دانلود بازی Moving Out v1.03 برای PS4 – نسخه هک‌شده UNLiMiTED

دانلود بازی Moving Out v1.03 برای PS4 – نسخه هک‌شده UNLiMiTED


منبع: دانلود ها

161

1400/10/1

15:30


5/5 - (1 امتیاز)

اگر بخواهیم اسم یک بازی را که سازندگان Moving Out توجه ویژه‌ای به آن داشته‌اند نام ببریم، قطعا از Overcooked یاد می‌کنیم. هر دو بازی، محصولی از تیم‌۱۷ به شمار می‌روند و ایده‌ی اصلی گیم‌پلی آن‌ها نیز مشترک است. اگر از علاقه‌مندان به بازی Overcooked باشید، اکنون می‌توانید لحظات مفرح خود را با مزه‌ای متفاوت تکرار کنید و همراه با حداکثر سه نفر از دوستانتان، به تجربه‌ی این کوآپ جذاب بپردازید. وقتی شما این بازی را آغاز می‌کنید، با یادگیری باید‌ها و نباید‌ها تبدیل به یک متخصص جابجایی و چینش اسباب و اثاثیه می‌شوید. درست مانند بازی Overcooked، در این بازی‌ هم باید فعالیت‌هایی انجام بدهید که هرچند در زندگی واقعی کسل‌کننده هستند اما در بازی خنده‌دار و جذاب خواهند بود. اگر تصور شما از اسباب‌کشی، خستگی و کمردرد است قطعا با تجربه‌ی این بازی نظرتان تغییر خواهد کرد.

Moving Out v1.03 PS4-UNLiMiTED

ID:CUSA17675 + The Employees of the Month Pack DLC

دانلود-بازی-Moving-Out-ps4

شما برای شروع کار می‌توانید شخصیت درون بازی خود را تغییراتی داده و رنگ پوست و کلاه و لباس شخصیت های درون Moving Out را با توجه میزانی که بازی برای شما مشخص کرده عوض کنید و اقدام به شروع بازی کنید. در شروع بازی منویی ظاهر میشود و میزان قرار داد حمل و نقل ، قوانین و پاداش هایی برای شما در نظر گرفته میشود. اینکه چگونه از یک خانه، هتل و یا یک مجموعه صنعتی و همین طور بسیاری از مکان های متنوع دیگر اقدام به جا به جایی وسائل کنید.

info

Moving Out is a ridiculous physics-based moving simulator that brings new meaning to ‘couch co-op’! Are you ready for an exciting career in furniture? As a newly certified Furniture Arrangement & Relocation Technician, you’ll take on moving jobs all across the town of Packmore. Grow Smooth Moves to brave new heights, recruit colourful customizable characters, and save your town from furniture peril!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

راهنمای نصب: نصب دیتای اصلی بازی => آپدیت به v1.07 => نصب تمامی DLCهای موجود در باندل DLC Pack

——————-

دانلود بسته الحاقی بازی The Employees of the Month Pack DLC Unlocker PS4-UNLiMiTED با لینک مستقیم

——————-

دانلود آپدیت بازی Update v1.03 PS4-UNLiMiTED با لینک مستقیم

——————-

دانلود بازی Moving Out FW9.00-UNLiMiTED با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو