فروش قفل رمزدار تهران

منبع: نمکستان

48

1401/7/23

08:40


نسل جدید قفلها که علاوه بر امکان نصب بر روی دستگیره ورودی ساختمانها می توان از آنها برای حفاظت از اتاق اسناد و مدارک بایگانی شده در سازمانها و ادارات هم استفاده کرد قفل رمزدار نام دارد.

امروزه برای امنیت و ایمنی بیشتر می توان از انواع قفل رمزدار که در سایت آراد برندینگ به تفصیل صحبت شده است استفاده کرد آن طرح و مدلهای متنوعی دارد و قیمت خرید و فروش هر نوع با نوع دیگری تفاوت دارد.

این نوع قفل را به عنوان یکی از انواع مختلف تجهیزات امنیتی در منازل، ادارات، بانکها و غیره می توان استفاده کرد و حتی از نوع مگنت دار آن برای کمد استخر، رختکن و سالنهای ورزشی می توان بهره مند شد  و با اطمینان خاطر وسایل شخصی خود را درون آن گذاشت بدون اینکه بیم سرقت آنها را داشته باشید و در واقع در زمینه های مختلف می توان از آن استفاده کرد.

فروش قفل رمزدار تهران

با وجود این قفل، سارقین دیگر نمی توانند به راحتی وارد ساختمان شوند و این بزرگترین حسن و مزیت این قفل محسوب می شود و از دیگر مزایای آن می توان این مورد را عنوان کرد که این قفل کلید یدک ندارد و در نتیجه در نگهداری کلید آن باید دقت کافی نمود.

چون اگر کلید اصلی آن گم شود برای باز کردن درب باید کلید ساز بیاید چون یدک و زاپاس کلید وجود ندارد اما مدلهای پیشرفته آن کلید هم ندارند و به صورت دیجیتال هستند.

قفل رمزدار تهران

قفل رمزدار تهران

می توان تاریخچه استفاده از قفل را به دورانی نسبت داد که بشر دریافت چگونه با فلزاتی نظیر آهن کار کرده و با آنها ابزار مورد نیاز خود را بسازد و از همان زمان بود که افراد متمول برای حفاظت از ثروت و داراییهای خود به استفاده از قفلهای بزرگ و سنگین و کم کم به استفاده از گاوصندوق دیجیتال روی آورند.

به مرور زمان و پیشرفتهایی که در تکنولوژی و طراحی ابزار بوجود آمد رفته رفته قفلها کوچکتر و دارای ضریب امنیت بالاتری شدند به طوریکه امروزه قفلهایی کوچک اما کاملا ایمن و کاربردی در معرض فروش قرار می گیرند که برای استفاده در موارد گوناگون کارایی دارند.

نسل جدید قفلها که علاوه بر امکان نصب بر روی دستگیره ورودی ساختمانها می توان از آنها برای حفاظت از اتاق اسناد و مدارک بایگانی شده در سازمانها و ادارات هم استفاده کرد قفل رمزدار نام دارد.

فناوری مورد استفاده در این مدل از قفلها به این شکل است که کد مشخصی به حافظه داخلی قفل داده می شود و در هر نوبت استفاده فقط کافیست کاربر این کد را به شکل دستی وارد سیستم کند.

روشهای وارد کردن رمز قفل می تواند متعدد بوده و به شکلهای مختلفی انجام بگیرد که متداول ترین آنها عبارتند از:

در برخی از موارد یک صفحه کلید مانند ماشین حساب در قسمت بیرونی قفل رمزدار تهران نصب شده که کاربر با فشار دادن دکمه ها قادر است رمز را به دستگاه پردازشگر داخلی وارد کند.

از آنجایی که ممکن است کلیدها بر اثر استفاده مداوم خراب شده و یا رنگ اعداد بر روی آن محو شود شیوه لمسی می تواند انتخاب مناسب تری بوده به شکلی که همانند تمامی گوشیهای هوشمند یک صفحه لمسی در قسمت بیرونی قفل تعبیه می شود تا به وسیله آن کاربر رمز را  وارد کند.

فروش قفل رمزدار

فروش قفل رمزدار

این محصول در بسیاری از مراکز و فروشگاه ها به فروش می رسد که می توان به آنها مراجعه کرد و قفل رمزدار و یا قفل کتابی ایتالیایی را در طرح و سایز دلخواه انتخاب و خریداری نمود.

این نوع خرید حضوری از نظر قیمت مقرون به صرفه است چون دلالی وجود ندارد و خریدار و فروشنده در رابطه مستقیم هستند اما معایبی نیز دارد و گاهی اوقات به دلیل دوری مسافت امکان این نوع خرید وجود ندارد از این رو باید خرید دیگری را جایگزین آن کرد.

خرید و فروش اینترنتی و آنلاین دیگر معایب خرید حضوری را ندارد برای خرید و فروش قفل رمزدار کافیست به این سایت مراجعه کنید و با مشاهده انواع مختلف و تعداد بسیار زیاد محصولات و مقایسه قیمت، بهترین قفل را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب محل تحویل بگیرید و از کیفیت و کارایی آن بهره مند شوید.

در این سایت کارشناسان به صورت آنلاین می توانند به شما در خرید آن کمک بسزایی کنند از این رو قبل از سفارش حتما با آنها مشورت کنید تا بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید امروزه به دلیل مشغله زیاد کاری این خرید بسیار پر رونق و رایج شده است و طرفداران زیادی دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو