از پر کاربردترین محصولات ویژه منزل است. گستردگی و کیفیت کالا‌های موجود در سایت این شرکت، باعث شده جذابیت خاصی به کمپین تخفیفات ویژه پایان پاییز افزوده شود. مهمترین کالا‌های حاضر در این جشنواره عبارتند از:

  • تشک

تشک از اساسی‌ترین و مهم‌ترین محصولات مربوط به دسته بندی کالای خواب می‌باشد. ژرمن کالا در زمینه واردات و فروش تشک از برند‌های خارجی باکیفیت جز پرفدرت‌ترین شرکت‌ها در ایران است. داشتن یک خواب خوب بدون یک تشک خوب غیرممکن است. از الزامات اساسی یک اتاق خواب کامل، وجود یک تشک با کیفیت از یک برند معتبر است. دسته بندی تشک از برند معتبری از جمله دانلوپیلو و پیری در جشنواره پاییزی ژرمن کالا با ۴۰ درصد تخفیف ویژه ارائه خواهد شد.

تخفیفات یلدایی لوازم منزل را از دست ندهید

  • پوشاک

ژرمن کالا انواع مختلف پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه در طرح، رنگ و اندازه‌های مختلف را عرضه می‌کند. هدف ژرمن کالا تامین نیاز خریداران با سلایق مختلف با استفاده از ارائه انواع مختلف پوشاک با کیفیت ترک و اروپایی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه است. از لباس‌های اسپرت، تا انواع کفش ها، روسری و شال، ژرمن کالا هر آنچه برای پوشش روزمره و یا رسمی به آن نیاز دارید را ارائه می‌کند. اجناس عرضه شده در ژرمن کالا محصول برند‌های معتبری چون Puma، Keya، Enimon، Wenko، Pierre و… است. در جشنواره یلدا می‌توانید صد‌ها محصول از جمله پوشاک مردانه، زنانه بچگانه و همچنین انواع کفش را تا ۶۰ درصد ارزانتر خریداری نمایید.
در نظر داشته باشید همه محصولات ژرمن کالا دارای ۷ روز گارانتی بازگشت کالا می‌باشند.

  • ست سرویس بهداشتی

تنوع ست سرویس بهداشتی در سایت ژرمن کالا حتما شما را شگفت زده خواهد کرد. انواع ست در رنگ و طرح‌های متنوع هر سلیقه‌ای را راضی می‌نماید. جالب است بدانید در جشنواره پاییزی ژرمن کالا می‌تواند این تنوع بالا را تا ۲۰ درصد ارزانتر از قبل خریداری نمایید. ست‌های سرویس بهداشتی ژرمن کالا شامل محصولات مختلف ضروری برای این بخش از منزل بوده و به طور کامل نیاز شما را برطرف خواهد نمود.

تخفیفات یلدایی لوازم منزل را از دست ندهید

  • لوازم منزل

از سطل زباله تا لوازم آشپزخانه، از جا مایع دستشویی تا شمعدان، هر آنچه برای منزل خود نیاز دارید در وب سایت ژرمن کالا با تخفیف ویژه یلدا می‌توانید خریداری نمایید. ماگ، بشقاب، انواع کتری و ... بخش دیگری از این تنوع منحصر به فرد می‌باشند. گستردگی محصولات ژرمن کالا در دسته بندی لوازم منزل حتما برای شما نیز راضی کننده خواهد بود.

زمان جشنواره یلدا

این جشنواره فروش از ۲۰ تا ۳۰ آذر در جریان بوده و تمام تخفیفات تا سقف ۶۰ درصد بر روی محصولات متنوع در سایت ژرمن کالا اعمال می‌شود. در بازه زمانی اجرای جشنواره می‌توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت هر آنچه نیاز دارید را مشاهده، مقایسه و خریداری نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو