باربری به شهرستان بصورت همه روزه و تخصصی

منبع: فوت و فن

74

1400/10/2

07:55


باربری به شهرستان بصورت همه روزه و تخصصی

حمل بار به شهرستان با ارزانترین کرایه

آنی بار از معتبرترین شرکت های باربری و حمل و نقل درون شهر داخل تهران و بین شهری در سراسر کشور می باشد؛ شما می توانید از طریق شرکت آنی بار انواع بار و کالا را به صورت دربستی به مقصد مورد نظرتان ارسال کنید. آنی بار مجهز به بزرگترینناوگان حمل و نقل کشور می باشد و دارای انوع کامیون ها ، تریلی و کامیونت ها می باشد که برای حمل هر نوع باری با توجه به مواردی مناسب ترین آن ها در اختیارتان قرار می گیرد.

باربری از تهران به تمامی استان های کشور ، شهرهای مهم ، شهرستان های کوچک ، شهر های مرزی ، بنادر جنوبی و شمالی کشور انجام می شود ، به عنوان مثال باربری تهران به خراسان ، باربری تهران به آذربایجان ، باربری تهران به اصفهان ، باربری تهران به خوزستان  و . . . .

تمامی خدمات باربری در شرکت آنی بار همراه با بیمه نامه و بارنامه رسمی و معتبر ارائه می شود.

شما می توانید انواع کالاهای تجاری ، بارهای صنعتی ،آهن آلات ، محصولات کشاورزی ، مصالح ساختمان سازی ، خودرو های سواری ، حمل کانکس و محموله های ترافیکی ، حمل اثاثیه منزل و . . .

ارائه بیمه نامه معتبر همراه با تمامی خدمات باربری در آنی بار

از مهم ترین موارد هنگام باربری بین شهری و حمل و نقل در مسافت زیاد حفاظت از بار می باشد. از همین جهت شرکت های باربری برای محافظت از بار مشتریان ، بیمه نامه را پیشنهاد می دهند ، بیمه ایران ، معتبرترین و قدیمی ترین شرکت بیمه ، پوشش دهنده خدمات حمل و نقل در شرکت آنی بار می باشد.

بیمه نامه معادل با ارزش کامل بارتان تنظیم می شود و مبلغ ۵۰ میلیون از آن به صورت رایگان توسط شرکت آنی بار به شما تعلق می گیرد. به عنوان مثال شما قصد باربری از تهران به شیراز را دارید ؛ همانطور که می دانید ، شیراز مرکز استان فارس در جنوب کشور می باشد.

این شهر پنجمین شهر بزرگ ایران و پرجمعیت ترین شهر جنوب کشور و پایتخت فرهنگی ایران ، دومین شهر ادبی جهان و سومین شهر مذهبی ایران می باشد ؛ وجود صنایع مهمی همچون  ؛ صنایع الکترونیک ، پالایشگاه نفت ، مجتمع پتروشیمی ، کارخانه سیمان ، صنایع لاستیک سازی ، صنایع لبنیات ، صنایع نساجی و در بخش انرژی نیروگاه گازی شیراز ، نیروگاه سیکل ترکیبی فارس ، نیروگاه خورشیدی شیراز سبب شده است که سالانه حجم بالایی بار و کالا ( مواد اولیه ) از سراسر کشور به این شهر ارسال می شود.

صدور بارنامه رسمی جهت باربری به شهرستان

یکی دیگر از خدمات عالی آنی بار ارائه بارنامه رسمی و دولتی همراه با خدمات باربری می باشد. بارنامه اوراق بهاداری است که از طرف شرکت های حمل و نقل صادر شده و در آن مشخصات کالا ، ارسال کننده بار ، دریافت کننده بار ، هزینه باربری که شامل ؛ مبزان بیمه ، کمسیون و صافی ، تعداد و وزن کالا در آن قید می شود.

بارنامه بهترین تضمینی است که می توانید از شرکت باربری برای حمل و نقل بار دریافت کنید.

حمل بار به شهرستان با انواع خودرو های باربری

همانطور که گفتیم آنی بار مجهز به بزرگترین ناوگان حمل و نقل می باشد بنابراین با توجه به حجم و ابعاد بارتان مناسب ترین خودرو باربری را جهت حمل آن در اختیاتان قرار می دهد.

باربری با تریلی به صورت بین شهری

تریلی ها بزرگ ترین و سنگین ترین خودرو های مخصوص باربری و حمل و نقل می باشند ، تریلی ها دارای چند مدل هستند که هر کدام مخصوص حمل بار های خاصی می باشند ؛

  • تریلی کفی دارای کفی در ابعاد ۲ و نیم در ۱۳ متر می باشد و توان حمل انواع بار تا وزن ۲۳ تن را دارد ، از این تریلی می توانید برای حمل سنگ های بزرگ ، کانکس ، خودرو های سنگین مثل لودر و بیل مکانیکی و . . . استفاده کنید.
  • تریلی چادری دارای اتاقکی مسقف از جنس فلزی یا چادر برزنتی می باشد که در همان ابعاد و توان باربری تریلی کفی می باشد ؛ این تریلی به دلیل مسقف بودن برای حمل بارهای حساس مانند لوازم خانگی ، بارهای کاغذی و پارچه ای ، مواد خوراکی و . . . مناسب می باشد .
  • تریلی کمرشکن دارای کفی متغیر در ابعاد ۲ و نیم الی ۳ متر عرض و ۸ الی ۱۸ متر طول می باشد و توان حمل بار تا ۶۰ تن را دارد ، برای حمل محموله های ترافیکی از کمرشکن ها استفاده می شود ( محموله های ترافیکی به بارهایی گفته می شود که دارای وزن و ابعاد بیشتر از حد استاندارد ماشین های باربری هستند ؛ تردد وسیله نقلیه ای که ابعاد و وزن آن بدون بار یا پس از بارگیری بار از حد استاندارد تجاوز نماید مشمول بارهای ترافیکی می شود و برای تردد نیاز به پروانه عبور دارد.

باربری با کامیون ها از تهران به شهرستان

کامیون ها از دیگر خودرو های باربری هستند که توان حمل کمتری نسبت به تریلی ها دارند ولی حمل و نقل بار با آن ها راحت تر است ؛ کامیون ها نیز دارای مدل های مختلفی هستند که در ادامه با آن ها آشنا می شوید :

  • کامیون تک: این کامیون به کامیون ۶ چرخ نیز معروف می باشد ، اتاق بار این خودرو باربری ۲ متر و ۲۰ سانتی متر در ۶ متر می باشد و توان حمل بار تا وزن ۱۰ تن را ذارذ .
  • کامیون جفت: این کامیون نیز به کامیون ۱۰ چرخ معروف است و دارای اتاق باری در ابعاد ۳۰/۲ متر در ۷ متر می باشد و توان حمل ۱۵ تن بار را دارد.
  • کامیون ۹۱۱: این نوع کامیون قدیمی تر از کامیون تک و جفت است و تعداد آن نیز محدود می باشد ، این کامیون دارای اتاق باری در ابعاد ۲ متر در ۵ متر می باشد و توان حمل ۵/۵ تن بار را دارد.

باربری با انواع کامیونت به شهر مور نظرتان

کامیونت ها خودرو های باربری کوچک تر و سبک تری می باشند و برای حمل بارهای سبک تر مناسب می باشند ؛ کامیونت ها نیز در سه نوع در اختیارتان قرار می گیرد :

  • کامیونت مسقف:دارای اتاقکی در ابعاد ۲ متر در ۴ الی ۵/۵ متر می باشد و توان حمل ۳ تن می باشد ، از این کامیونت برای حمل بارهای حساس همچون کالاهای تجاری ، اثاثیه منزل ، مبلمان و . . . استفاده می شود.
  • کامیونت روباز: دارای کفی در ابعاد ۲ متر در ۴ متر می باشد و توان حمل ۴ تن را دارد ؛ از این کامیونت می تواندی برای حمل انواع بار و کالا استفاده کنید ؛ حمل مصالح ساختمانی ، حمل خودرو ، حمل محصولات کشاورزی ، حمل لوازم خانگی و فروشگاهی و . . .
  • کامیونت بغل بازشو: این کامیونت نیز مانند کامیونت روباز دارای اتاق بار ۲ در ۴ متری با توان حمل ۴ تن بار می باشد با این تفاوت که دارای دیواره های حدوداَ یک متری می باشد که امکان بارگیری و تخلیه بار را از کنار را هم به شما می دهد ؛ از این کامیونت می توانید برای حمل بار های پالتی و بارهایی که برای بارگیری نیاز به لیفتراک دارند استفاده کنید.

باربری از تهران به شهرستان با نیسان

نیسان وانت کوچک ترین خودرو باربری می باشد که داردی اتاق باری در ابعاد ۲ متر در ۱ متر و ۳۰ سانتی متری می باشد و توان حمل ۲ تن بار را دارد.

از نیسان می توانید برای حمل تمامی بارها استفاده کنید اما توجه داشته باشید که آنی بار در حال حاضر خدمات باربری با نیسان را تنها از تهران ارائه می دهد.

به عنوان مثال شما قصد ارسال اثاثیه به تبریز را دارید در صورتی که مقدار اثاثتان کم باشد می توانید از باربری تهران به تبریز ، نیسان را با هزینه کمتر سفارش دهید.

حمل خودرو با خودروبر به شهرستان

حمل و نقل خودرو یکی از تخصصی ترین خدمات باربری آنی بار می باشد ؛ آنی بار مجهز به بهترین و ایمن ترین خودروبرها می باشد که برای باربری در سراسر کشور در اختیارتان قرار میگیرد . آنی بار با توجه به تعداد خودرو های شما ، وزن و ابعاد خودروتان بهترین خودروبر رادر اختیارتان قرار می دهد.

  1. کامیونت خودروبر
  2. تریلی خودروبر
  3. کامیونت کفی

تمامی خودرو های آنی بار مجهز به قفل لاستیک و کفی وینچ دار هستند بنابراین جای هیچگونه نگرانی نیست ، همچنین بیمه نامه نیز معادل با ارزش خودروتان ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات آنی بار ، استعلام نرخ کرایه ها باربری و . . . به سایت آن ها به آدرس www.anibar.net مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو