قیمت خرید مغز گردو پکان

منبع: نمکستان

17

1401/7/18

16:55


یکی از بهترین گردوها در سراسر دنیا، گردو ژنوتیپ برتر کانادایی است که از نهال گردو کانادایی که یکی از بهترینها می باشد، به دست آمده است.

یکی از بهترین گردوها در سراسر دنیا، گردو ژنوتیپ برتر کانادایی است که از نهال گردو کانادایی که یکی از بهترینها می باشد، به دست آمده است.

گردو کانادایی که در سایت آراد برندینگ نیز به تفصیل در مورد ان صحبت شده است یکی از رویالهای بزرگ می باشد که دارای وزن ۱۵ گرم و مغز آن ۹ گرم است و امکان کاشت در مناطق سرد و کوهستانی را دارد چرا که برای این که میوه و گل بدهد نیاز دارد که ۶۰۰ تا ۸۰۰ ساعت در دمای ۵ تا ۱۰ درجه باشد.

قیمت خرید مغز گردو پکان

این گردو می تواند در ارتفاه ۰ تا ۲۵۰۰ متر رشد کند و در مقابل افات و بیماریها مقاومت بالایی دارد و از مهم ترین خواص آن می توانیم آپومیکس را نام ببریم.

این نهال با سایر گونه ها تفاوت خاصی ندارد و تنها تفاوتی که با یکدیگر دارند، ارتفاع آنها است که نهال کانادایی ارتفاع کوچکتری دارد و برگهایی کشیده به رنگ سبز دارد و عرض آنها عادی و بلند می باشد.

میوه های این درخت به صورت جانبی در انتهای شاخه ها رشد می کند و هر شاخه ۵ گردو می دهد و گردوها به شکل بیضی هستند و تقریبا بزرگتر از گردوهای دیگر می باشند.

پوست این گردوها سخت است و رنگ سبزی دارد که وقتی زمان رسیدن آن فرا برسد، ترک می خورند و به راحتی از گردو جدا می شوند.

درخت گردو کانادایی بسیار پر بار است و در طی  سال تقریبا ۵۰ کیلو گردو می دهد که این امر از نظر اقتصادی بسیار عالی می باشد.

خرید گردو پکان

خرید گردو پکان

شما می توانید با خرید مغز گردو که دارای ویتامین های  A، B، C ،D، E  که از گردو دارای مواد چرب و املاح معدنی مانند کلسیم، پتاسیم و غیره می باشد استفاده کنید، همچنین جالب است بدانید که با ساقه برگ درخت گردو خاصیت میکروب کشی و باکتری کشی دارد و گردو از نظر سلامتی سرشار از ویتامین ای و آنتی اکسیدان می باشد.

ویتامین هایی در آن وجود دارد که خطر ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد، و گردو با اینکه چرب است اما برای سلامت قلب و عروقی مفید است و همچنین خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی کاهش می دهد.

گردو مانند روغن زیتون کهنه بوده و قوی می باشد که بهترین شیوه مصرف آن به صورت استعمال خارجی بر روی اندامهای مختلف بدن و حتی بر روی بینی استفاده می شود.

مغز گردو شامل آب و پروتئین کربوهیدرات و بیشترین چربی را در خود جای گرفته که ۷ درصد آن فیبر خوراکی می باشد و در یک وعده ۱۰۰ گرمی گردو ۶۵۰ کیلو کالری انرژی و محتوایی غنی از چندین ماده معدنی مورد نیاز بدن که بیشترین آن ویتامین b وجود دارد که در خرید گردو پکان باید به آن توجه داشته باشید.

از پوست گردو می توان به عنوان جوهر با ماندگاری بالا برای نوشتن و نقاشی کردن استفاده کرد، همچنین هنرمندانی در گذشته از پوست گردو برای نقاشی کردن استفاده می کردند و از پوست گردو برای تمیز کردن برخی از سطوح استفاده می شود.

قیمت مغز گردو

قیمت مغز گردو

اگر قصد نگهداری مغز گردو را داشته اید و سری به بازار زده اید، مطمعنا انواعی از مغز گردو ها را مشاهده کرده اید و با قیمت های متفاوتی که داشته اند شما را گیج و دو دل کرده اند.

مغز گردو انواع مختلفی دارد. ما در ادامه به خصوصیات انواع مغز گردو و کاربردهای آن ها خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

مغز گردوی سفید، از با کیفیت ترین گردوهای موجود در بازار است. این مغز گردو پیداست رنگ روشنی دارد و به رنگ سفید و یا کرم است و دانه های بزرگتری دارد. از این گردو بیشتر به عنوان آجیل و برای پذیرایی در مهمانی ها استفاده می شود. قیمت مغز گردوی سفید به مراتب بالاتر از انواع معمولی می باشد.

مغز گردوی معمولی یه رنگ قهوه ای می باشد. این مغز گردو در مقایسه با انواع سفید تر تفاوت آنچنانی از نظر طعم ندارند و به علت قیمت مناسب تری که دارند پر مصرف تر از انواع سفید می باشند .

از این مغز گردو می توان در آجیل، شیرینی پزی استفاده کرد.

مغز گردوی خورشتی، از این مغز گردو در طبخ انواع غذاها استفاده می شود. رنگ این گردو تیره بوده و باعث تیره شدن رنگ خورشت فسنجان می شود و قیمتی متفاوت از قیمت مغز گردو  معمولی دارد.

از گردوهایی که میزان چربی بالایی دارند در تهیه انواع خورشت ها استفاده می شود. این مز گردو به علت رنگ تیره ای که دارد، طرفدار نسبتا کمی دارد و به قیمت های ارزان تری نسبت به دیگر انواع گردو به فروش می رسند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو