نکات مهم در خرید جهیزیه عروس

منبع: نمکستان

36

1401/7/13

08:35


شاید شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که قبلا ازدواج کرده و یا در آینده ای نزدیک قصد تشکیل خانواده با همسر خود را داشته باشید.

شاید شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که قبلا ازدواج کرده و یا در آینده ای نزدیک قصد تشکیل خانواده با همسر خود را داشته باشید. به طور حتم به این نکته توجه کرده اید که بعضی از اقلام مورد استفاده در خانه و آشپزخانه, واقعا اساسی نبوده و وجود هریک از این موارد صرفا جنبه دکوری را برای افراد بازی می کند. نمونه بارزی که در اینجا می توان نام برد, لوسترهای روشنایی و دیگر کالاهای تجملاتی بوده که اغلب از روی چشم و هم چشمی اقدام به تهیه و خرید اینگونه وسایل می کنیم. گاها در خانواده های این مورد از مردم جامعه دیده شده که سالیان متمادی حتی برای یک مرتبه مصرف, آن را به صورت طولانی مدت در خانه خود بدون هیچ استفاده ای نگهداری می کنند که متاسفانه جمعیت آن ها بسیار زیاد است. باید بگوئیم که در این رابطه هیچ گونه نگرانی نداشته باشید چون که فروشگاه لوازم پلاستیکی آشپزخانه هایپر جهاز چاره تمامی این مسائل را اندیشیده و کالاهایی را به شما معرفی می کند که علاوه بر کاربردی بودن, زیبایی دوچندان را برای منزل شما به همراه خواهد آورد. توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله کاربردی و مفید با ما همراه باشید چرا که اطلاعات ضروری و قابل تاملی را که در هیچ جایی نشنیده اید, برایتان بازگو می کنیم.

سرویس پلاستیک عروس

قطعا می دانید که دختران تازه عروس در روزهای اول آشنایی, دغدغه و توجه زیادی برای خرید جهیزیه زندگی خود دارند و در این راستا به میزانی هیجان زده هستند که گاها برای انتخاب های خود دچار اشتباه و سردرگمی می شوند. این موضوع نه تنها برای عده ای خاص بلکه اغلب زوجین جوان این پروسه را طی می کنند که باید شما نسبت به این مورد آگاهی های لازم را کسب کنید. در ادامه مطالب با تعدادی از سرویس های پلاستیک محبوب و پرفروشی آشنا می شوید که وجود هر یک از آن ها در خانه تازه عروسان لازم و ضروری خواهد بود.

سرویس پلاستیک عروس

  • سرویس پلاستیک ۵۶ پارچه هوم کت که یک پکیج کامل از ظروف غذاخوری ۶ نفره بوده و محتویات آن یک سبد درب دار دسته دار بزرگ با قابلیت چفت شدن است. ست کامل ۶ تایی پیش دستی میوه خوری، برنج خوری، خورشت خوری، قاشق چنگال، کارد تیز آشپزخانه، کاسه نمک پاش، لیوان، یک عدد پارچ آب، یک عدد کاسه بزرگ می باشد.
  • سرویس پلاستیک پاسماوری ۳۰ پارچه که شامل جا ادویه ۶ تایی، جاحبوباتی ۶ عددی،۶ عدد برای نمک، شکر، چای، دمنوش می باشد. همچنین یک عدد سطل بزرگ برنج، یک عدد سطل زباله کوچک مخصوص آشپزخانه، ساطور قصابی گوشت،۲ عدد نمک پاش، رنده، سیرکوب، ملاقه، سینی، جای مخصوص خلال دندان، همزن و… می باشد.

جا دارد این نکته را یادآور شویم که اگر زیبایی, هماهنگی و ماندگاری کالا برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد می شود که تمام اقلام پلاستیکی خود را از یک برند انتخاب کنید؛ زیرا ترکیب رنگ و طراحی تمام محصولات آن شرکت با هم همخوانی داشته و از نظر کیفیت و مواد اولیه یکسان خواهند بود. بنابراین اگر قصد خرید لوازم خانه و آشپزخانه را برای خود دارید, توصیه می کنیم از فروشگاه اینترنتی هایپر جهاز بهره ببرید چرا که مسیر را برای انتخاب شما آسان کرده و از حساسیت های رایج همچون صرفه جویی در وقت, هزینه, کیفیت و ارسال رایگان کاسته است.

روش تشخیص اصل بودن اقلام پلاستیکی در جهیزیه عروس

معمولا سرویس پلاستیکی جهیزیه عروس شامل اقلام مورد نیاز و ضروری آشپزخانه بوده که در گذشته اغلب خانواده ها از سالیان سال و به مدت طولانی مشغول تهیه آن بودند. خوشبختانه امروزه با توجه به آگاهی افراد جامعه نسبت به گذر زمان و قدیمی شدن این دسته از اقلام خانگی, شاهد تغییرات سریع و روزافزونی در زمینه لوازم لوکس متناسب با نیاز امروزه هستیم. البته این موضوع در اینجا ختم نشده و بسیاری از افراد در هنگام تهیه وسایل جهیزیه منجر به افسردگی و احساس بد ناشی از خرید نامتناسب با نیاز روزمره خود می شوند که دلیل اصلی آن عدم آگاهی نسبت به یکسری موارد ضروری در این رابطه است. این دسته از نکات ضروری را همه افرادی که قصد خرید وسایل منزل و یا جهزیه را دارند, باید توجه ویژه داشته باشند که در ادامه لیستی از آن ها را آورده ایم:

روش تشخیص اصل بودن اقلام پلاستیکی در جهیزیه عروس

  • به ضخامت و تشکیلات رنگی پلاستیک توجه زیادی کنید چرا که در صورت وجود رگه های مختلف در بافت های داخلی آن, احتمال مرغوب نبودن کیفیت محصول بسیار زیاد است.
  • اگر از آن دسته از افراد و خانم هایی هستید که برای خرید خود حساسیت زیادی به خرج می دهید و قصد خرید از برندهای ناشناخته و جدید را دارید، حتما باید در انتخاب فروشگاه مورد نظر دقت لازم را داشته باشید. البته که بسیاری از آن ها معتبر بوده و علاوه بر ارائه جنس مرغوب، می توانند شما را در خرید سریع, آسان, راحت و مناسب تر راهنمایی کنند. یکی از این مغازه های قابل اعتماد, فروشگاه لوازم آشپزخانه هایپر جهاز می باشد که می تواند با مشاوره رایگان و معرفی بهترین برندهای معروف از نظر کیفیت، قیمت، زیبایی، کارآمدی و… شما را راهنمایی کنند.
  • به کیفیت اقلام انتخاب شده مخصوصا ضخامت آن ها توجه ویژه داشته باشید تا ناخالصی کمتری را در بر داشته باشد. همانطور که می دانید; هر چقدر ضخامت اقلام پلاستیکی بیشتر باشد, میزان پلیمر موجود در مواد اولیه آن کمتر خواهد بود. برای تشخیص این مسئله نیز می توانید محصول مورد نظر استشمام و بو کنید و اگر بوی بدی را احساس کردید, بدانید که کالای مورد نظر از جنس بی کیفیت تهیه و تولید شده است.
  • سرویس پلاستیک خود را همیشه نزدیک به بازه زمانی ازدواج تان موکول کنید؛ چرا که با تنوع و تغییر مدام مدل های آن ها از سوی تولید کنندگان منجر به جدیدتر شدن کالاهای بازار شده و در نتیجه محصول خریداری شده شما قدیمی می شوند. به همین دلیل اشتباه محض است که خانواده ها خیلی زودتر حتی چندین سال قبل تراز زمان ازدواج دخترانشان تصمیم به خرید سرویس پلاستیکی می کنند.
  • هرچه رنگ پلاستیک مات تر باشد زیبایی دوچندانی را به محصول خواهد داد و علی الخصوص رنگ سفید که یکی از بهترین رنگ ها در میان محصولات و وسایل نظافتی است. طبق نظر اغلب دختران جوان; سفید تنها رنگی می باشد که مواد اولیه نو, خالص, با کیفیت و مرغوب تر در ساختار آن بکار رفته است که عمر طولانی تری را برای کالای مورد نظر رقم می زند.
  • درنظر داشته باشید; افرادی وجود دارند که برای نگهداری موادغذایی خود همچون برنج, حبوبات, ادویه جات و…تمایل زیادی به نگهداری آن در ظروف غیر پلاستیک دارند. برای این قبیل افراد باید بگوئیم که ممکن است در اغلب اوقات قیمت آن ها کمی بالاتر باشد ولی نسبت به وسایل پلاستیکی از مرغوبیت و کیفیت بیشتر برخوردار هستند.

هزینه خرید جهیزیه عروس

هزینه خرید جهیزیه عروس

معمولا رسم و رسومات اشتباه با جوانان کشور عزیزمان کاری کرده که تشکیل خانواده را به سخت‌ترین و در عین حال پرچالش برانگیزترین تفکر در میان این دسته از افراد به وجود آورده است. همانطور که در موارد بالا نیز اشاره شد; یکی از اصلی‌ترین هزینه‌هایی که افراد در شرف ازدواج با آن دست و پنجه نرم می کنند, خرید وسایل خانه و جهیزیه است. همزمان با افزایش قیمت ارز در ایران و همچنین رشد هزینه‌های تولید منجر به جهش چشمگیر این دسته از کالاها شده و افراد نوجوان را با چالش جدی روبرو ساخته است. اکنون که شما در حال مطالعه این مقاله هستید; به احتمال زیاد در پی کشف قیمت برای خرید جهیزه عروس بوده ایده و کماکان در این راه خسته شده اید. در پی این مبحث باید بگوئیم که هزینه تامین لوازم ضروری خانه و آشپزخانه به موارد گسترده ای بستگی دارد که با در نظر گرفتن آن ها, می توان قیمت نهایی را اتخاذ کرد. در حال حاضر قیمت یک سرویس کامل این اقلام از مبلغ ۶۰ میلیون شروع شده و گاهی اوقات به مبلغ ۳۰۰ میلیون نیز خواهد رسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو