چرا انتخاب طراح سایت متخصص ضروری است؟

منبع: نوداد

47

1401/7/5

18:26


طراح سایت که می خواهد کار طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی شما را انجام دهد و به موفقیت کسب و کار شما کمک کند باید تخصص ویژه ای داشته باشد. اگر متوجه شدید نمونه کار طراحی سایت این شرکت قوی نیست و نمی تواند آنچه را که شما انتظار دارید پیاده سازی کند، هرگز کار خود را به آن نسپارید. در غیر اینصورت ممکن است در پایان با چالش های زیادی رو به رو شوید و همین امر مشکلات زیادی را برای شما به وجود می آورد.

چه قالبی برای سایت انتخاب می شود؟

طراح سایت متخصص برای انتخاب قالب وسواس زیادی دارد. اگر قالب به درستی انتخاب نشود، هرگز نمی تواند ماهیت کسب و کار را نشان دهد و یا حتی ممکن است آنچه را که کاربران انتظار دارد تداعی نکند. به طور مثال، تصور کنید کسب و کار شما در زمینه راه اندازی زمین های ورزشی است. قالبی که برای سایت شما انتخاب می شود باید با این ماهیت همخوانی داشته باشد. اگر شما برای طراحی سایت اختصاصی اقدام کنید، طراح سایت از قالب های اختصاصی و کد نویسی شده استفاده می کند. اما در سایت های معمولی معمولا قالب های آماده مورد استفاده قرار می گیرند.

آیا سایت قابلیت ارتقا دارد؟

طراح سایت باید به این موضوع توجه داشته باشد که سایت مانند کودکی است که قرار است در فضای اینترنت رشد کند و بالا بیاید. اگر سایت به خوبی و به گونه ای طراحی نشود که بتواند در فضای اینترنت دیده شود، بی شک آن سایت نمی تواند پاسخگوی نیازهای کسب و کارها باشد. به همین دلیل، سایت باید به گونه ای طراحی شود که قابلیت ارتقا داشته باشد و به کسب و کارها کمک نماید تا در فضای اینترنت دیده شوند.

آیا سایت ریسپانسیو است؟

طراح سایت باید به ریسپانسیو بودن سایت بیش از هر چیز دیگری توجه داشته باشد. زیرا مطالعات نشان می دهند امروزه بیشتر کاربران از روی گوشی های موبایل خود وارد سایت می شوند. بنابراین، اگر سایت ها در گوشی بازنمایی خوبی نداشته باشند و بهم ریخته باشند، به زودی مشتریان زیادی از دست می روند. با توجه به این موضوع سایت ها باید قابلیت ریسپانسیو بودن داشته باشند و بتوانند نیازهای کاربرانی را که از ورودی موبایل ها وارد می شوند پوشش دهند. اگر طراح سایت این موارد را در نظر نگیرد، به زودی مشتریان زیادی از دست می روند.

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

آیا سایت سئو بیس است؟

طراح سایت باید سایت را به گونه ای پیش ببرد و قالب بندی کند که بر اساس سئو باشد و توسط موتورهای جستجو شناسایی شود. گاهی برخی از طراحان به این موضوع توجه نمی کنند و سایت ها را به گونه ای طراحی می کنند که سئو محتوا دشوار است و همین امر باعث می شود سایت به سختی پیشرفت کند. این امر می تواند مشکلات زیادی را در کسب و کارها به وجود می آورد و حتی ممکن است سبب شود که کسب و کارها به اهداف خود دست پیدا نکند.

آیا طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی برای تمامی کسب و کارها نیاز است؟

شاید شما در زمینه فروش آچار و لوازم یدکی فعالیت داشته باشد و احساس کنید که کسب و کار شما هرگز به گونه ای نیست که به سایت نیاز داشته باشید. برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی تنها برای کسب و کارهایی مانند لباس، لوازم التحریر و یا لوازم مشابه است.

اما باید بدانید کارشناسان بر این باورند در دهه آینده تمامی کسب و کارها به طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی نیاز خواهند داشت و اگر کسب و کاری برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی اقدام نکند، به زودی مشتریان زیادی را از دست می دهد.

آیا بررسی نمونه کار طراحی سایت ضروری است؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه طراح سایت متخصص را پیدا کنیم. بهتر است بدانید بررسی نمونه کار طراحی سایت می تواند دانش و تخصص آن فرد را نشان دهد. در بررسی نمونه کار طراحی سایت به موارد متعددی از جمله رابط کاربری، گرافیک سایت و وجود المان های مناسب و ضروری در فضای سایت توجه داشته باشید. توصیه می شود قبل از اینکه از طراح بخواهید کار شما را انجام دهد، از افراد دیگر که با آن طراح کار کرده اند پرس و جو کنید.

طراحی سایت سی ام اس ایران

برای طراحی سایت حرفه ای به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد ویژگی های طراح سایت سایت متخصص و حرفه ای در اختیار شما قرار دهیم. این فرد باید به قالب انتخابی سایت توجه داشته باشد و گرافیک سایت را به گونه ای پیش ببرد که کاربر مدت زمان بیشتری را در سایت سپری کند.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند. این شرکت به درخشش کسب و کار شما کمک می کند و باعث رشد شما در دنیای اینترنت می شود.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو