خرید بخاری نفتی فیتیله ای

منبع: نمکستان

40

1401/7/21

11:04


شاید برایتان سوال باشد که چرا بخاری هیزمی و نفتی کم مصرف به این اندازه با استقبال روبرو شده است، کم مصرف بودن و قیمت خرید پایین آن دو دلیل اصلی می باشد.

شاید برایتان سوال باشد که چرا بخاری هیزمی و نفتی کم مصرف به این اندازه با استقبال روبرو شده است، کم مصرف بودن و قیمت خرید پایین آن دو دلیل اصلی می باشد. شاید برای خیلی از شما پیش آمده است که با قبض گاز بسیار بالای روبه‌رو شده باشید که باعث تعجب شما شده باشد که ایا واقعا به این  اندازه از بخاری استفاده کرده اید؟ اما در دوران قدیم زمانی که همه از بخاریهای نفتی فیتیله ای خانگی  استفاده می کردند به این اندازه با هزینه‌های استفاده از بخاری اصل روبرو نمی شدند و با هزینه های بسیار کم، بخاری بصرفه استفاده می کردند.

خرید بخاری نفتی فیتیله ای

یکی از عوامل تعیین کننده در خرید بخاری گازی و نفتی بزرگ بهترین قیمت آن می باشد که این قیمت بر اساس چندین معیار مشخص می گردد: اولین نکته در تعیین اندازه بخاری گازوئیلی صنعتی و خانگی می باشد که در سایزهای بزرگ کوچک و متوسط تولید می گردد. معیار دوم نوع مواد به کار برده شده در تهیه آن و میزان بازدهی آن و یا رده انرژی می باشد که با توجه به این دو این نکته می تواند قیمت را مشخص کند. بسیار باعث افتخار مجموعه آراد برندینگ می باشد که توانستیم اطلاعات مفید را در اختیار شما عزیران قرار دهیم و بخاریهای نفتی قیمت مناسب و با کیفیتی را به شما مشتریان عزیز عرضه بداریم.

بخاری نفتی کم مصرف

بخاری نفتی کم مصرف

زمانی که بهار و تابستان تمام می شود کم کم پاییز و زمستان به سراغ ما می آیند فصلی که بسیار می تواند سرد باشند و ما را نیازمند یک وسیله ای کند که گرمای خوبی بدهد. راه گرم کردن منزل هم فقط یک وسیله گرمایشی مانند بخاری برقی و نفتی کم مصرف که هم به صرفه و هم مناسب می باشد است بخاریهای نفتی که به بخاریهای حرارتی هم معروف هستند برای گرم کردن محیط مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل به صرفه بودن افراد زیادی تمایل دارند از آن استفاده کنند علاوه بر آن می تواند یک حس نوستالژی به همه افراد بدهد که می‌تواند کنار گرمای داده شده این حس بسیار عالی باشد. شاید به نظر شما چون در آن نفت وجود دارد ممکن است که نفت بسوزد و ایجاد بوهای بد کند اما اینگونه نیست زیرا نفت سوزانده نمی شود و فقط به عنوان محفظه گرما یا یک بافر مورد استفاده قرار می گیرد این نوع بخاریها به راحتی می‌تواند دمای محیط را تغییر دهد و آن را در مناسب ترین دما قرار دهد.

بخاری نفتی که به عنوان بخاری پر از روغن یا رادیات پر از روغن شناخته می‌شود یک نوع از انواع بخاریهای مورد استفاده در گرمایش خانگی می باشد بخاری نفتی فیتیله ای اگرچه درون آن نفت ریخته می شود و پر از نفت می شود اما حرارت شبیه الکتریکی دارد و شامل سوزاندن هیچ سوخت نفتی نیست نفت به عنوان یک مخزن گرما استفاده می شود نه به عنوان یک سوخت. بخاریهای نفتی از ستونهای فلزی با حفره های داخلی تشکیل شده است که در آن نفت به صورت آزادانه در اطراف بخاری جریان دارد و  یک عنصر گرمایشی در پایه بخاری نفتی را گرم می کند که در اطراف حفره های بخاری از طریق جابجایی بین حفره ها جریان پیدا خواهد کرد این روغن از ظرفیت حرارتی نسبتاً بالایی برخوردار است.

بخاری نفتی بزرگ

بخاری نفتی بزرگ

یک دستگاه که در آن نفت سفید و تبخیر سطحی به کار گرفته سوزانده می‌شود بخاری نفتی باشد که در سایز بزرگ و کوچک وجود دارد. میزان نفت سفید تبخیر شده و گرمای تولید شده می تواند به طور مستقیم نسبت به سطح تماس بین نفت گاز و هوا افزایش یابد. فتیله مورد استفاده در بخاری نفتی شامل تعداد زیادی بستر ریز می‌باشد که مطابق با استانداردها در پشت آن جهت تبخیر نفت طراحی شده اند و نفت سنگین سفید از مخزن به داخل منطقه هترا توسط لوله های مویرگی کشیده می شود اگر نفت سفید چسبناک شود یا گرد و خاک را در داخل بخاری راه پیدا کند لوله های مویرگی بسته خواهند شد و این باعث خراب شدن کشش نفت می گردد.

امروزه در بسیاری از مراکز خرید بخاری نفتی می توانید انواع مختلف این محصول را خریداری کنید. زمانی که بخاری نفتی را پر از نفت می کنیم فرصتی برای سوختن وجود دارد تا تبخیر شود در این حین بو را در هوا ایجاد می کند به همین دلیل به پر کردن بخاری فضای باز و بیرون از منزل توصیه می گردد و زمانی که برای اولین بار بخاری روشن می گردد چند ثانیه طول می کشد تا صوت با هوا در نسبت مناسب جهت احتراق کامل ترکیب شود این مدت مخلوط سوخت و هوا بسیار غنی است این باعث می شود مقداری کمی نفت که نسوخته به وجود بیاورد بنابراین باعث ایجاد بوی نامطبوع می گردد. نوع دیگر بخاری از نوع سرامیکی می باشد که صفحات سرامیک به بخاری تبدیل شده است و گرما در پشت آن اعمال می‌شود و خروجی آن به سمت بیرون هدایت می گردد و این صفحات همیشه گرم هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو