کاروانسراهای مسیر جاده ولایت احیا می شوند

منبع: همگردی

22

1401/7/26

06:30


خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، کاروانسراهای مسیر جاده ولایت احیا می شوند.

سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان، احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به خراسان رضوی اظهار کرد: مطالعات لازم برای شناسایی و تثبیت مسیر حرکت حضرت رضا (ع) از مدینه تا مرو انجام و چندین همایش علمی نیز در این زمینه برگزار شده است.

نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش های احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخشی از جاده ولایت در استان خراسان رضوی قرار دارد که توسعه زیرساخت های لازم برای تسهیل سفر زائران و گردشگران بر مدار این جاده انجام خواهد شد.

او یادآور شد: رباط شریف آباد که در این مسیر قرار دارد، توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به بخش خصوصی واگذار شده تا احیا و بهره برداری شود.

قاضی زاده هاشمی گفت: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر به خراسان رضوی از این مجموعه بازدید و برای حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

او تصریح کرد: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای احیای جاده ولایت، کاروانسراهای این مسیر را احیا می کند که نقش بسزایی در رشد و رونق گردشگری زیارت دارد.

کاروانسراهای مسیر جاده ولایت احیا می شوند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو