خرید آنلاین پد سلولزی که به صورت متری در بازارهای سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارد این مهم را برای افرادی که در ماه های تابستان از گرما رنج میبرند راحت ساخته است. ما در مجموعه آراد برندینگ خواسته ایم بهترین محصول را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریانمان قرار بدهیم از این رو پدهای سلولزی شرکت ما در سایز و ابعاد مختلف باتوجه به نیاز مشتریان به چرخه خرید و فروش رسانده شده اند.

پد های سلولزی در امر سرمایش تبخیری استفاده میشوند فروش پد های سلولزی در اصفهان به دلیل قرار گرفتن این استان در منطقه مرکزی کشور و گرمای شدید رونق داشته اشت. این پد ها در واقع از چند لایه ورق کرافت تشکیل شده اند ورق کرافت در واقع از درخت کاج، بامبو و کناف تشکیل میشود که در صنعت نساجی به شکل گسترده از آن به عنوان کاغذ الگو استفده میشود و در بسته بندی نیز به دلیل مقاومت بالایی که دارد مورد استفاده قرار میگیرد. از خصوصیات این پد ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

-ایجاد خنکی بیشتر نسبت به پوشال

-طول عمر بالا تر

-جلوگیری از ورود حشرات موزی

-خاصیت خودشویی که این خاصیت باعث عدم رسوب رسوب گذاری میشود

-تقسیم یکنواخت آب بر روی پد

-درصد بالای جذب آب توسط کاغذ کرافت

پد سلولزی متری

همانطور که پیش تر اشاره شد پد سلولزی متری از کاغذ کرافت تهیه و ساخته می شود که خرید آنلاین پد سلولزی در تمامی صفحات و سایت های خرید و فروش تجهیزات کولر یافت می شود. کاغذ کرافت در خیاطی به عنوان کاغذ الگو و در بسته بندی محصولات کارخانه ایی به دلیل داشتن مقاومت بالا استفاده می شود.

یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در حوزه علم و صنعت استفاده از پد سلولزی است. بسیاری از افراد درباره پد سلولزی اطلاعات کافی ندارند به همین خاطر می توان گفت پد سلولزی صفحه ای موج داری است که از جنس کاغذ کرافت است و در ابعاد و اندازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذ کرافت از درخت کاج و بامبو و کنف ساخته می شود.

پد سلولزی متری

یکی از کاربرد های بسیار موثر پد سلولزی تهویه هوا و تولید هوای مطبوع در گلخانه هاست که با این روش گیاهان موجود در گلخانه تنفس بهتری دارند و هوای داخل گلخانه با استفاده از این محصول باعث نشاط و طراوت گیاهان موجود در گلخانه می شود.

از این سیستم خنک سازی  در اکثر گلخانه های بزرگ و صنعتی استفاده می شود در این سیستم با ورود آب به پد سلولزی پدها مرطوب و خیس می شوند و هوای خنک وارد گلخانه می شود در مقابل فن اگزاست در گلخانه هوای گرم را به بیرون از گلخانه هدایت می کند.

با استفاده از پد سلولزی به مقدار قابل توجه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی میکنید دیگر مزیت این پد ها این است که هزینه کم تری نسبت به پوشال برای تعویض آن متقبل میشوید چراکه هر سه سال یکبار نیاز به تعویض دارد و خنکی مطلوب تری نیز به فضای محیط خانه میبخشد.

پد سلولزی اصفهان

اولین مزیت این پد سلولزی اصفهان نسبت به پوشال این است که پوشال ها سالی دو بار یا حداقل یکبار در سال نیاز به تعویض دارند اما پد های سلولزی اینگونه نیستند و هر سه سال یکبار نیاز به تعویض دارند که این خود کمک بزرگی در پایین نگه داشتن هزینه ها میکند دیگر مزیت این پد ها این است که در صورت استفاده از آنها در بلند مدت در مصرف انرژی نیز صرفه جویی زیادی میکنید یا این ویژگی که با استفاده از این پد ها از ورود هر گونه قارچ و میکروب به هوای خانه جلوگیری میکنید و تنفس سالم تری هم خواهید داشت.

پد سلولزی اصفهان

از مزایای این پد ها در گلخانه ها میتوان به این موارد اشاره کرد، افزایش میزان بازدهی، ایجاد هوای خنک و مطبوع در محیط گلخانه، عدم رشد هرگونه باکتری تولید کنندگان عمده این محصول هم عبارتند از ایران، پاکستان، سوئد، تایوان، چین و هند، به دلیل حجم بالا و وزن کمی که این محصول پس از تولید دارد هزینه های جا به جایی این پد ها تا مقصد و یا صادرات آن کار بسیار پر هزینه ای میباشد به همین دلیل شرکت های تولید کننده به جای صادرات و حمل نقل پر هزینه پد ها در کشور های مقصد اقدام به راه اندازی خط های تولید میکنند تا از هزینه های جا به جایی و صادرات آن جلوگیری کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.