کفپوش پی وی سی آشپزخانه ترک

منبع: نمکستان

31

1401/7/20

09:03


امروزه شاهد تنوع بالایی در زمینه کفپوشها هستیم که هر یک از نظر ساختار و ظاهر مزایا، معایب و طرفداران خاص خود را دارند و طیف گسترده ای از سبکها و سلیقه های مختلف را برای طراحان و متقاضیان پوشش می دهند.

امروزه شاهد تنوع بالایی در زمینه کفپوشها هستیم که هر یک از نظر ساختار و ظاهر مزایا، معایب و طرفداران خاص خود را دارند و طیف گسترده ای از سبکها و سلیقه های مختلف را برای طراحان و متقاضیان پوشش می دهند. این سطوح را از یک نوع پلاستیک حاصل از محصولات نفتی تولید شده در پتروشیمی تهیه می کنند و بافت کفپوش با توجه به این ماده اولیه ترکیبی از پلاستیک و سایر موارد به کار رفته در لایه های کفپوش پی وی سی می باشد و نوع چینی این کفپوشها از قیمتی مقرون به صرفه و کیفیت خوبی نیز برخوردار است.

کفپوش پی وی سی آشپزخانه ترک

بعضی از شرکتها که پرسنل زیادی دارند و دارای میز و صندلی بسیاری در مجموعه خود هستند برای کشیده شدن آنها بر روی زمین ترجیح می دهند کفپوش پی وی سی ضد خش تهیه نمایند که انتخاب بسیار درستی می باشد. در زمان خرید این نوع از کفپوش و سرامیک کف درست است هزینه بیشتری را باید پرداخت نمایید چون جنس بهتری را دارا می باشد اما ارزش خرید را قطعا داشته و دیگر نیاز نیست هر چند وقت یکبار کفپوشهای جدیدی را خریداری نمایید. مجموعه آراد برندینگ با سالها تجربه در عرضه انواع کفپوشهای پی وی سی و گرانول پی وی سی سعی می نماید بهترین کفپوشها را با رنگهای جذاب و طرحهای متنوع به مشتریان خود ارائه دهد.

کفپوش پی وی سی ترک

کفپوش پی وی سی ترک

موادی که برای پوشش سطح و به عنوان کفپوش پی وی سی در انواع ترک، چینی، ایرانی و یا هر برند دیگری به کار می روند قرار است برای مدت زمان بالایی در کف محیط تثبیت شوند و بر خلاف فرشها یا موکتها امکان تغییر و تعویض دلخواه و سریع ندارند چرا که صرف نظر از هزینه به زحمت و کار زیادی نیازمند هستند. به همین منظور لازم است که در زمان انتخاب کفپوش pvc یا هر کفپوش دیگری از جمله کفپوش سنگ مرمر با اطلاع و آگاهی کامل از خصوصیات و کیفیت محصول اقدام به انتخاب و اجرا کرده و صرفا به ظاهر اکتفا نکنید تا در استفاده بلند مدت از آنها دچار مشکل نشوید. کفپوشهای ترک نه تنها از نظر زیبایی ظاهری بسیار شکیل و متنوع هستند بلکه از نظر مقاومت، تثبیت رنگ و طرح و سایر مشخصات فیزیکی نیز از استانداردهای لازم برخوردار هستند و بسیار پرطرفدار می باشند.

کفپوشها را از مواد و تجهیزات خاصی تهیه می کنند که با توجه به کیفیت مواد اولیه و مکانیسم به کار رفته و عوامل مختلف دیگر قیمت کفپوش پی وی سی ترک یا سایر تولید کنندگان متغیر می باشد. با توجه به اینکه اصلی ترین ماده تشکیل دهنده این کفپوش ها نوعی پلیمر به نام pvc است و این ماده از مشتقات نفت می باشد به طبع هر تغییری در قیمت نفت و فرآورده های نفتی بر نوسانات قیمتی این محصول نیز تاثیر می گذارد. قیمت کفپوش ترک نیز مانند سایر برندهای خارجی از جمله کفپوش پی‌وی‌سی کایا علاوه بر تاثیر قیمت مواد اولیه و روش تولید برای مصارف ما ایرانیها تحت تاثیر نرخهای بازرگانی، شرکت وارد کننده، نحوه عرضه، حقوق گمرکی و غیره قرار دارد و کیفیت و نوع کفپوش نیز بر قیمت نهایی مصرف کنندگان بی تاثیر نیست.

کفپوش پی وی سی برای آشپزخانه

کفپوش پی وی سی برای آشپزخانه

یکی از مشکلاتی که مردم بابت خرید پارکت دارند تولید صدا در مواقع راه رفتن می باشد اما کف پوش پی وی سی این مشکل را اصلا نداشته و بدون ایجاد سر و صدا می شود بر رویش راه رفت. بیشترین نکته در خرید یک کفپوش چرمی باید مد نظر باشد رنگ آن است که به دکور منزلتان می خورد یا خیر در واقع کفپوش پی وی سی در رنگهای سفید براق، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره مات و غیره موجود می باشد که مشتریان باید در خرید رنگ مد نظر خود دقت نمایند تا هزینه ای بیخود صرف نکرده باشند. برخی کفپوشها به صورت مدرن طراحی شده اند که برای دکورهای مدرن بسیار زیبا هستند مخصوصا کفپوشهایی که طرح مینیمالتری دارند مانند کفپوش سفید برای محیطهای مینیمال و مدرن بسیار شیک می باشند.

برخی از افراد سوال می کنند که آیا می شود از کفپوش پی وی سی آشپزخانه نیز استفاده نمود یا خیر که ما سعی نموده ایم مختصر در رابطه با این موضوع صحبت نماییم. همانطور که قبلا نیز اشاره نموده ایم این کفپوشها خوشبختانه نسبت به آب مقاوم می باشند و افرادی که در جاهای مرطوب مثل مازندران زندگی می کنند با نصب آن نیاز نیست نگران خرابی این کفپوشها یا در آمدن آن باشند. برای تمیز کردن این کفپوش نباید نگران باشید که از مواد شوینده استفاده کنید رنگ آن می رود یا کدر خواهد شد اصلا این چنین نیست و شما می توانید برای تمیز کردن آن حتی از شوینده های اسیدی نیز استفاده نمایید. یکی از ویژگیهای دیگر خوب آن این است که در برابر سرما و گرما مثل سیگاری که روشن است و بر روی آن افتاده هیچ تغییر شکلی نمی دهد. این کفپوشها از ضخامتهای متنوعی برخوردار می باشد که مشتریها طبق نیاز خود می توانند آنها را انتخاب نمایند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو