گل‌محمدی: تیمی قهرمان می‌شود که کمترین مشکل را دارد

55

1401/7/20

23:48


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور بازیکنان و مربیان خارجی باعث جذابیت لیگ امسال شده است و تیمی قهرمان می‌شود که کمترین مشکل را داشته باشد.

گل‌محمدی: تیمی قهرمان می‌شود که کمترین مشکل را دارد

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از ایرنا،  یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در مجموع آماده بازی فردا هستیم. مسابقه مهمی در پیش داریم چرا که باید مقابل تیمی به میدان برویم که نتایج خوبی گرفته و فوتبال رو به جلو بازی می‌کند. برای محمد ربیعی احترام قائلم. در بازی فردا باید تمرکز داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم.

وی در رابطه با ناکامی تیمش در گلزنی در دو بازی اخیر افزود: نمی‌توانم در مورد بازی با تراکتور صحبت کنم. مقابل سپاهان هم خوب بازی کردیم. جا دارد که بهتر بشویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: با توجه به وقفه لیگ ناهماهنگی زیادی در تیم ما رخ داد. با این حال در بازی فردا می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. تمرکز خوبی در تمرینات داشتیم و برای بازی آماده هستیم.

گل‌محمدی درباره حضور بازیکنانش در اردوهای تیم ملی تصریح کرد: اگر فاصله بازی‌ها ۷ روز باشد مخالفتی با حضور ۳ روزه بازیکنان در اردوی تیم ملی نداریم اما وقتی فاصله ۶ روز باشد شرایط متفاوت است. دوست داریم تیم ملی به خوبی آمده شود و به هماهنگی برسند. تیم ملی هم نیاز به زمان بیش‌تری دارد تا خودش را برای جام‌جهانی آماده کند. تلفنی با کارلوس کی‌روش صحبت کردم و لازم باشد مشکلی ندارم که حضوری به ساختمان پک بروم و با او صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شرایط شیخ دیاباته پس از مصدومیت گفت: دیاباته دیروز با تیم کار کرد و شاید فردا در لیست ما باشد.

وی در رابطه با اینکه پرسپولیس مشکل زمین تمرین دارد، گفت: با شرکت نفت برای در اختیار گرفتن زمین تهرانسر صحبت کردیم و قرار است قرارداد این زمین به زودی امضا شود. شرایط زمین ورزشگاه شهید کاظمی واقعا خوب نیست.

گل‌محمدی در مورد وضعیت داوری تصریح کرد: داوری بحثی است که در دو سه سال اخیر مطرح شده و فشار زیادی روی کمیته داوران بوده است. من دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم. اتفاقی که در شهرآورد سال قبل مقابل استقلال رخ داد، طبیعی نبود و همیشه درباره آن بازی بحث دارم.

وی تاکید کرد: بهتر است کارشناسان فیلم آن بازی را ببینند. امسال هم داوران شرایط بهتری نسبت به سال‌های گذشته دارند. ممکن است در برخی بازی‌ها مشکلاتی باشد اما بخشی از این مشکلات طبیعی است. داوران می‌توانند بهتر باشند اما باید امکانات لازم را در اختیار آن‌ها بدهیم. آن‌ها حتی گوشی ارتباطی ندارند چه برسد به این که بخواهیم VAR داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند از نظر بازیکن شرایط خوبی دارند. از طرفی بازیکنان خارجی هم به تیم‌ها کمک می‌کنند و کیفیت لیگ از پارسال بهتر شده است. حضور مربیان بزرگ و بازیکنان خارجی رقابت‌ها را جذاب کرده است. امسال لیگ سختی داریم و هر تیمی بتواند کم‌ترین مشکلات را داشته باشد قهرمان می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو