آشنایی با بهترین نمایشگرهای منحنی 2019

آشنایی با بهترین نمایشگرهای منحنی 2019


منبع: آسمونی

141

1398/3/3

11:57


در حالی که تلویزیون های هوشمند منحنی این روزها توانستند بیشتر مورد توجه قرار گیرند، اما نمایشگرهای منحنی نیز مدت زمان کوتاهیست راهی بازار شدند و توانستند نظر علاقمندان به مانیتورهای حرفه ای را جلب کنند.

پس از بررسی چندین مدل نمایشگر منحنی، قصد داریم شما را با بهترین مانیتورهای منحنی آشنا سازیم. نمایشگرهایی که برای کاربری فوق العاده بوده و زاویه دید گسترده ای در اختیار مخاطب قرار می دهند.

در این فهرست محصول EX3501R شرکت بنکیو و CF791 سامسونگ مدل های موردتوجهی هستند، اگرچه سایر مدل ها نیز برجسته می باشند. با این حساب برای آشنایی بیشتر با بهترین‌ها همراه باشید:

1- بهترین مانیتور: بنکیو EX3501R

چرا باید آن را خریداری کرد: یکی از بهترین نمایشگرها با کیفیت رنگ بالا و زاویه دید عمیق است.

مناسب چه افرادیست: کسانی که به دنبال تجربه فوق العاده در بحث گیمینگ و سرگرمی هستند.

چرا باید بنکیو EX3501R را خریداری کرد: این نمایشگر شرکت بنکیو سایز 35 اینچی دارد که با چنین ابعاد و طراحی منحنی بسیار خوش قیمت محسوب می شود. پشتیبانی از HDR، قابلیت EyeCare ، نرخ تجدید 100 هرتزی، پشتیبانی از قابلیت FreeSync ای ام دی، تنها بخشی از ویژگی های این مانیتور است. با چنین مشخصه هایی محصول بنکیو برای تماشا فیلم یا تجربه بازی بی نظیر است.

در بخش پورت باید به کانکتور USB-C, HDMI, DisplayPort و دو USB-A اشاره کرد. بنابراین بنکیو کانکتورهای لازم را در این مدل به کار گرفته تا افراد بتوانند تجربه کاربری خوبی کسب کنند. این نمایشگر با قیمتی بین 700 تا 800 دلار از طریق فروشگاه های مختلف قابل تهیه است.

2- بهترین نمایشگر حرفه ای منحنی: دل ULTRASHARP U3818DW

چرا باید آن را خریداری کرد: یک نمایشگر تمام عیار که از انحنای عمیقی برخوردار بوده و زاویه دید و گستره رنگی بالایی دارد.

مناسب چه افرادیست: مناسب افرادیست که می توانند زاویه دید گسترده ای داشته و تجربه فوق العاده کسب کنند.

چرا باید دل ULTRASHARP U3818DW را خریداری کرد:  این محصول دل با سایز 38 اینچی و وضوح WQHD+ راهی بازار می شود. یکی از ویژگی بارز این مانیتور قابلیت قرار گیری آن روی دیوار بوده و تنها برای قرار گرفتن روی میز طراحی نشده است.

با رزولوشن 3840*1600 پیکسلی و نرخ تجدید 60 هرتزی، با یک مدل ایده آل از سوی دل رو به رو هستیم. در بحث پورت باید به دو HDMI، DisplayPort و USB-C اشاره کرد. همچنین نسبت کنتراست مشابهی با محصول بنکیو دارد. متاسفانه اگرچه این نمایشگر از ویژگی های قابل بهره می برد، اما فاقد هر گونه فناوری گیمینگ مشابه فریسینک یا جیسینک است.

شایان ذکر است این مانیتور با قیمتی بیش از 1000 دلار به فروش می رسد.

3- بهترین نمایشگر دارای رنگ زیبا: سامسونگ CF791

چرا باید آن را خریداری کرد:  این نمایشگر سامسونگ یکی از بهترین مانیتورهای اولتراواید تلقی می شود.

مناسب چه افرادیست:  افرادی که به دنبال مانیتور منحنی بزرگ و عریض هستند.

چرا باید سامسونگ CF791 را خریداری کرد:  نمایشگر CF791 سامسونگ یک مانیتور 34 اینچی با نرخ تجدید 100 هرتزی است که پاسخ دهی 4 میلی ثانیه ای دارد. با رزولوشن 3440*1440 پیکسل، باید انتظار وضوح بالا و چشمگیری در این مدل داشت. به لطف فناوری کوانتومی سامسونگ، وضوح تصویر بی نظیر می شود و پشتیبانی از استاندارد sRGB و AdobeRGB به ترتیب 100 و 85 درصد است.

بخش کلید تنظیماتی جالبی برای آن در نظر گرفته شده و مجموعه ای از پورت ها همچون HDMI 2.0، DisplayPort 1.4 و دو USB هم در بخش عقب تعبیه شده است. با تمام این ویژگی‌ها می توان شرکت سامسونگ را در توسعه نمایشگر یک برند برجسته به حساب آورد. این کمپانی کره ای در تلاش است تا بهترین مدل نمایشگر را در بازار عرضه دارد و CF791 یکی از همان مدل های قابل توجه است.

شایان ذکر بوده این نمایشگر با قیمت 800 دلار دردسترس قرار دارد.

4-بهترین نمایشگر منحنی گیمینگ:آلین ور AW3418DW

چرا باید آن را خریداری کرد: AW3418DW یک مانیتور با طراحی فضایی و خیره کننده از آلین ور.

مناسب چه افرادیست:  این مانیتور را می توان مناسب اسمبل کنندگان پی سی و گیمرها به حساب آورد.

چرا باید آلین ور AW3418DW را خریداری کرد: شرکت آلین ور در حقیقت بخش گیمینگ دل محسوب شده که به تولید لپ تاپ یا دیگر دستگاه های گیمینگ می پردازد. نمایشگر AW3418DW یکی از محصولات این شرکت بوده که با سایز 34 اینچی ساختار منحنی دارد. نرخ تجدید 120 هرتزی و پشتیبانی از فناوری جی سینک انویدیا، AW3418DW را به یک مدل قدرتمند برای گیمینگ تبدیل کرده است. با دقت رنگ عالی و کیفیت تصویر فوق العاده، این مانیتور در فهرست بهترین ها جای می گیرد.

در زمینه پورت نیز باید به کانکتورهای USB 3.0, USB، HDMI و DisplayPort اشاره کرد. خبری از پورت USB-C نیست اما وجود فناوری جی سینک می تواند جالب توجه باشد. این مانیترو اولتراواید آلین ور یک گزینه بی نظیر تلقی می شود.

با قیمت 860 دلار این مانیتور ارزان قیمت نیست.

5- بهترین نمایشگر اقتصادی منحنی: بنکیو EX3200R

چرا باید آن را خریداری کرد: نمایشگر اقتصادی با ویژگی های بزرگ

مناسب چه افرادیست:  مناسب افرادیست که به دنبال مانیتور اقتصادی با صفحه نمایش 1080 پیکسلی است.

چرا باید بنکیو EX3200R را خریداری کرد: تا به اینجا با مانیتورهای حرفه ای رو به رو شدیم اما مدل EX3200R یک نسخه اقتصادی برجسته است. مانیتور منحنی خوش قیمت از بنکیو که رقبا چندانی ندارد. پنل نمایشگر این دستگاه وضوح 1080 پیکسلی دارد و سایز صفحه نمایش نیز 32 اینچی است. بنکیو سعی کرده مشخصات مطلوبی روی این مدل تعبیه کند تا موردتوجه طرفداران قرار گیرد. نرخ تجدید این مانیتور 144 هرتزی بوده و نسبت تصویر 2060:1 دارد که آن را به یک مدل کلیدی برجسته تبدیل کرده است. صفحه نمایش 32 اینچی این مانیتور

در بخش پورت ها می توان به دو HDMI 2.0، یک DisplayPort 1.4 و یک USB اشاره کرد. با قیمت اقتصادی که بنکیو برای این مدل در نظر گرفته چنین ویژگی هایی در خور توجه است. شایان ذکر است که EX3200R با قیمت 581 دلار در بازار به فروش می رسد.

6- بهترین نمایشگر ترکیبی در بحث قیمت و سایز: ال جی 38UC99

چرا باید آن را خریداری کرد: این مانیتور بزرگ با قیمت مناسب و ویژگی های قابل توجه دردسترس است.

مناسب چه افرادیست: افرادی که به دنبال یک میز کار جاه طلبانه و برجسته هستند.

چرا باید ال جی 38UC99 را خریداری کرد: این نمایشگر عظیم 38 اینچی ال جی با نرخ تجدید 75 هرتزی و رزولوشن 3840*1600 پیکسلی، وضوح تصویر بالایی داشته و زاویه دید گسترده ای را در اختیار مخاطب خود قرار می دهد.

با پشتیبانی از فناوری فریسینک AMD می توان تجربه کاربری روانی داشت. پشتیبانی 100 درصدی از استاندارد sRGB و 75 درصدی از استاندارد AdobeRGB، این نمایشگر یک گزینه برجسته در کاربری های حرفه ای است. در زمینه پورت ال جی کانکتورهای USB-A، USB-C، DisplayPort 1.2 و HDMI 2.0 توسط کمپانی کره در نظر گرفته شد.

شایان ذکر است که کره ای ها این محصول را با قیمت 1000 دلار به فروش می رسانند.

 

منبع : digitaltrends

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو